Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buikpijn n huilen bij yoghurt

+3
-Ieniemienie-
Happydobby
CCC
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Buikpijn n huilen bij yoghurt - Pagina 2 Empty Re: Buikpijn n huilen bij yoghurt

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 10:33

Whahaha SERIEUS die zou ik gek praten tot hij een bananenmilkshake en een cheeseburger per dag voor me meeneemt, hoeveel makkelijker kan je het hebben Yes .

Als ik nu oude foto's van mezelf zie, die ik voorheen stom vond, vind ik nu zoooo slank en geweldig. Ik hoop dat dat weer wat wordt ooit haha. Rommelt het nog niet bij jou ccc?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn n huilen bij yoghurt - Pagina 2 Empty Re: Buikpijn n huilen bij yoghurt

Bericht  CCC vr 18 mei 2012 - 10:38

Hahaha herkenbaar! Mijn kont is nu zooo huge! Pffff... kan niet wachten tot ik straks weer lekker kan sporten en die kont weg kan trainen... En idd, toen ik de test net deed, en een beginfoto maakte... vond ik mezelf helemaal niet slank en nu denk ik jeetje ik had toch wel een mooi figuurtje!

Ja het is echt erg dit hoor, vooral omdat het hem niks kost inprincipe. Hij eet bijna nooit Mc. en er is voor managers (van zijn franchise in elk geval) een budget per dag die ze mogen opmaken aan eten.... en hij neemt dus nooit wat mee haha! Heb al wel gezegd, omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen nu, dat als het ziekenhuis eten niet te pruimen is ik de Mc. bel en zijn personeel een megamenu laat brengen Very Happy haha!

Hier nog geen gerommel, vind het nu wel steeds spannender worden en gekker eigenlijk... Het idee dat het nu elk moment kan beginnen, maar ook het idee dat het nog wel weken kan duren vind ik echt heeeeeel raar! En het idee dat ik een bevalling moet doormaken kan ik me ook nog niet echt voorstellen smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 19:45

Ik ga denk ik vandaag maar eens even proberen hoe het zonder yoghurt gaat.

Ik zit ook te twijfelen of de buikpijn en het niet willen slapen 's avonds van tanden komt. Hoewel ik er geen plek zie waarvan er 1 aankomt, had hij ook wel weer van die vieze tandenpoep. Naja maar eens zonder yoghurt proberen.

@ Lejow

Hij krijgt er wel voldoende uit, want de fles is binnen no time leeg, dus daar ligt het niet aan.

En dat beweeglijke tijdens het drinken heeft hij altijd al gedaan. Buiten het drinken is hij ook zo beweeglijk als wat met zijn benen.

Over ongeveer anderhalve week heb ik weer een afspraak met de kinderarts in het ziekenhuis. Ik zal dan eens even overleggen wat het kan zijn, als ik er zelf tegen die tijd nog niet achter ben.

Ik had het vorige week ook al bij het CB gezegd, maar daar komt dan ook geen nuttig woord uit van hun kan daarover. Heb je dus ook niks aan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: