Buikpijn n huilen bij yoghurt
+3
-Ieniemienie-
Happydobby
CCC
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Buikpijn n huilen bij yoghurt
Mijn zoontje krijgt alweer een poosje na de warme hap een flesje yoghurt met wat roosvicee. Nu is het de laatste 2 weken 's avonds na een poosje slapen steeds huilen. Nu sinds een paar dagen gaat hij ook huilen halverwege de yoghurt fles. Ligt te trappelen met zijn benen tijdens het drinken maar daarna is dat allemaal over. Kan het met de yoghurt te maken hebben? Lijkt me niet dat als hij het al even krijgt hij er ineens last van heeft?
Gast- Gast
Re: Buikpijn n huilen bij yoghurt
Een allergie kan versterkt worden door bepaalde voedingsmiddelen te blijven eten/ geven... Dus zou best kunnen dat hij er last van heeft... Maar misschien vind hij het gewoon niet lekker, of dat hij te vol is ofzo? Zou wat anders proberen voorlopig even kijken hoe hij reageert.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien weer even melk proberen?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Hoe oud is je kindje?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
En als je het met een lepeltje geeft?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Is het niet zo dat de yoghurt te koud is? Dat hij eraan moet wennen, na melk die warm is?
Of misschien dat hij moet wennen aan de zure smaak?
Of misschien dat hij moet wennen aan de zure smaak?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Krijgt hij dan sinds 2 weken pas yoghurt, omdat je denkt dat het daarvan komt, stel dat hij al veel langer yoghurt eet, ligt het misschien niet daaraan?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hij is al 9,5 maand. Hij krijgt de yoghurt al wel een poos. Dus ik snap het zelf niet echt. Dat ging altijd goed. Als hij het op heeft is er ook niks meer aan de hand. Dat hij nu 's avonds aan het spoken is , is nu zo'n 2 weken. Hij slaapt na zijn laatste fles eerst rustig en dan zo tegen 22.00/22.30 uur begint t. Ik weet ook niet of t met elkaar te maken heeft. Maar ik vind t zo raar dat hij nu een paar dagen zo moeilijk doet met yoghurt. Ik maak het al wat warm. Anders kan ik me voorstellen dat hij buikpijn krijgt. Zou t uitmaken dan als ik het met een lepel geef? Ik doe t ivm geknoei eigenlijk in n fles, ging voorheen altijd goed
Gast- Gast
De yoghurt krijgt hij trouwens tegen half 5. Zijn laatste fles tegen 20.00uur.
Gast- Gast
Voor de buikpijn zal het niet uitmaken of je het met een lepel geeft of in de fles. Maar als hij zo ligt te trappelen en protesteren tijdens het drinken helpt het misschien wel.
Ik zou is een paar dagen geen yoghurt geven en dan kijken of hij ook zo blijft spoken 'savonds. Als hij het blijft doen weet je in ieder geval dat het niet door de yoghurt komt.
Ik zou is een paar dagen geen yoghurt geven en dan kijken of hij ook zo blijft spoken 'savonds. Als hij het blijft doen weet je in ieder geval dat het niet door de yoghurt komt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik zou er even mee kappen.. en het even aankijken
Gaat het beter/goed lijkt het me 1+1 en anders is er iets anders aan de hand.
Gaat het beter/goed lijkt het me 1+1 en anders is er iets anders aan de hand.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Misschien vindt ie het te lastig uit het flesje te zuigen en is met een lepeltje beter?
Gast- Gast
Waarom stug doorgaan? Ik zou er gewoon even mee stoppen, kijken of het idd helpt... en idd. miss wat Charlie al aangeeft, is het lastig uit de fles te krijgen ofzo... maar zou eerst kijken of het dus ligt aan een reactie ofzo...
CCC- Ratel
Ik had trouwens als tip hier van t forum, dat als ze gaan liggen wiebelen tijdens de fles, dat het ze niet snel genoeg gaat, dus wellicht grotere speen? Of het gaatje van de huidige speen wat groter maken?
Het is natuurlijk ook nogal wat Yoghurt door een speen zuigen hehe.
Lejow- Lady Post-a-lot
\Lejow schreef:Ik had trouwens als tip hier van t forum, dat als ze gaan liggen wiebelen tijdens de fles, dat het ze niet snel genoeg gaat, dus wellicht grotere speen? Of het gaatje van de huidige speen wat groter maken?
Ja hahaha, ik vind het al lastig bij de mac een milkshake door een rietje te krijgen.
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik had trouwens als tip hier van t forum, dat als ze gaan liggen wiebelen tijdens de fles, dat het ze niet snel genoeg gaat, dus wellicht grotere speen? Of het gaatje van de huidige speen wat groter maken?
Hangt ervanaf natuurlijk, als je van die goedkope zooi hebt... is het net water... :S
CCC- Ratel
Charlie schreef:Oh, I would die for a milkshake nu.
Kreng..
Ik ook...
Lejow- Lady Post-a-lot
Volgens mij is het ook beter om de yoghurt/kwark op een lepel te geven, dat is beter voor de mondmoteriek.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Lejow schreef:Charlie schreef:Oh, I would die for a milkshake nu.
Kreng..
Ik ook...
Mijn man wil niet rijden, die van jou wel?
Gast- Gast
Charlie schreef:Lejow schreef:Charlie schreef:Oh, I would die for a milkshake nu.
Kreng..
Ik ook...
Nope, heeft t te druk met mannetjes neerknallen in een of andere knurften game..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Charlie schreef:Lejow schreef:Charlie schreef:Oh, I would die for a milkshake nu.
Kreng..
Ik ook...
Nope, heeft t te druk met mannetjes neerknallen in een of andere knurften game..
Whahaha! Hier gaat mijn vriend sowieso niet voor dat soort dingen heen en weer rijden... Vind ie belachelijk... Tja... Maareh... thnx dames, zat al in mijn vreetmood de hele dag... en nu wil ik ook nog een bananenmilkshake...
CCC- Ratel
Ik ook bananenmilkshake!
Mijn man rijdt ook niet voor zoiets. Al heeft ie laatst een frietje speciaal voor me gehaald, maar dat was het ook hahaha. Is eigenlijk maar goed ook met mijn huidige omvang.
Mijn man rijdt ook niet voor zoiets. Al heeft ie laatst een frietje speciaal voor me gehaald, maar dat was het ook hahaha. Is eigenlijk maar goed ook met mijn huidige omvang.
Gast- Gast
Grrrr... die mannen van ons... haha! En echt... hier is het nog erger, mijn vriend werkt bij de grote gele M. als restaurantmanager en zit me net even lekker te verteleln dat hij vanmiddag maar even die dubbele cheeseburger heeft gegeten want ja, hij had geen tijd om zijn lunch te maken vanmorgen... Ik kon alleen maar zeggen, en voor mij neem je noooooooit wat meeeeeee Hoe dramatisch... maar idd... we kunnen ons maar beter inhouden, we moeten nog een beetje leuk zijn na de bevalling
CCC- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Yoghurt
» Yoghurt
» waneer begonnen jullie met yoghurt geven?
» Yoghurt/kwark o.i.d.
» Yoghurt
» Yoghurt
» waneer begonnen jullie met yoghurt geven?
» Yoghurt/kwark o.i.d.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: