Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onze kat is weg.... (Ze is weer terug !! )

5 plaatsers

Ga naar beneden

Onze kat is weg.... (Ze is weer terug !! ) Empty Onze kat is weg.... (Ze is weer terug !! )

Bericht  Aggi di 4 sep 2012 - 7:53

Wij hebben 2 binnenkatten. En heilige birmaan en een siamees.

Wonen in een eengezinswoning en ze hebben dus alle ruimte in huis... nu is onze siamees sinds gisterenavond weg...

Ikzelf was niet thuis maar vriendlief wel en zegt dat hij haar voor het laatst op de overloop heeft gezien... Hij had het raam van de slaapkamer open gezet dit doen wij altijd s avonds.

Ik heb hem al gevraagd of het kan zijn dat ze uit het raam is gesprongen... maar hij zegt van niet...

Wij balen hier enorm van dat ze weg is en we zijn de hele dag al bezig geweest om haar te zoeken... hele huis op de kop... foto s op de bomen in de omgeving dieren ambulance asiels... dierenarts... pensions... enzv gebeld. Buren verteld dat onze kat weg is...

Jemig wat een gedoe....

We wonen nu zo n 2 jaar in dit huis, we zijn woonachtig in omgeving Apeldoorn... voorheen hebben we in Zutphen gewoond. Maar meerdere zeggen dat ze na 2 jaar niet meer naar haar vorige huis gaat zoeken... en ja daar was ze ook een binnenkat, waarvan ze ook 1 keer spoorloos is geweest. Toen vonden we haar in de struiken bij de buren... maar nu helaas niet...

Wie heeft er nog advies ideeen... tips of gewoon iets om mij op te vrolijken...

Ik hoop dat ze snel terug is want vind dit niks zo...

Laatst aangepast door Aggi op di 4 sep 2012 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze kat is weg.... (Ze is weer terug !! ) Empty Re: Onze kat is weg.... (Ze is weer terug !! )

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 8:01

Oh nee:cry: Jullie hebben alles al gedaan volgens mij. Amivedi ook al ingelicht?

Ik hoop dat ze snel terug is! Goed dat jullie pamfletten hebben opgehangen. Zo kregen wij onze kat na een week terug. Kinderen hadden hem gezien. Kinderen zien het volgens mij vaak en dan is de kans overdag het grootst.

Is ze gechipt?

Gast
Gast

Onze kat is weg.... (Ze is weer terug !! ) Empty Re: Onze kat is weg.... (Ze is weer terug !! )

Bericht  Aggi di 4 sep 2012 - 8:09

Nee helaas hebben wij haar niet gechipt... balen...

De buurkinderen hebben al de hele avond gezocht, erg lief. Hoop dat ze het morgen nog een keer doen, maar liever hoop ik nog dat ze morgen gewoon weer terug is... Amivedi is ook al ingelicht.
Het is echt leeg zo in huis... het voelt vreemd zo...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Bericht  Aggi di 4 sep 2012 - 8:30

Jeej ze is net weer terug !! ze stond in de tuin te miauwen Very Happy ze loopt nu vrolijk en onschuldig in huis als of er niets is gebeurd en ze is erg aanhankelijk Laughing

Wat zijn wij blij !!

We laten de katten nu maar chippen... is wel beter.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 8:32

Gelukkig! Ik ben zelf altijd een beetje opgelucht als zulke verhalen goed aflopen smile Knuffel haar maar goed!

Gast
Gast

Bericht  Floor di 4 sep 2012 - 8:37

ow wat fijn dat ze terug is!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aggi di 4 sep 2012 - 8:40

We zijn ontzettend blij dat ze er weer is, ze is nog veel knuffeliger en aanhankelijker naar ons toe, dan ze al was haha.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 di 4 sep 2012 - 19:05

Gelukkig is ze weer terecht. Kat van mijn schoonzusje en zwager is al bijna 2 weken vermist Sad.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Makamba di 4 sep 2012 - 20:16

Fijn dat ze weer terug is! Onze kat is weg.... (Ze is weer terug !! ) 281626781
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Snoes di 4 sep 2012 - 22:04

Ah, gelukkig is ze terug!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 22:10

Goed nieuws! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: