Ook ik meld me!
+44
nillis
SparklingEyes
JD
_Jet
Aggi
-Ieniemienie-
Aagje!
Raindrop
Smaragdje
Tania
LDJ
Coccinelle
Poisongirl
Gympie
Lavendel
Laced
Annemoontje
Inge
Muppetje
Floor
Monnie
Parisienne
L!ND@
Snoes
CCC
troela
M@niek
Caramba
Susan
Flip Fluitketel
Silver
Happydobby
sabje
Paper Crown
Puggle
liesje
Jasmine
Steep
Jezzie
Jade
Lejow
Muis
Kruidkoek
mystery mom
48 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ook ik meld me!
Het is je goed recht om het nog niet kenbaar te maken onder je eigen naam maar hoe je dit nu aanpakt is wel irritant.
Gast- Gast
Ik vind het een flauw topic. Of je houdt het gewoon 12 weken voor je. Of je post met een nieuwe naam, zonder dat je duidelijk te kennen geeft dat je hier ook onder een andere naam actief bent. Dit vind ik vragen om (negatieve) aandacht.
Maar leuk voor je, gefeliciteerd.
Maar leuk voor je, gefeliciteerd.
Gast- Gast
Theekransje?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
gefeliciteerd. Maar... wat is het theekransje?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Laced schreef:Maar door hier specifiek te benoemen dat je het geplaatst hebt op het theekransje, komen de mensen die het willen weten er toch wel achter wie het is. Iedereen kent wel weer iemand van het "theekransje".
Ik zou het niet leuk vinden als die meiden dan toch hun mond voorbij praten hoor.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Maar volgens mij dan voor diegenen die voor een kindje gaan en-of al moeder zijn.
Laatst aangepast door Spetterdespat op wo 16 mei 2012 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
2CKC2 schreef:Laced schreef:Maar door hier specifiek te benoemen dat je het geplaatst hebt op het theekransje, komen de mensen die het willen weten er toch wel achter wie het is. Iedereen kent wel weer iemand van het "theekransje".
Ik zou het niet leuk vinden als die meiden dan toch hun mond voorbij praten hoor.
2CKC2, je kan het wel niet leuk vinden, zou ik ook niet leuk vinden, maar zoiets hou je hoe dan ook, nooit tegen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Okay... ken het niet Thanks voor de uitleg.Spetterdespat schreef:Maar volgens mij dan voor diegenen die voor een kindje gaan en-of al moeder zijn.
Poisongirl- Kletskop
Je bent welkom hoor, als je wil. Of heb je geen FB?Poisongirl schreef:Okay... ken het niet Thanks voor de uitleg.Spetterdespat schreef:Maar volgens mij dan voor diegenen die voor een kindje gaan en-of al moeder zijn.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Je bent welkom hoor, als je wil. Of heb je geen FB?Poisongirl schreef:Okay... ken het niet Thanks voor de uitleg.Spetterdespat schreef:Maar volgens mij dan voor diegenen die voor een kindje gaan en-of al moeder zijn.
Stofzuiger, heb jij mijn pm gehad?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja, heb ook terug gestuurd2CKC2 schreef:Stofzuiger schreef:Je bent welkom hoor, als je wil. Of heb je geen FB?Poisongirl schreef:Okay... ken het niet Thanks voor de uitleg.Spetterdespat schreef:Maar volgens mij dan voor diegenen die voor een kindje gaan en-of al moeder zijn.
Gast- Gast
Ik kan zelf nog wel reageren ja, maar dat is vrij lastig als ik aan't werk ben. Misschien niet handig aangepakt maar ik was zo enthousiast vanmorgen dat ik niet eens meer aan theekransje gedacht heb. De reden dat ik het daar wel plaats en hier niet is omdat ik zeker ben dat daar geen irl vriendinnen van me tussen zitten. Hier lezen er wel een aantal mee, en dat is geen vermoeden, dat weet ik zeker. Als er iemand die niet op FB zit en zó nieuwsgierig is mag ie me ook wel pm'en, of is dat ook flauw?
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Ook hier nog gefeliciteerd! Je inbox zal nu vast volstromen...
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd!
Ik ben benieuwd wie je bent en het zal me aan m'n r**t roesten op welke manier je het kenbaar maakt. Waar mensen zich al niet druk om maken.. We zien/horen het vanzelf.
Hopelijk verloopt je zwangerschap goed, MM! (Hé, mijn initialen, maar ik ben het niet!!)
Ik ben benieuwd wie je bent en het zal me aan m'n r**t roesten op welke manier je het kenbaar maakt. Waar mensen zich al niet druk om maken.. We zien/horen het vanzelf.
Hopelijk verloopt je zwangerschap goed, MM! (Hé, mijn initialen, maar ik ben het niet!!)
Gast- Gast
Wat leuk!! Gefeliciteerd .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Het wordt druk op theekransje haha gezellig hoor!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Gefeliciteerd!
Ik hou van theekransjes, hoe meld ik me aan?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
2CKC2 schreef:Stofzuiger schreef:Je bent welkom hoor, als je wil. Of heb je geen FB?Poisongirl schreef:Okay... ken het niet Thanks voor de uitleg.Spetterdespat schreef:Maar volgens mij dan voor diegenen die voor een kindje gaan en-of al moeder zijn.
Ik heb wel Fb
Poisongirl- Kletskop
Tania schreef:Gefeliciteerd!
Heb je facebook? stuur me even je naam per pb dan voeg ik je toe.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Als je me laat weten onder welke naam ik je kan vinden kan ik je toevoegen!Poisongirl schreef:2CKC2 schreef:Stofzuiger schreef:Je bent welkom hoor, als je wil. Of heb je geen FB?Poisongirl schreef:Okay... ken het niet Thanks voor de uitleg.Spetterdespat schreef:Maar volgens mij dan voor diegenen die voor een kindje gaan en-of al moeder zijn.
Ik heb wel Fb
Gast- Gast
Ik hou ook wel van een theekransje. Hoe kom ik daar bij?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Kun je mij ook toevoegen HD?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Kinderdagverblijf, hoe kies je en hoe meld je je kindje aan?
» wanneer meld jij je ziek?
» Studerende moeders, meld u!
» Meld jij je ouders dat je ziek bent?
» Nieuwe zwangeren meld topic!
» wanneer meld jij je ziek?
» Studerende moeders, meld u!
» Meld jij je ouders dat je ziek bent?
» Nieuwe zwangeren meld topic!
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: