Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Te kleine kleertjes

+15
Tania
Slakje
Purpleflower
Pien
Novalee
Annie24
Filoria
Flip Fluitketel
Wennes
koNijntje
CCC
Liadan
SarahKey
ekjir@M
Lejow
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Te kleine kleertjes - Pagina 2 Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Tania wo 16 mei 2012 - 8:52

Ik van J. alle bewaard omdat wel nog een tweede wilden. De dingen die ik wel vind kunnen voor M. heb ik eruit gehaald en de rest staat nu op zolder. Morgen ga ik alles uitzoeken en dan gaat het naar iemand die het goed kan gebruiken omdat ze onverwachts jong moeder is geworden en geen geld heeft. Zijn eerste pakje en dingen die me dierbaar zijnbewaar ik natuurlijk en die wil ik inlijsten.
Van M. bewaar ik ook het eerste pakje en misschien wat dingen waar ik speciale herinneringen aan heb. De rest geef ik meteen weg of verkoop ik. Maar ze past nu alles nog (gelukkig).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes - Pagina 2 Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:58

Je mag ze ook naar mij sturen angel .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes - Pagina 2 Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Susan wo 16 mei 2012 - 9:01

Ik heb alles van Ezra en Yrsa in eerste instantie bewaard, ik heb pas het laatste jaar een aantal dingen weggegeven. Sommige dingen wil ik sowieso bewaren, de kleertjes die echt favoriet waren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes - Pagina 2 Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  sabje wo 16 mei 2012 - 9:03

Ik heb alles bewaard. Ik heb een vriendin in maat 62/68 een flink tas uitgeleend. Nu mijn nichtje zwanger is van een jongen wil ik haar ook wat uitlenen. Ik hoop snel zelf weer zwanger te zijn en als het dan een meisje blijkt te zijn wil ik het eerste pakje en waar een herinnering aan zit bewaren. De rest wil ik dan verkopen of weggeven.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes - Pagina 2 Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Lejow wo 16 mei 2012 - 9:05

Charlie schreef:Je mag ze ook naar mij sturen angel .

Ik hou je ff in my thoughts Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes - Pagina 2 Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  PapillonRose wo 16 mei 2012 - 9:15

Ik heb bijna alles bewaard. Wat niet goed meer was weggedaan, maar dat is tot nu toe erg weinig. Verder wel wat dingetjes verkocht, omdat de collectie kleding per maat toch wel erg groot was Embarassed Dan vooral de dingetjes verkocht waar ik niet zoveel mee had, zoals dingen die ze amper heeft gedragen of die niet handig waren of niet mooi zaten.

Voorlopig heb ik hier dus een heleboel boxen met kleding staan en ik bewaar het nog wel een tijdje denk ik. Mocht er een tweede komen dan kijk ik wat ik nog kan en wil gebruiken (hangt deels af van het geslacht) en ik denk dat er daarna wel een hoop weg kan, aangezien ik niet denk dat er meer dan 2 kindjes komen hier (als een tweede er al in zou zitten). Denk dat ik het beste dan zou verkopen en de rest weggeven aan iemand die het kan gebruiken of naar de kringloop brengen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes - Pagina 2 Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 10:18

Ik heb met hetzelfde dilemma gezeten... maar ook ik ga het verkopen. Als er hier een tweede komt, zien we dan wel weer (is ook leuk om weer opnieuw te shoppen).

Ik heb wel een paar kleertjes bewaard waar ik grote waarde aan hecht (eigenlijk doe ik dat aan alles, maar kan het echt niet bewaren).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes - Pagina 2 Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Parisienne wo 16 mei 2012 - 10:29

Ook ik heb bijna alles bewaard, heb maar een aantal dingen verkocht. Met name dan de kleding die N. bijna niet gedragen had omdat ik het niet leuk genoeg vond. Dingen die ik niet verkocht heb of waar ik nauwelijks wat voor krijg gaan naar de voedselbank (mijn tante werkt daar). Kapotte dingen of dingen met vieze vlekken gaan weg.

Ik kan best moeilijk afstand doen van kleertjes.. ik vind ze allemaal te leuk en kan het nog echt niet wegdoen. Met andere dingen heb ik minder moeite, maar die kleertjes blijven toch wel een zwak punt. Hopen dat de volgende een meisje wordt!

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes - Pagina 2 Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum