Shopping queens
+8
Sushi
Arwyn
Siem
Zwerver
Rush
Sugarfall
VeryCherry
Plien84
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Shopping queens
Wie kijkt het ook?? en wat vinden we ervan? Ik krijg helemaal inspiratie elke keer om ook leuke outfits te zoeken op de thema's:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Shopping queens
Ik heb pas toevallig die aflevering gezien met dat lolita meisje en ik werd al misselijk van al het commentaar dat ze kreeg. Dat ze in haar kindertijd is blijven hangen en zo. En daarna heel schijnheilig lopen doen op het moment dat ze op de catwalk liep.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik heb pas toevallig die aflevering gezien met dat lolita meisje en ik werd al misselijk van al het commentaar dat ze kreeg. Dat ze in haar kindertijd is blijven hangen en zo. En daarna heel schijnheilig lopen doen op het moment dat ze op de catwalk liep.
Haha ja ik heb sowieso nog geen aflevering gezien waarbij ze alleen maar positief waren over iemand:)
Plien84- Prater
Nee, eigenlijk zijn het gewoon valse krengen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. En de meeste vind ik er overigens niet uit zien. Die 'oude' vrouw vind ik helemaal een verschrikking. Ze ziet er ook veel ouder uit dan ze is.
Ik kijk elke avond als ik thuis ben, vind het echt een leuk programma! Vorige week vond ik Maysa haar stijl echt heel mooi Deze week vind ik Merel de leukste kledingstijl hebben maar wat ze gisteren aanhad op de catwalk vond ik dan weer helemaal niks!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik vind het verschrikkelijk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik kijk elke avond terug op rtl gemist, ik vind het wel leuk om te zien, vooral de catwalk.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
VeryCherry schreef:Nee, eigenlijk zijn het gewoon valse krengen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. En de meeste vind ik er overigens niet uit zien. Die 'oude' vrouw vind ik helemaal een verschrikking. Ze ziet er ook veel ouder uit dan ze is.
Klopt volgens mij is ze echt 10 jaar ouder dan ze beweert, heb het gister en eergister voor gezien en vind het een verschrikkelijk programma en ga het verder ook niet meer kijken
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ze zegt 35 te zijn toch? Nou sorry hoor, dan ziet ze er uit als een verlopen spook. Ik had het toevallig overdag aan staan. Herhaling en te lui om de tv uit te zetten.
Ik kijk het 's middags in de herhalen als ik thuis.
Gewoon simpel tijdverdrijf, haha.
De vrouwen die meedoen zijn inderdaad wel schijnheilig hoor.. Als ze de kledingkast bekijken en zo wordt er niks positiefs gezegd, maar op de catwalk opeens wel..
Valt me trouwens ook op dat er veel meiden van 21/22 jaar meedoen die er echt veel ouder uit zien, die ik zo rond de 30 zou schatten of zo. En inderdaad, die vrouw van 35.. Zou ze fan zijn van plastische chirurgie?
Gewoon simpel tijdverdrijf, haha.
De vrouwen die meedoen zijn inderdaad wel schijnheilig hoor.. Als ze de kledingkast bekijken en zo wordt er niks positiefs gezegd, maar op de catwalk opeens wel..
Valt me trouwens ook op dat er veel meiden van 21/22 jaar meedoen die er echt veel ouder uit zien, die ik zo rond de 30 zou schatten of zo. En inderdaad, die vrouw van 35.. Zou ze fan zijn van plastische chirurgie?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik zou wel is mee willen doen. Volgens mij slaan die mutsen stijl achterover als ze mijn kast zien
VeryCherry schreef:Ik zou wel is mee willen doen. Volgens mij slaan die mutsen stijl achterover als ze mijn kast zien
Haha!
Ik vind het best een leuk programma maar ik vind die meiden bijna altijd erg onaardig... En sommige kledingcombi's zien er echt niet uit...
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Suuske schreef:VeryCherry schreef:Ik zou wel is mee willen doen. Volgens mij slaan die mutsen stijl achterover als ze mijn kast zien
Haha!
Ik vind het best een leuk programma maar ik vind die meiden bijna altijd erg onaardig... En sommige kledingcombi's zien er echt niet uit...
Nou meld je aan:D
Plien84- Prater
Jaaaa aanmelden Cherry! LEUK!Plien84 schreef:Suuske schreef:VeryCherry schreef:Ik zou wel is mee willen doen. Volgens mij slaan die mutsen stijl achterover als ze mijn kast zien
Haha!
Nou meld je aan:D
Zwerver- Ratel
Ik kijk het als ik thuis ben 's avonds, maar vind het niet zo bijzonder.
Ja, ik vind het leuk om te zien hoe de outfit bij elkaar wordt geshopt maar dat commebtaar is toch altijd hetzelfde en er worden expres redelijk lage cijfers gegeven.
Al dir meiden vinden dat ze de persoon niet terugzien in de outfits, zoals gister. Terwijl ze de persoon nog maar zo kort kennen, dan ken je toch iemands stijl niet.
Ja, ik vind het leuk om te zien hoe de outfit bij elkaar wordt geshopt maar dat commebtaar is toch altijd hetzelfde en er worden expres redelijk lage cijfers gegeven.
Al dir meiden vinden dat ze de persoon niet terugzien in de outfits, zoals gister. Terwijl ze de persoon nog maar zo kort kennen, dan ken je toch iemands stijl niet.
Gast- Gast
Ik vind het wel leuk, maar ik vind dat ze soms wel wat overdrijven.. Simpel kan zo mooi zijn en niet alles schreeuwerig
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik vind die blonde met dat paardengebit zó arrogant....ze denkt echt dat ze super mooi is maar ik vind haar er niet uitzien. En aardig is ze ook al niet.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik vind die blonde met dat paardengebit zó arrogant....ze denkt echt dat ze super mooi is maar ik vind haar er niet uitzien. En aardig is ze ook al niet.
Nou idd!
Haar ogen staan veel te dicht op elkaar, echt van die varkensoogjes heeft ze. Eng mens.
Gast- Gast
Ik heb het programma nu een paar keer gezien, maar vind het zo langzaam... De hele aflevering over 1 persoon die gaat winkelen En die achterbakse meiden die de hele kledingkast afkraken en daarna poeslief doen, maar in de interviews weer iemand afkraken.
En ik vind de outfits ook altijd heel lelijk. Vorige keer dat ik het zag, moesten ze shoppen voor een 1e date, maar de jongens die ik ken hadden volgens mij hard weggerend als iemand er zo aan kwam lopen als die winnares (soepjurk, enorme hoed )
En ik vind de outfits ook altijd heel lelijk. Vorige keer dat ik het zag, moesten ze shoppen voor een 1e date, maar de jongens die ik ken hadden volgens mij hard weggerend als iemand er zo aan kwam lopen als die winnares (soepjurk, enorme hoed )
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Varkensoogjes ja, daar moest ik ook meteen aan denken.Princess schreef:Zelda schreef:Ik vind die blonde met dat paardengebit zó arrogant....ze denkt echt dat ze super mooi is maar ik vind haar er niet uitzien. En aardig is ze ook al niet.
Nou idd!
Haar ogen staan veel te dicht op elkaar, echt van die varkensoogjes heeft ze. Eng mens.
Gast- Gast
Zelda schreef:Varkensoogjes ja, daar moest ik ook meteen aan denken.Princess schreef:Zelda schreef:Ik vind die blonde met dat paardengebit zó arrogant....ze denkt echt dat ze super mooi is maar ik vind haar er niet uitzien. En aardig is ze ook al niet.
Nou idd!
Wat mooi dat hier gezegd wordt dat ze elkaar helemaal afzeiken terwijl hier nu precies hetzelfde gebeurt:D
Plien84- Prater
Britt Davids
Vanmiddag opnames in het mooie Brabant! ♥ — met Priscilla van der Meer en 3 anderen.
Delen · dinsdag om 14:23 in de buurt van Spijk, Gelderland ·
Grappig.
Britt, tessa,jenna, pricilla en Danielle van echte meisjes
Vanmiddag opnames in het mooie Brabant! ♥ — met Priscilla van der Meer en 3 anderen.
Delen · dinsdag om 14:23 in de buurt van Spijk, Gelderland ·
Grappig.
Britt, tessa,jenna, pricilla en Danielle van echte meisjes
Zwerver- Ratel
Net even de aflevering van gister terug gekeken en wat een geweldige outfit had die denise zeg! terechte winnaar wat mij betreft:)
Plien84- Prater
Ik vind het wel leuk om te kijken, maar wat doet die van Dames in de dop er nu weer in? Hoe heet ze toch, die Bimbo met haar sigaret in Echte meisjes in de Jungle?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» shopping Queens..
» Mystery Shopping
» Shopping Queen; Wat gaat daar mis?
» Wishful shopping- het-prachtige-dure spullentopic
» Mystery Shopping
» Shopping Queen; Wat gaat daar mis?
» Wishful shopping- het-prachtige-dure spullentopic
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: