Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shopping Queen; Wat gaat daar mis?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Shopping Queen; Wat gaat daar mis?  Empty Shopping Queen; Wat gaat daar mis?

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 3:43

Tessa zou gisteravond aan de beurt zijn om te shoppen. Vanmiddag zou de herhaling zijn. Maar Tessa lijkt overgeslagen te zijn. Want we direct verder met, hoe heet ze ook alweer, die van Beauty en the Nerd. Ook op internet is de aflevering er niet. Iemand die het ook opgevallen is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping Queen; Wat gaat daar mis?  Empty Re: Shopping Queen; Wat gaat daar mis?

Bericht  Niki do 17 mei 2012 - 3:53

Ja, ik zag het ook. Misschien zetten ze dan Tessa vandaag online...
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping Queen; Wat gaat daar mis?  Empty Re: Shopping Queen; Wat gaat daar mis?

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 4:01

Het is geen wereldramp, natuurlijk. Alleen vind ik het jammer dat ik nu al weet wat voor cijfer Tessa heeft gekregen en in principe al weet wat ze aanheeft. Beetje jammer. Shopping Queen; Wat gaat daar mis?  2441965372

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping Queen; Wat gaat daar mis?  Empty Re: Shopping Queen; Wat gaat daar mis?

Bericht  Sugarfall do 17 mei 2012 - 4:12

Ja, dat viel mij dus ook al op! Ik heb vanochtend 5 minuten zitten kijken of ik niet gewoon de aflevering met Tessa oversloeg, maar op rtlgemist staat het ook niet. Misschien dat ze vanavond die met Tessa uitzenden dan? Ik hoop het wel, dat ik haar outfit al weet maakt me niet zo heel veel uit.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping Queen; Wat gaat daar mis?  Empty Re: Shopping Queen; Wat gaat daar mis?

Bericht  Marin do 17 mei 2012 - 4:13

Haha ja het viel mij ook al op! Terwijl ik juist naar Tessa uitkeek. Maar ze had dus een broek aan. Vond het al zo typisch dat ze zei op een gegeven moment dat ze een broek aan had. Toen dacht ik he, hoe weten we dat nu al?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping Queen; Wat gaat daar mis?  Empty Re: Shopping Queen; Wat gaat daar mis?

Bericht  Arwyn do 17 mei 2012 - 4:19

Het was me wel opgevallen dat ze zei dat zij een broek aan had, maar bij de cijfers heb ik niet zo goed opgelet, dus nog steeds geen idee wat ze precies aanhad, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping Queen; Wat gaat daar mis?  Empty Re: Shopping Queen; Wat gaat daar mis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum