Yoghurt
+9
koNijntje
Happydobby
teletascha
Twellie
RiLiJu
SparklingEyes
L!ND@
Darius
Aagje!
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Yoghurt
Waar geef je de yoghurt in? Ik heb het laatst met een lepeltje gedaan, maar wat een gesmeer zeg.
Mijn zoontje is nu bijna 8 maanden.
Mijn zoontje is nu bijna 8 maanden.
Gast- Gast
Re: Yoghurt
Tuitbeker? Hij kent nog niks anders als een fles en een lepeltje. Maar met de fruit en groentehapjes is het ook altijd een gesmeer. Hij doet gelijk zijn duim erin na een hapje, dus dan bedenk maar hoe alles eruit komt te zien
Gast- Gast
Toen D yoghurt kreeg dronk ze ook alleen nog maar uit een rietjesbeker en een fles. Maar ik heb het toch in een gewone plastic beker gedaan. Kon ze vast oefenen met een gewone beker, en het ging eigenlijk prima. Het leverde wel leuke foto's op
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Gewone yoghurt deed ik in zo'n goedkope tuitbeker. Die kreeg ik gratis bij de doos van de Babydump. Er zit geen antileksysteem in, dus dat scheelt weer schoonmaken.
Eigenlijk geef ik nooit gewone yoghurt, maar vaak Griekse of Turkse yoghurt. Dat is lekker dik en kun je dus makkelijker naar binnen lepelen.
Eigenlijk geef ik nooit gewone yoghurt, maar vaak Griekse of Turkse yoghurt. Dat is lekker dik en kun je dus makkelijker naar binnen lepelen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
En daarom geef ik altijd kwark Dat loopt niet zo snel van de lepel af.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ja kwark of wat dikkere yoghurt zou eigenlijk handiger zijn.
Met een beker zal het ook wel een geknoei worden. Hij kan zelf nog niet zitten en ook nog geen fles vasthouden.
Ga zo maar eens even lekker naar de winkel en ook even een paar boodschapjes halen, inclusief dikkere yoghurt
Met een beker zal het ook wel een geknoei worden. Hij kan zelf nog niet zitten en ook nog geen fles vasthouden.
Ga zo maar eens even lekker naar de winkel en ook even een paar boodschapjes halen, inclusief dikkere yoghurt
Gast- Gast
Als hij nog niet kan zitten, is drinken uit een beker nog geen optie inderdaad. Hahaha! Succes!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ook hier was het een gesmeer doordat ze beide de duimpjes er meteen achteraan deden. Maar uit een tuitbeker snapten ze niet. Ze moesten dan liggen om er wat uit te krijgen, en dan zat meteen alles onder. Dus ik geef het gewoon met een lepel. Vies worden ze hier toch wel met het eten.
Gast- Gast
Op het dagverblijf gaven wij altijd rond 3 uur een soort vlaflip. We mengden yogurt, vanillevla, scheutje diksap en dan een fikse sloot water erbij. Goed roeren en het is uit een beker te drinken: de kinderen vonden het heerlijk!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
SparklingEyes schreef:Op het dagverblijf gaven wij altijd rond 3 uur een soort vlaflip. We mengden yogurt, vanillevla, scheutje diksap en dan een fikse sloot water erbij. Goed roeren en het is uit een beker te drinken: de kinderen vonden het heerlijk!
Het lijkt me werkelijk waar, niet te eten. Vind je het zelf ook lekker met water erdoor?
Ik doe (magere) yoghurt altijd in een fles en dat gaat prima.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Sparklingeyes: ik las heel even 'slootwater' als ingredient van je mix .
Ik gaf eerder altijd Griekse yoghurt, maar mijn oudste dochter was (is) zo dun dat ze dat extra vet ook nodig had. Misschien minder geschikt voor kindjes die al aan het gewicht zitten.
Ik gaf eerder altijd Griekse yoghurt, maar mijn oudste dochter was (is) zo dun dat ze dat extra vet ook nodig had. Misschien minder geschikt voor kindjes die al aan het gewicht zitten.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
ik geef altijd volle yoghurt met een klein beetje diksap gewoon met de lepel. Dat gaat echt zonder knoeien! Doen w toch zeker al wel 3 maanden, en toen was het ook zonder knoeien.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik geef ook kwark van een lepel.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
wij geven yoghurt met een theelepeltje ipv een kinderlepel waarmee we fruit en de warme hap geven.
een theelepeltje is wat dieper en dat gaat makkelijker en sneller..
een theelepeltje is wat dieper en dat gaat makkelijker en sneller..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
RiLiJu schreef:SparklingEyes schreef:Op het dagverblijf gaven wij altijd rond 3 uur een soort vlaflip. We mengden yogurt, vanillevla, scheutje diksap en dan een fikse sloot water erbij. Goed roeren en het is uit een beker te drinken: de kinderen vonden het heerlijk!
Het lijkt me werkelijk waar, niet te eten. Vind je het zelf ook lekker met water erdoor?
Ik doe (magere) yoghurt altijd in een fles en dat gaat prima.
Zo deden wij het ook op het KDV, en ook bij ons vonden ze het erg lekker.
En om gelijk op jouw vraag antwoord te geven, nee dan vind ik het niet te vreten. Gelukkig maakte ik het voor de kids en niet voor mezelf.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier de yogurt idd maar in de papfles gedaan en het was toch smullen. Hij eet zijn hapjes nu zo goed dat ik eens 3 flessen ga proberen. Nu heeft hij dus een groentehap en yoghurt na gehad. Straks de laatste fles, ben benieuwd. Hij is nu iig heel tevreden. Hij pakt zo lief mijn gezicht vast, zo van lekker mama haha
Gast- Gast
Ik heb juist altijd geleerd (op het kdv waar ik werk oa) dat halfvolle melkproducten niet onder het jaar mogen. Vraag me niet waarom, maar ik kijk wel even hoelang ze het trekt zonder yoghurt of toetje, wij eten hier nooit een toetje, dus dat is makkelijk.
Gast- Gast
Ik geef geen yoghurt
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
welke kwark geven jullie?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Hier wordt yoghurt met een lepel gegeven, als D wat beter kan zitten dan wil ik hem leren drinken uit een beker dmv yoghurt.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Soortgelijke onderwerpen
» Yoghurt
» Yoghurt/kwark o.i.d.
» waneer begonnen jullie met yoghurt geven?
» 'Thick yoghurt'
» Yoghurt met 6 maanden, wel of niet?
» Yoghurt/kwark o.i.d.
» waneer begonnen jullie met yoghurt geven?
» 'Thick yoghurt'
» Yoghurt met 6 maanden, wel of niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: