Happy Queen's Day & goedemorgen!
+6
Bosjesvrouw
Laced
Feline
ekiaam87
Middleme
Bliss
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Happy Queen's Day & goedemorgen!
Voor de vroege vogels: goedemorgen! Ik ben net thuis, was een erg gezellig avondje in de stad en nu de vogels alweer fluiten duik ik mn bedje maar eens in
Fijne Koninginnedag allemaal!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Happy Queen's Day & goedemorgen!
Goedemorgen!
het was duidelijk gezellig dus?
Ik heb de was net opgehangen, nieuwe was in de machine gedaan.. en toen een heerlijk kopje koffie voor mezelf gezet!
mn vriend slaapt nog, dus het is heeel rustig hier thuis!
straks gaan we lekker even de stad in.
het was duidelijk gezellig dus?
Ik heb de was net opgehangen, nieuwe was in de machine gedaan.. en toen een heerlijk kopje koffie voor mezelf gezet!
mn vriend slaapt nog, dus het is heeel rustig hier thuis!
straks gaan we lekker even de stad in.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heerlijkg eslapen, was alleen iets eerder wakker dan gepland. Nu nog maar even wat voor school doen en vanmiddag de stad in met vriendinnen
Fijne dag xx
Ik heb heerlijkg eslapen, was alleen iets eerder wakker dan gepland. Nu nog maar even wat voor school doen en vanmiddag de stad in met vriendinnen
Fijne dag xx
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen! Over 3 kwartier ga ik met mijn mama over de rommelmarkt Dan bij mij een tompouce eten & om 10.45 naar de optocht kijken / luisteren (die komen langs mijn huis)
Het is hier stralend weer
Het is hier stralend weer
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Goedemorgen.. na een enorm dronken nacht ga ik nu maar weer op weg naar vrienden in A'dam.. Hoop dat de treinen nu nog een beetje te doen zijn!
Veel plezier allemaal!
Veel plezier allemaal!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik ga straks naar Groningen, naar de Zweedse meubelwinkel. Ik hoop echt dat de drukte meevalt en iedereen gewoon nog straalbezopen in bed ligt Verder geen Koninginnedag plannen.
Gast- Gast
Pff ik heb een behoorlijke kater wat ik niet had verwacht eigenlijk...de avond gister viel tegen, een hele hoop drukte en er hing een agressief sfeertje. Kon op het laatst niet meer op m'n benen staan van de rugpijn..
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik had gisteravond een verjaardag en lag er rond 2-en in.. Zo snel boodschappen doen en schoonmaken want om 11:30 komt mn collega en dan gaan we naar Amsterdam!
Veel plezier allemaal vandaag!
Ik had gisteravond een verjaardag en lag er rond 2-en in.. Zo snel boodschappen doen en schoonmaken want om 11:30 komt mn collega en dan gaan we naar Amsterdam!
Veel plezier allemaal vandaag!
Gast- Gast
Storm schreef:Pff ik heb een behoorlijke kater wat ik niet had verwacht eigenlijk...de avond gister viel tegen, een hele hoop drukte en er hing een agressief sfeertje. Kon op het laatst niet meer op m'n benen staan van de rugpijn..
Hey Storm, jammer dat de avond tegenviel. Waar ben je naartoe geweest in E.?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Goedemorgen!
Volgens mij ben ik nog straalbezopen...ik weet gewoon niet eens hoe ik moet zitten.
Volgens mij ben ik nog straalbezopen...ik weet gewoon niet eens hoe ik moet zitten.
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik ga zo even naar de rommelmarkt hier in het dorp. Vanmiddag even in Leeuwarden kijken.
Fijne dag allemaal
Ik ga zo even naar de rommelmarkt hier in het dorp. Vanmiddag even in Leeuwarden kijken.
Fijne dag allemaal
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Hey meis, we zijn naar de langste kroegenstraat van Nederland geweest maar het was zooo druk...ik ga vanmiddag hopelijk weer als ik mijn moeder zo ver kan krijgen dat ze hier een paar uurtjes komt zittenLaced schreef:Storm schreef:Pff ik heb een behoorlijke kater wat ik niet had verwacht eigenlijk...de avond gister viel tegen, een hele hoop drukte en er hing een agressief sfeertje. Kon op het laatst niet meer op m'n benen staan van de rugpijn..
Hey Storm, jammer dat de avond tegenviel. Waar ben je naartoe geweest in E.?
Jij nog plannen?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben echt snot verkouden en niet echt lekker, dus ik ben blij dat ik geen plannen heb gemaakt voor Koninginnedag. Ik ga lekker rustig aan doen thuis en misschien nog even naar de vrijmarkt in 't dorp hier bij m'n moeder. Aan het einde van de middag is de jaarlijkse borrel bij ons in de laan, dus daar laat ik misschien m'n gezicht ook nog even zien. Alhoewel ik daar nog over twijfel, want ik vind het zo lastig als alle buren gaan vragen goh en hoe gaat het met je Sophie. En ik dan moet zeggen ja eh goed, maar ik zit overspannen thuis. Ik mijd een beetje dit soort situaties op 't moment, weet niet goed hoe ik daar mee om moet gaan. Want kan moeilijk zeggen dat ik nog wel aan 't werk ben. Meh. Dus ik weet het nog niet. Maaarr.. hoop eigenlijk wel een oranje tompouce te scoren vandaag, daar heb ik wel m'n zinnen op gezet!
Ik ben echt snot verkouden en niet echt lekker, dus ik ben blij dat ik geen plannen heb gemaakt voor Koninginnedag. Ik ga lekker rustig aan doen thuis en misschien nog even naar de vrijmarkt in 't dorp hier bij m'n moeder. Aan het einde van de middag is de jaarlijkse borrel bij ons in de laan, dus daar laat ik misschien m'n gezicht ook nog even zien. Alhoewel ik daar nog over twijfel, want ik vind het zo lastig als alle buren gaan vragen goh en hoe gaat het met je Sophie. En ik dan moet zeggen ja eh goed, maar ik zit overspannen thuis. Ik mijd een beetje dit soort situaties op 't moment, weet niet goed hoe ik daar mee om moet gaan. Want kan moeilijk zeggen dat ik nog wel aan 't werk ben. Meh. Dus ik weet het nog niet. Maaarr.. hoop eigenlijk wel een oranje tompouce te scoren vandaag, daar heb ik wel m'n zinnen op gezet!
Gast- Gast
Marin schreef:Goedemorgen!
Lekker rustig aan doen vandaag, en misschien ben je aan het eind van de middag wel weer wat opgeknapt.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen!
Ik heb net wakker en lig nog in bed. Heb een onwijs gezellige avond/nacht gehad, we zijn bij een 90's party geweest: veel bekenden, lekkere cocktails, supermuziek en een goede sfeer. Voel me nu gelukkig wel aardig fit.
Vanmiddag gaan we de stad weer in en lekker dansen en feesten op verschillende locaties, waar een paar leuke dj's draaien. Het hier prachtig weer, dus dat zit al mee!
Fijne dag all!
Ik heb net wakker en lig nog in bed. Heb een onwijs gezellige avond/nacht gehad, we zijn bij een 90's party geweest: veel bekenden, lekkere cocktails, supermuziek en een goede sfeer. Voel me nu gelukkig wel aardig fit.
Vanmiddag gaan we de stad weer in en lekker dansen en feesten op verschillende locaties, waar een paar leuke dj's draaien. Het hier prachtig weer, dus dat zit al mee!
Fijne dag all!
Laatst aangepast door Lady4 op za 30 apr 2011 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik ben net een half uurtje wakker. Een onwijs gezellige avond en nacht gehad!
Iets teveel gedronken, maar goed..
Nu even rustig aan eten en douche, daarna weer naar de stad.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net een half uurtje wakker. Een onwijs gezellige avond en nacht gehad!
Iets teveel gedronken, maar goed..
Nu even rustig aan eten en douche, daarna weer naar de stad.
Fijne dag allemaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Correctie, ik ga toch naar Groningen vanmiddag. Nog leuker!!
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Correctie, ik ga toch naar Groningen vanmiddag. Nog leuker!!
Leuk veel plezier!
Gast- Gast
Goedemiddag inmiddels!
Iedereen een fijne koniginnedag toegewenst! Ondanks dat ik dacht dat ik niet kon genieten van, geniet ik echt met volle teugen. Het is toch heel erg gezellig!
Ik zit hier lekker op mijn privéplekje, zie iedereen lopen en hoor keiharde muziek, waarvan ik gelukkig weet dat het om 17.00u afgelopen is.
Fijne dag!
Iedereen een fijne koniginnedag toegewenst! Ondanks dat ik dacht dat ik niet kon genieten van, geniet ik echt met volle teugen. Het is toch heel erg gezellig!
Ik zit hier lekker op mijn privéplekje, zie iedereen lopen en hoor keiharde muziek, waarvan ik gelukkig weet dat het om 17.00u afgelopen is.
Fijne dag!
Gast- Gast
Thanks! Vlakbij voor jouMarin schreef:Lady4 schreef:Correctie, ik ga toch naar Groningen vanmiddag. Nog leuker!!
Leuk veel plezier!
Lady4- Ratel
Goedemiddag!
Kwam ongeveer gelijk met Bliss thuis Was gezellig in de stad (Groningen dus ). Nu zit ik fris en fruitig op de bank, denk dat ik zo maar weer eens in het centrum ga kijken of het gezellig is
Kwam ongeveer gelijk met Bliss thuis Was gezellig in de stad (Groningen dus ). Nu zit ik fris en fruitig op de bank, denk dat ik zo maar weer eens in het centrum ga kijken of het gezellig is
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Lady4 schreef:Thanks! Vlakbij voor jouMarin schreef:Lady4 schreef:Correctie, ik ga toch naar Groningen vanmiddag. Nog leuker!!
Leuk veel plezier!
Haha ja! Ik ga alleen de stad niet in. Vond t dorp alweer druk genoeg
Gast- Gast
Marin schreef:Lady4 schreef:Thanks! Vlakbij voor jouMarin schreef:Lady4 schreef:Correctie, ik ga toch naar Groningen vanmiddag. Nog leuker!!
Leuk veel plezier!
Haha ja! Ik ga alleen de stad niet in. Vond t dorp alweer druk genoeg
Eigenlijk moet ik nu nodig naar de stad en bijstad om jullie te meeten. Helaas, mijn auto staat vast
Gast- Gast
Suus schreef:Goedemiddag!
Hmm, van fris en fruitig is bij mij niet echt sprake Ben net weer een beetje opgelapt en ga zo ff met VH op het terras zitten. Geen alcohol voor mij vandaag! Heb alleen maar enorm veel DORST!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: