Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samen testen of alleen testen?

+44
SarahKey
Roos
Pandora
sabje
Sophiee
Thunder
mzcharlotte
nillis
Muis
maiadebij
hellowkitty
CCC
Filoria
Didi
Fiwen
yes1984
sanne-84
Tiara
L!ND@
kwak
Linda
Flip Fluitketel
peach
Printje
loesje
Darius
Amber-
Happydobby
Puggle
Ayla
Snoes
Parisienne
Novalee
Lejow
Slakje
LDJ
mickey
Tania
Liadan
Muppetje
Susan
Wennes
Ugly Betty
Annemie
48 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 7:51

Snoes schreef:Ik heb alleen getest, maar meer omdat ik ervan overtuigd was dat die negatief zou zijn. Mijn vriend was nog aan het werken op dat moment.
Anders had ik wel getest als hij thuis was.
Ik heb overigens niet gebeld toen ik getest had. Vond het zelf niet leuk om het via de telefoon te vertellen. Heb gewacht tot hij thuis was om de test te laten zien.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Printje vr 18 mei 2012 - 7:52

Wij hebben beide keren samen getest en beide keren dacht ik dat het loos alarm was, en de test dus negatief zou zijn. Ik kon beide keren de uitslag ook niet geloven omdat ik verder helemaal niets voel/merk aan mijn lijf.

Overigens heb ik er nu een minder goed gevoel bij als bij de eerste.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  peach vr 18 mei 2012 - 7:56

alleen, ik heb em daarna wakker gemaakt!
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Flip Fluitketel vr 18 mei 2012 - 7:57

Alle keren alleen getest. 1e en 2e zwangerschap s'ochtends getest en s'middags tegen mijn man gezegd. 3e zwangerschap s'avonds getest terwijl mijn man beneden was.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Amber- vr 18 mei 2012 - 7:57

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
Muppetje schreef:Samen.

Tenminste, mijn man was beneden aan het koken, ik heb boven de test gedaan toen ik twee dagen voor mijn nod uit werk kwam, ik moest gewoon testen.

Toen ik huilend naar beneden kwam hollen wist ie genoeg... Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 561177

Toen Amber een WA gestuurd, die geloofde niet dat het een zwangerschapstest was... Wink


haha inderdaad muppet. Ik testte eigenlijk altijd als mijn man thuis was (dit was bij de twee miskramen). Bij deze zwangerschap had ik twee dagen voor nod heel sterk het gevoel dat ik moest testten. We hadden alleen afgesproken dat ik op nod 31dec zou testten, op nod. Ik had nog een ovulatietest liggen en dacht ach die kan ik wel doen haha. En knalpositief. Had welee!n gehoord dat ze bij een zwangerschap ook positief kunnen worden. Toen had ik ook nog een dipstick liggen, die was alleen over datum, maar ook positie. Meteen muppet een WA gestuurd want werd er helemaal zenuwachtig van. Toen mijn man thuis kwam samen een kruidvattest gedaan. Moest toen alleen even wachten want had na die eerste 2 testten meteen mijn urine weg gegooid. Kruidvattest was knal positief!

Geweldig gesprek was dat, ik in Rome, gelukkig nog in het hotel, jij thuis in de stress. Ik overigens daarna helemaal hyper voor je, M. ook... Wink

Die dag hebben wij onze baby gemaakt...

haha ja inderdaad. Pff kan het me nog als de dag van gisteren herinneren. Stond echt helemaal te trillen.
En klopt jij had toen je eisprong Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 561177
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Linda vr 18 mei 2012 - 7:59

Wij hebben samen getest, in de badkamer. Toen m'n man zelf nog even stond te plassen verscheen er al een dikke ZWANGER in het beeldscherm.
Ik denk niet dat hij het heel leuk had gevonden als ik de test alleen had gedaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  kwak vr 18 mei 2012 - 8:14

bij de eerste heb ik alleen getest, teminste ik zag geinstaleerd op de wc met test, tijdschrift en klok maar binnen no time was hij postitief.m
Naar mijn man gerend die op zijn kantoor zag en gezegd " nu snap ik waarom ik zo moe ben"

bij de tweede zwangerschap deden we "samen" hij lag in bed en ik op de wc.

bij de derde zwangerschap heb ik getest toen mijn man aan het werk was, ik testte omdat hij toch negatief zou zijn en dan werd ik teminste ongesteld dacht ik, maar hij bleek positief!! Ik heb mijn man toen opgebeld.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 8:18

Bij onze dochter heb ik getest toen hij thuis was en wist hij dat ik ging testen, bij deze zwangerschap heb ik zonder 't hem te zeggen getest toen hij onder de douche stond. Hij is daarin nogal nuchter, hij vond het ook niet erg dat hij het niet wist, hij schudde alleen z'n hoofd omdat ik niet kon wachten tot m'n NOD.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  L!ND@ vr 18 mei 2012 - 8:21

We hebben altijd samen getest, dat vond ik leuker (al het het hem niks uitgemaakt geloof ik)
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Tiara vr 18 mei 2012 - 8:22

Ik had s ochtends een test gedaan (had normaal altijd kv), dit was een andere, deze was negatief. Hier was mijn man bij, toch geloofde ik het niet, want ik voelde me zwanger. Dus heb ik s middags een kv test gehaald en gelijk gedaan, deze was positief. Toen heb ik mijn man opgebeld om het te zeggen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  sanne-84 vr 18 mei 2012 - 8:26

hier is het (nog) niet aan de orde, maar mn man maakt het niet uit.
zelf zie ik wel eens voor me om hem idd te verassen als ie thuiskomt, maar weet niet of ik zelf een hele dag zou kunnen wachten met vertellen (en bellen vind ik niet leuk)
dus of het wordt einde van de dag testen, of samen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  yes1984 vr 18 mei 2012 - 8:28

Wij hebben samen getest. Ik zou dat ook niet snel alleen doen.
Daarnaast had hi het gevoel dat ik zwanger was. Ik niet haha Laughing
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Fiwen vr 18 mei 2012 - 8:31

We zouden eigenlijk op zaterdag testen maar ik kon niet wachten dus heb ik vrijdag getest toen mijn man naar zijn werk was en die test was positief dus ik mijn man gebeld en die reageerde heel erg vlak "ja leuk, tot straks" en hing toen op. Ik was helemaal over de zeik (ik had al een week vreselijk last van mijn hormonen dus dit kon ik echt niet hebben :P).
Belt hij een kwartier later terug, helemaal hyper aan de telefoon... Bleek dat hij in een vergadering zat toen ik belde Embarassed
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Annemie vr 18 mei 2012 - 8:33

Haha grappig Fiwen! Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Didi vr 18 mei 2012 - 8:34

Eerst deden we het samen maar die waren allemaal negatief. Toen ging ik op een zaterdag ochtend vroeg testen maar meer van, dan weet ik vast dat ie negatief is. Ik schrok me rot toen er een streep op kwam. Ben naar boven gegaan en m'n vriend sliep nog, toen ik vroeg of ie even wilde kijken of er echt een streep stond sprong ie bijna uit z'n bed haha.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Filoria vr 18 mei 2012 - 9:06

Susan schreef:Bij samen testen zie ik ook voor je dat je met z'n tweeën op de bank zit en ieder een uiteinde van de test vasthoudt. Dion is daar niet echt het type voor.
Very Happy

Mijn man vindt het fijn als hij thuis is als ik test, maar samen die test vasthouden gaat hier ook niet gebeuren nee.

Fiwen: oooww wat heb je je arme man aangedaan! Die kon vast niet meer rustig vergaderen Laughing
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  CCC vr 18 mei 2012 - 9:11

Ik heb alleen getest, mijn vriend had een avond/ nachtdienst erop zitten en hij lag er pas om 4 uur in... Wilde een zwangerschap uitsluiten zodat ik doorgestuurd kon worden naar de gynaecoloog die maandag door de HA dus dacht test even snel... In het kader van, zal toch niet raak zijn... En ja hoor, een streepje. Ben naar hem toegegaan en de test laten zien... En wat denk je, nee hoor CCC dat is geen tweede streep. Test maar nog een keer volgende week ofzo. Uren later kwam hij beneden, en vertelde hij dat hij had gedroomd dat ik zwanger was met een big smile op zijn gezicht... Waarop ik antwoordde, nee hoor dat is echt waar Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Filoria vr 18 mei 2012 - 9:16

Het verhaal van de zwangerschapstest van Tomas is ook wel mooi trouwens. Ik moest in opdracht van de gynaecoloog bloed laten prikken en daarvoor een zwangerschapstest doen. Omdat ik al anderhalf jaar geen menstruatie had gehad, leek het me logisch dat ik niet zwanger kon zijn en dus een negatieve test zou hebben.

Ik heb die test bij mijn moeder thuis gedaan, terwijl zij aan het stofzuigen was Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 394967

Compleet verbaasd kom ik de wc uit. Mijn moeder roept me onder het stofzuigen toe: 'en? negatief?' Ik: 'ja natuurlijk'. (Ik kon het nog steeds niet geloven en heb niet zo'n warme band met mijn moeder dat ik het haar als eerste wilde vertellen)

Mijn man - toen nog mijn vriend trouwens - was toen een weekendje weg met vrienden. Naar Antwerpen. Bellen wilde ik niet.

De dag erna moest ik werken. Ik werkte toen in een bonbonzaak, samen met mijn beste vriendin. Die heb ik het toen maar als eerste verteld.

Mijn man kon ik het pas twee dagen na de test vertellen. Ik was hartstikke bang dat hij negatief zou reageren. Maar hij kreeg een hele lieve lach op zijn gezicht en knuffelde me I love you
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 9:19

chococupcake schreef:Ik heb alleen getest, mijn vriend had een avond/ nachtdienst erop zitten en hij lag er pas om 4 uur in... Wilde een zwangerschap uitsluiten zodat ik doorgestuurd kon worden naar de gynaecoloog die maandag door de HA dus dacht test even snel... In het kader van, zal toch niet raak zijn... En ja hoor, een streepje. Ben naar hem toegegaan en de test laten zien... En wat denk je, nee hoor CCC dat is geen tweede streep. Test maar nog een keer volgende week ofzo. Uren later kwam hij beneden, en vertelde hij dat hij had gedroomd dat ik zwanger was met een big smile op zijn gezicht... Waarop ik antwoordde, nee hoor dat is echt waar Laughing
Ik blijf dit een geweldig verhaal vinden Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  hellowkitty vr 18 mei 2012 - 9:49

Samen
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  maiadebij vr 18 mei 2012 - 10:38

Bij N waren we nog geen maand 'bezig' voor een kindje. Dinsdags had ik negatief getest. Zaterdags zat ik hier te forummen en las dat Liadan positief getest had. Ik kreeg daardoor de kriebels en fietste als een gek nog even naar het kruitvat. 16:45 snel testen (zal toch wel negatief zijn dacht ik), en jahoor positief!! Mijn man kwam gelukkig 5 minuten later thuis, want ik was helemaal hyper!

Bij J had ik al een maand lang bloedverlies, dus naar de HA. Zij dacht dat mijn menstruatie nog niet helemaal op gang was na de BV en ik moest het nog 3 maanden aankijken, ze dacht dat ik nog geen eisprong zou hebben. Eenmaal thuis kwam ik nog een test tegen, ach dacht ik, even een zwangerschap uitsluiten.... positief dus!! (wat betreft de eisprong had de dokter dus gelijk, alleen bedoelde ze dat niet!). Dat was smorgens vroeg dus de dag duurde laaaaaang voor mijn man van zijn werk kwam. Ik had hem een kaartje gegeven met een gedichtje erin waarin naar voren kwam dat er een kindje op komst was.

Mijn man is ook nuchter, hij vind het niet erg dat hij er niet bij was...

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  CCC vr 18 mei 2012 - 10:39

Snoes schreef:
chococupcake schreef:Ik heb alleen getest, mijn vriend had een avond/ nachtdienst erop zitten en hij lag er pas om 4 uur in... Wilde een zwangerschap uitsluiten zodat ik doorgestuurd kon worden naar de gynaecoloog die maandag door de HA dus dacht test even snel... In het kader van, zal toch niet raak zijn... En ja hoor, een streepje. Ben naar hem toegegaan en de test laten zien... En wat denk je, nee hoor CCC dat is geen tweede streep. Test maar nog een keer volgende week ofzo. Uren later kwam hij beneden, en vertelde hij dat hij had gedroomd dat ik zwanger was met een big smile op zijn gezicht... Waarop ik antwoordde, nee hoor dat is echt waar Laughing
Ik blijf dit een geweldig verhaal vinden Very Happy

Hihi ja blijft een leuk verhaal dit smile Vooral voor later als ze groot is Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 17:55

Samen, ik wou dat samen delen met mijn vriend, alleen zou ik echt niet leuk vinden om dan te moeten wachten tot hij thuis zou komen van werk of het via de telefoon te vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Muis vr 18 mei 2012 - 18:32

Ik had 's ochtends om kwart over 5 alleen getest en moest tot 's avonds 6 uur wachten. Dat duurde echt zooo lang. 'Smiddags heb ik het boekje van Kluun gekocht, "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Vervolgens met het boekje naar Game Mania, en daar het boekje laten knpakken, tasje van die zaak er omheen en zo leek het net of hij een nieuw Playstation3 spel kreeg. Toen hij thuis kwam het tasje gegeven, en hij was echt heel verbaasd omdat ik normaal een hekel heb aan de Playstation. Toen hij eenmaal het papiertje er af had viel gelijk het kwartje en was hij dolblij.

Overigens heeft hij altijd gezegd dat ik hem moest verrassen als het zover was. Hij wilde dus niet samen testen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  nillis vr 18 mei 2012 - 19:29

Ik heb getest toen mijn vriend nog lag te slapen en heb het hem toen verteld. Nu test ik ook altijd alleen en vertel het resultaat aan vriend. Mijn vriend wil er ook niet bij zijn, maar wel gelijk het nieuws horen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen testen of alleen testen? - Pagina 2 Empty Re: Samen testen of alleen testen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum