Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samen testen of alleen testen?

+44
SarahKey
Roos
Pandora
sabje
Sophiee
Thunder
mzcharlotte
nillis
Muis
maiadebij
hellowkitty
CCC
Filoria
Didi
Fiwen
yes1984
sanne-84
Tiara
L!ND@
kwak
Linda
Flip Fluitketel
peach
Printje
loesje
Darius
Amber-
Happydobby
Puggle
Ayla
Snoes
Parisienne
Novalee
Lejow
Slakje
LDJ
mickey
Tania
Liadan
Muppetje
Susan
Wennes
Ugly Betty
Annemie
48 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 3 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 19:46

Muis schreef:Ik had 's ochtends om kwart over 5 alleen getest en moest tot 's avonds 6 uur wachten. Dat duurde echt zooo lang. 'Smiddags heb ik het boekje van Kluun gekocht, "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Vervolgens met het boekje naar Game Mania, en daar het boekje laten knpakken, tasje van die zaak er omheen en zo leek het net of hij een nieuw Playstation3 spel kreeg. Toen hij thuis kwam het tasje gegeven, en hij was echt heel verbaasd omdat ik normaal een hekel heb aan de Playstation. Toen hij eenmaal het papiertje er af had viel gelijk het kwartje en was hij dolblij.

Overigens heeft hij altijd gezegd dat ik hem moest verrassen als het zover was. Hij wilde dus niet samen testen.
Dat boek heb ik ook gekocht Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 3 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 20:13

Snoes schreef:
Muis schreef:Ik had 's ochtends om kwart over 5 alleen getest en moest tot 's avonds 6 uur wachten. Dat duurde echt zooo lang. 'Smiddags heb ik het boekje van Kluun gekocht, "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Vervolgens met het boekje naar Game Mania, en daar het boekje laten knpakken, tasje van die zaak er omheen en zo leek het net of hij een nieuw Playstation3 spel kreeg. Toen hij thuis kwam het tasje gegeven, en hij was echt heel verbaasd omdat ik normaal een hekel heb aan de Playstation. Toen hij eenmaal het papiertje er af had viel gelijk het kwartje en was hij dolblij.

Overigens heeft hij altijd gezegd dat ik hem moest verrassen als het zover was. Hij wilde dus niet samen testen.

Ik ook... Ligt hier nog ongelezen in de kast laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Printje vr 18 mei 2012 - 20:33

Lejow schreef:
Snoes schreef:

Ik ook... Ligt hier nog ongelezen in de kast laughcry

Terwijl dat boek toch heel grappig is, en soms erg herkenbaar Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 21:31

Haha nou, ik heb het hem gisteren pas gegeven, dus ben benieuwd of hij het gaat lezen. Het ligt op zijn nachtkastje, maar wellicht lees ik het zelf ook wel hoor Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 21:32

Dan ga ik m zelf maares lezen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 22:12

Bij J. hebben we samen getest. Dit keer heb ik alleen getest. Ik was niet zwanger (was ik van overtuigd), maar mijn ongesteld zette maar niet door. Omdat ik die avond alleen thuis was, wilde ik even zeker weten of ik dat wijntje wel kon drinken... Niet dus... Mijn schoonzus kwam die middag vertellen dat ze zwanger is dus toen ik even later toen mijn man thuiskwam de test liet zien dacht hij eerst dat het de test van zijn zus was haha.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 18 mei 2012 - 22:17

Alleen, maar ik heb hem meteen wakker gemaakt na de eerste test. Toen ik zei dat ik er nog 1 ging doen, zei hij OK en bleef gewoon lekker liggen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 22:21

Ik heb alleen getest op een zaterdag. Ik had al 3x getest omdat ik zo het gevoel had dat ik zwanger was, en die waren negatief. Toen was mijn man met mijn vader aan het klussen, ik stiekem in badkamer testen en zag die héél dunne streep. Gelukkig waren ze net klaar en toen hebben we samen staan twijfelen bij die streep, ik natuurlijk janken, hij heel nuchter. Toen heb ik 'm hier op het forum gepost.

Gast
Gast

Bericht  Thunder vr 18 mei 2012 - 22:21

Beide keren alleen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 22:22

Ik heb samen getest, dat wilde ik per sé.

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 18 mei 2012 - 23:16

Printje schreef:
Lejow schreef:
Snoes schreef:

Ik ook... Ligt hier nog ongelezen in de kast Samen testen of alleen testen? - Pagina 3 394967

Terwijl dat boek toch heel grappig is, en soms erg herkenbaar Embarassed

Mijn vriend heeft hem meteen gelezen, en heeft de eerste weken de 2 richtlijnen uitstekend gevolgd... Was echt hilarisch... tot op de grond liggen (wachten tot de storm over is) enzo haha

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 23:29

Ik heb alleen getest. Zomaar uit het niets eigenlijk, omdat ik heel sterk het gevoel had zwanger te zijn. Man was aan het werk, ik heb Kluun's "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" voor hem gekocht en het hem 's avonds toen ie thuis kwam verteld.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 0:07

Ik heb ook alleen getest. 's Middags kwam mijn vriend thuis en heb ik het verteld.

Gast
Gast

Bericht  Sophiee za 19 mei 2012 - 0:14

We hebben samen getest, maar de test was erg onduidelijk. Toen gekozen voor een CB digitale test de volgende ochtend. Alleen moest mijn vriend al om 5 uur beginnen met werken.. Heb dus alleen getest, er een foto van gemaakt en die opgestuurd. Ik kreeg een foto terug van een hele blije vriend met een duim omhoog (op de wc Very Happy)!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  sabje za 19 mei 2012 - 0:16

Wij waren samen thuis. Ik wilde een test doen, maar mijn vriend vond dat ik eigenlijk nog even moest wachten. Heb het lekker eigenwijs toch gedaad. Zag vrij snel een licht streepje. Ging meteen naar hem toe. Hij zei dat hij niks zag, maar was toch echt zo. Nadat hij het goed in het licht had gehouden zag hij toch wel iets. De volgende dag heb ik nog een cb test gedaan met de tijd. Deze heb ik gedaan voordat hij naar zijn werk ging. Vond die test spannender.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 0:48

Ik had in de middag getest toen ik alleen was.
Die streep was wel erg licht maar ik dacht: Een streep is een streep!
Nog wel snel een CB test wezen halen. De eerste test heb ik in een pan gelegd met de deksel erop.
Ik zou eigenlijk koken maar was te hyper. Toen ik zei dat hij in de pan moest kijken dacht hij dat ik een spin gevangen had Laughing
Toen hij de test zag moest hij huilen.

Ik wilde de volgende ochtend de CB test doen maar mijn man kon niet wachten en dus `s avonds gedaan.
Ik durfde niet te kijken haha.

Bij de tweede stond ik op de badkamer en dacht: Laat ik maar eens een testje doen.
Mijn man zat beneden.
Ondertussen een was aangezet en toen ik terug kwam, zag ik een heel licht streepje.
Ik ben toen op de trap gaan staan omdat ik dacht dat ik het niet goed zag omdat het rolluik boven dicht was.
Maar ik zag écht een streepje. Toen naar mijn man gelopen: Schat... Volgens mij ben ik al zwanger!
De volgende ochtend nog een test gedaan, ook zo licht en `s middags een CB test.
Toen was het echt wel duidelijk.

Gast
Gast

Bericht  Pandora za 19 mei 2012 - 0:55

Ik heb tot nu toe alle keren alleen getest.
Bij de eerste zwangerschap heb ik het boekje "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" voor 'm gekocht en dit 's middags uit zijn werk als cadeautje gegeven.
Bij deze zwangerschap heb ik 'm 's ochtends op zijn werk gebeld.

De keren dat het negatief was zag hij de test verpakking liggen en mij vervolgens met een glas wijn op de bank zitten, toen wist hij genoeg Samen testen of alleen testen? - Pagina 3 1578173417
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Pandora za 19 mei 2012 - 0:57

Dat was dus 's avonds hoor, niet dat ik 's ochtends al met een glas wijn op de bank zit.... Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:02

Pandora schreef:Dat was dus 's avonds hoor, niet dat ik 's ochtends al met een glas wijn op de bank zit.... Very Happy
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:19

Alleen. Dat was s'ochtends vroeg op een zondagochtend om 7 uur. Ik rende helemaal blij de slaapkamer binnen en als reactie kreeg ik "Oh leuk maar ik ga nu weer slapen want het is nog vroeg en dan hebben we het er straks wel over" :O

Maar na een half uur drong het eindelijk door en was hij klaarwakker Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Roos za 19 mei 2012 - 1:39

Op aandringen van manlief om 21.45 uur een test gedaan. Een lichte tweede streep.
De volgende dag was ik vrij en hij moest vroeg op. Ik dus ook en toen nogmaals een test gedaan. Deze was al een stuk duidelijker!

Ook nu wil ik samen testen, hij moet in ieder geval wel thuis zijn.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Snoes za 19 mei 2012 - 2:15

Razz_ schreef:Alleen. Dat was s'ochtends vroeg op een zondagochtend om 7 uur. Ik rende helemaal blij de slaapkamer binnen en als reactie kreeg ik "Oh leuk maar ik ga nu weer slapen want het is nog vroeg en dan hebben we het er straks wel over" :O

Maar na een half uur drong het eindelijk door en was hij klaarwakker Very Happy
Oh haha, wat erg die reactie. Hij was nog half aan het slapen zeker? Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SarahKey za 19 mei 2012 - 2:24

Ik heb de testen alleen gedaan, altijd al gedaan.
Bij de MA heb ik hem opgebeld al wou hij me niet geloven. Cool

Bij de zwangerschap van Siem had ik op zondagmiddag een test gedaan, negatief. Volgende ochtend wou ik hem opruimen en zag twee streepjes. Mijn man was nog net thuis en de test werd meteen onder zijn neus geduwd Laughing
Later die dag twee nieuwe testen gedaan en die waren meteen positief en toen hem opgebeld met de woorden: het is echt waar!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  chipa za 19 mei 2012 - 7:32

Ik heb alleen getest. Een jaar lang iedere maand negatief tot die ene dag! Ik had al zo'n vermoeden dus hup testen. En ja hoor een streepje! Gelijk naar het kruidvat voor een digitale CB en daar stond het... ZWANGER!
Heb het gelijk hier op het forum gepost! Toen mijn man thuis kwam hem ik hem het boekje "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" gegeven en de test.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Takkie za 19 mei 2012 - 8:58

Ik heb hem alleen gedaan om daarna telefonisch mijn man te shockeren Samen testen of alleen testen? - Pagina 3 394967

Bij een volgende (mogelijk positieve) test wil ik dat mijn man erbij is.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: