Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Studerende moeders, meld u!

+5
RYW
Fiwen
Bolleke
PapillonRose
Filoria
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:28

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie hier nou eigenlijk studeert of wie van plan is het te gaan doen in de toekomst smile

Wat voor studie doe je/ben je van plan te gaan doen?
Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?
Werk je erbij?
Valt het je mee/tegen?

En noem maar op smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:34

Ik studeer nu niet maar ik hoop in september of volgend jaar de HBO-V in verkorte deeltijd te gaan doen. Die duurt dan 2 jaar en ik blijf daarnaast dan 32 of 24 uur werken.
Ik verwacht dat het me mee zal vallen want ik hou van studeren smile
Daarna hoop ik nog de SPV te kunne gaan doen.
Nog een hoop in het verschiet dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Filoria za 15 jan 2011 - 10:40

Wat voor studie doe je?
SPW3
Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?
Deeltijd en verkort: in 1 jaar.
Werk je erbij?
Ik loop twee dagen per week stage op een kinderdagverblijf.
Valt het je mee/tegen?
Het studeren en stage lopen valt me mee, maar het valt me tegen dat ik haast geen tijd heb voor zelfstudie. Het is best moeilijk concentreren als je op de achtergrond de hele tijd hoort: 'MAMA MEE AUTO'S SPELEN. KOEKJE ETEN. MAMAAAAAAAAA. SAP DRINKEN' enz.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:43

Ik doe psychologie voltijd. Ik werk er niet bij, de studie is (voor mij) ook echt een voltijd studie, en zolang we mijn inkomen niet nodig hebben wil ik zoveel mogelijk thuis zijn bij de kinderen. Ik ben nu al 3 tot 5 dagen per week van huis, meestal eerder 5.
Hmm ja of het me mee of tegen valt... dat hangt een beetje van de periode en van de vakken af. Ik begin zo onderhand wel het gevoel te krijgen dat ik al een eeuwigheid aan het studeren ben. Is op zich ook wel zo, ik ben nu 5e jaars, maar het voelt langer haha. Ik heb door beide zwangerschappen veel vertraging opgelopen omdat die niet soepel gingen, tussendoor en erna alles weer opgepakt maar het voelt gewoon echt lang daardoor. Maar op zich het studeren zelf en het plannen en combineren met de kinderen gaat me goed af. Ik moet er wel echt wat voor doen, ben niet iemand die zo door de studie heenvliegt met weinig moeite en toch voldoendes, maar ik haal er ook wel voldoening uit. Ik doe het dus fulltime en dat is ook wel echt enorm druk vaak. Ik heb weinig colleges en werkgroepen maar wel héél veel leeswerk, en tentamens volgen zich bij mij heel snel op. In drukke periodes kan het goed zijn dat ik 4 doordeweekse dagen in de bieb doorbreng of thuis aan de studie en dat ik dan ook nog op zaterdag én zondag de hele dag of een dagdeel weg ben. En op zich kan ik het goed aan om weg te zijn van de kinderen maar zo nu en dan breekt het wel op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 11:03

Kan ik me goed voorstellen Arden. Ik doe dan dezelfde studie als jou, alleen dan via de OU, dus ik kan zelf mijn tempo bepalen. Het lijkt me wel best lastig als je de rest van je studiegenoten moet bijhouden zeg maar. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik de studie ben gaan doen. Het is zoals je zegt héél veel leeswerk, maar ik heb geen colleges en dat scheelt toch echt wel heel veel in tijd!


Laatst aangepast door Liva op za 15 jan 2011 - 11:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 11:03

Hoeveel vakken moet je nog voordat je klaar bent Arden, heb je daar zicht op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  PapillonRose za 15 jan 2011 - 11:20

Wat voor studie doe je?
Lerarenopleiding Frans
Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?
Voltijd, maar wel een samengesteld programma doordat ik half in het 3e jaar en begin 4e jaar zit.
Werk je erbij?
Nee, op dit moment heb ik nog verlof. Daarna ga ik eerst beginnen met de studie en als dat looptkijk ik verder. Zolang ik het net red zonder te werken doe ik dat liever, zodat ik nog zoveel mogelijk van mijn dochtertje kan genieten.
Valt het je mee/tegen?
Daar kan ik nog niets over zeggen, half februari begin ik weer. Wel is me tegengevallen dat ik er bijna een jaar uit geweest ben, door een zware zwangerschap. Dat had ik van tevoren niet gedacht. Maar mijn dochtertje was belangrijker, dus heb in het belang van mezelf en haar mijn rust genomen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Bolleke za 15 jan 2011 - 11:23


Wat voor studie doe je/ben je van plan te gaan doen? Ik studeer Trompet Klassiek aan het conservatorium in Maastricht
Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?Voltijd
Werk je erbij?Nee, moeten 40 uur beschikbaar zijn, hebben zo'n 20 uur les en de rest is voor projecten, ensembles enz.
Valt het je mee/tegen?Valt mij 100% mee, en ben heel blij dat ik de keus nog gemaakt heb.


Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 20:28

.


Laatst aangepast door Arden op wo 2 maa 2011 - 4:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Fiwen za 15 jan 2011 - 21:05

Wat voor studie doe je/ben je van plan te gaan doen?
Ik studeer verloskunde, zit officieel in mijn 4e en laatste jaar maar ik doen nu alleen de binnenschoolse lessen/tentames etc. mee en ga vanaf mei weer stage lopen. Ik moet dan nog 27 weken stage lopen en bewijzen dat ik op eindniveau ben met een soort van portfolio en dan ben ik klaar. Ik verwacht dat ik volgend jaar mei kan afstuderen.

Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?
Het is voltijd, maar omdat ik nu nog geen stage loop kan ik bijna alles vanaf thuis doen. Als ik straks weer stage ga lopen dan moet ik 32 uur in de week + reistijd dus dan wordt het weer een heel stuk meer.

Werk je erbij?
Nee, werken is heel lastig te combineren met deze opleiding omdat je voor stage overal en nergens zit. Plus je hebt onregelmatige diensten, zeker als je in een verloskundigenpraktijk stage loopt. Bij de ziekenhuisstages zou het makkelijker kunnen maar daarbij is de reistijd meestal nog groter en ik ben altijd blij als ik eindelijk een dagje vrij heb. Ik denk dat ik dat nu helemaal heb als ik onze uk straks 4 dagen moet gaan missen dus zolang het financiëel mogelijk is werk ik niet.
We hebben daar ook een goede deal over afgesloten (mijn man en ik), zo gauw ik een vaste baan heb mag/kan hij een dag minder gaan werken omdat we er dan financiëel heel erg op vooruit gaan.

Valt het je mee/tegen?
Tot op heden valt het mee, het is wel druk omdat ik heel veel af moet ronden voor 1 maart maar ik vind het ook wel weer heerlijk om bezig te zijn. Nu studeer ik nog met de kleine thuis maar ik merk dat ze steeds meer aandacht gaat opeisen dus waarschijnlijk gaat ze binnenkort een dag in de week naar de oppas zodat ik een dag echt goed door kan werken.
Ik verwacht dat de stages wel zullen tegenvallen in het begin, vooral het veel van huis zijn en uk veel minder zien.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  RYW za 15 jan 2011 - 22:09

Liva schreef:

Wat voor studie doe je/ben je van plan te gaan doen?
Ik doe een master tweede taalverwerving

Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?
Het is het voltijd programma, maar ik doe het in de avonduren vanwege mijn werk.

Werk je erbij?
Ja dus, 36 uur.

Valt het je mee/tegen?
Beiden. Het is wel zwaar, want ik ben nog alleenstaande moeder van twee jongens. Toen ik vroeger studeerde, werkte ik parttime en waren er 2 ouders en 1 kind. Nu werk ik fulltime en ben ik in mijn eentje met twee kinderen. Dat is gewoon loodzwaar. De studie an sich niet, dat gaat heel goed. Mijn BA heb ik met een 9 gehaald en voor deze master lig ik nu op koers voor cum laude. Ik heb het geluk dat ik makkelijk studeer en over een ijzeren discipline beschik.

En noem maar op smile

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 22:12

Ik wil even zeggen dat ik het echt knap vind dat jullie studeren en een kleintje hebben. Ik wil beiden heel erg graag, maar durf het gewoon weg niet aan om het te gaan combineren. De studie die ik wil gaan doen is 2 tot 4 jaar. Ik ben nu 27 maar wil ook graag een kindje. Als ik nu voor studeren ga ben ik bang dat ik straks veel te oud ben. Maar ik werk ook fulltime en dan met een kleintje erbij lijkt het me zo zwaar en ben ik bang dat ik dan niet eens aan studeren kom.

Vandaar dat ik deze keuze zo ontzettend moeilijk vind

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 22:30

Cimic, kan je niet wat minder werken?

RYW, ja logisch dat het heel zwaar is. Zit je elke avond te studeren of..?

Arden, oké dat is zeker te overzien! Welke master doe je? En wat apart van die mastertentamens :o. Ik hoor dat wel meer trouwens, maar ik vind dat echt raar.

Fiwen, wauw verloskunde lijkt me echt gaaf! Is je doel om
voor jezelf te beginnen?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Live Laugh Love za 15 jan 2011 - 23:03

Leuke topic! Ik vind het knap hoe jullie dat redden!
Ik begin in september aan mijn master (als ik alle BA vakken tenminste ga halen). Eigenlijk zouden wij heeel graag een kindje willen, maar ik denk dat de combi voor mij niet te doen is.
3 dagen werken, 2 dagen stage lopen en een ukkepuk...
Ik heb bewondering voor jullie, want discipline is volgens mij echt vereist!!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  shadow za 15 jan 2011 - 23:09

ik doe de opleiding tot hartfunctielaborant en werk 32 uur (opleiding is alleen duaal te doen). Hoef nu alleen nog maar 1 examen voor het ecdl en mijn praktijkopleidingsboek af te laten tekenen. Dan nog praktijkexamen. Dus ik hoop op het voorjaar mijn diploma te krijgen.

Het is goed te doen omdat ik ook nog wat op mijn werk kan leren. Verder moet je minimaal32uur werken dus ik hoop in de toekomst wat te kunnen minderen

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 23:23

@ Liva, ik kan nu niet minder werken. Vanaf het moment dat ik zwanger ben kan ik ouderschapsverlof aanvragen en dan zou ik 36 uur gaan werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 0:44

Liva schreef:
Arden, oké dat is zeker te overzien! Welke master doe je? En wat apart van die mastertentamens :o. Ik hoor dat wel meer trouwens, maar ik vind dat echt raar.


Laatst aangepast door Arden op wo 2 maa 2011 - 4:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Fiwen zo 16 jan 2011 - 1:09

Liva schreef:Cimic, kan je niet wat minder werken?

RYW, ja logisch dat het heel zwaar is. Zit je elke avond te studeren of..?

Arden, oké dat is zeker te overzien! Welke master doe je? En wat apart van die mastertentamens :o. Ik hoor dat wel meer trouwens, maar ik vind dat echt raar.

Fiwen, wauw verloskunde lijkt me echt gaaf! Is je doel om
voor jezelf te beginnen?


Ik weet het nog niet zeker, ik vind zowel het werken in een verloskundigenpraktijk als het werken in het ziekenhuis leuk. Ligt er gewoon aan wat er aan werk is als ik afgestudeerd ben. In het ziekenhuis komen nu heel veel banen bij dus ik verwacht dat ik daar sneller aan de slag kan. Plus vaste 8 uurs diensten lijken mij veel makkelijker te combineren met een kindje.
Maar ik moet nog ruim een jaar dus we zien tegen die tijd wel.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:17

Arden schreef:
Liva schreef:
Arden, oké dat is zeker te overzien! Welke master doe je? En wat apart van die mastertentamens :o. Ik hoor dat wel meer trouwens, maar ik vind dat echt raar.

ja is een nieuwe regeling, dit jaar is de eerste lichting met die tentamens zo. Is de master Gezondheidszorgpsychologie, de andere masters hebben dit niet. Die hebben én tentamens én je mag een aantal studiepunten missen (meestal 6 of Cool voor stage en scriptie, zodat je iig verder kan.

Hoe lang moet jij nu nog?

Lang Cool Als ik nu op hetzelfde tempo door blijf gaan zoals ik de eerste maanden heb gedaan heb ik mijn bachelor in 3,5 jaar (vanaf het moment dat ik ben begonnen). Maar de laatste weken zet ik er wat meer vaart in, zodat ik 'm waarschijnlijk wel sneller heb.

Die regeling van die studiepunten missen heb je hier volgens mij ook. Tenminste, ik had laatst een 5 op een tentamen en ik kreeg toen een mail dat ik als ik wilde ik 1 keer in de bachelor een tentamen niet hoefde te halen. En ook 1 keer in de master. Ik stond daar een beetje raar van te kijken, ken dat helemaal niet. Op het hbo was het gewoon dat je alles moest halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:29

Wat voor studie doe je/ben je van plan te gaan doen?
Logopedie, in februari start ik met het vierde jaar.
Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?
De studie is officieel voltijd, maar komen half jaar heb ik slechts 5 begeleide uren, de rest is groepswerk of thuisstudie.
Werk je erbij?
Ja, één hele dag in de week.
Valt het je mee/tegen?
dat moeten we nog even afwachten, ik start in februari weer. Ik merk al wel dat ze je het niet echt gemakkelijk maken. Zo is mijn lesrooster vanaf 31 januari nog niet bekend, terwijl het al half januari is. Zo wordt opvang regelen wel een beetje moeilijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 2:11

Liva schreef:

Wat voor studie doe je/ben je van plan te gaan doen?

Ik studeer logopedie

Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?

Het is een voltijdstudie, maar ik zat in de zgn '3-dagen-groep'. Dit houdt in dat al het onderwijs in drie dagen wordt aangeboden en je de rest van de studie in je eigen tijd doet. Het zit dus een beetje in tussen deeltijd en voltijd.

Werk je erbij?

Nee. Op dit moment loop ik alleen mijn eindstage (drie dagen per week). Ik ben als het goed is 15 april klaar met de studie en dan kan ik 18 april aan de bak als logopedist, aangezien ik al een baan heb. En ik ben ook echt blij dat ik dan aan de slag ga. Want financieel is het nu wel erg krap. Ik merk dat dat het enige is dat soms stress oplevert in de combi moederschap/gezin en studie.

Valt het je mee/tegen?

Mee, ik heb twee kleintjes gekregen tijdens mijn studietijd en heb uiteindelijk maar een half jaar vertraging opgelopen (en eigenlijk is dat geen vertraging te noemen omdat ik de studie in drie jaar doe ipv vier jaar).
Ik leer makkelijk en dat scheelt waarschijnlijk wel. Al met al vond in het goed te doen. Je bent meestal flexibeler dan wanneer je werkt; je kunt best een dagje colleges missen als je kind ziek is, een werkgever zal daar vast niet zo blij mee zijn.
Het enige dat tegenvalt zijn de financien (en dat komt omdat we afgelopen zomer verhuisd zijn en veel hogere vaste lasten hebben).

En noem maar op smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:27

Liva schreef:
Arden schreef:
Liva schreef:
Arden, oké dat is zeker te overzien! Welke master doe je? En wat apart van die mastertentamens :o. Ik hoor dat wel meer trouwens, maar ik vind dat echt raar.

ja is een nieuwe regeling, dit jaar is de eerste lichting met die tentamens zo. Is de master Gezondheidszorgpsychologie, de andere masters hebben dit niet. Die hebben én tentamens én je mag een aantal studiepunten missen (meestal 6 of Cool voor stage en scriptie, zodat je iig verder kan.

Hoe lang moet jij nu nog?

Lang Cool Als ik nu op hetzelfde tempo door blijf gaan zoals ik de eerste maanden heb gedaan heb ik mijn bachelor in 3,5 jaar (vanaf het moment dat ik ben begonnen). Maar de laatste weken zet ik er wat meer vaart in, zodat ik 'm waarschijnlijk wel sneller heb.

Die regeling van die studiepunten missen heb je hier volgens mij ook. Tenminste, ik had laatst een 5 op een tentamen en ik kreeg toen een mail dat ik als ik wilde ik 1 keer in de bachelor een tentamen niet hoefde te halen. En ook 1 keer in de master. Ik stond daar een beetje raar van te kijken, ken dat helemaal niet. Op het hbo was het gewoon dat je alles moest halen.

3,5 jaar is toch nog netjes, met alles wat je ernaast hebt!

Maar ik bedoelde niet dat je die niet hoefde te halen, je moet wel alle punten hebben voor je diploma. Maar je hoeft ze niet per se te halen vóór je met je stage begint.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 7:34

Wat voor studie doe je/ben je van plan te gaan doen? Ik studeer Criminologie.Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie? Voltijd.
Werk je erbij? Nee, het is niet echt werken wat ik doe.
Valt het je mee/tegen? Ik vind het wel heel erg tegenvallen, ik ben altijd bij de kinderen, maar studeer ook voltijd. De vakken waarvoor werkgroepen zijn, daarbij maak ik de herkansingen, waarbij je het wel alleen moet doen zonder onderwijs, je hebt dan alleen maar 2 weken ipv 6 weken de tijd en ik moet alles doen in de tijd dat de kinderen slapen of als mijn man thuis is. De kinderen slapen erg weinig en mijn man is ook niet veel thuis. Tegen de tijd dat ze eindelijk in bed liggen ben ik zelf eigenlijk ook wel doodop.

Ik twijfel dan ook om na dit jaar eruit te stappen tot de kinderen naar school gaan. Nadeel is alleen dat mij dat echt een gigantische studieschuld oplevert, maar die moet ik misschien maar voor lief nemen.
Ik had van te voren verwacht dat de kinderen iets meer zouden slapen waardoor ik overdag nog wel wat aan mijn studie zou kunnen doen, maar ze slapen maar 2 x per dag om de beurt meestal, een half uurtje. Ik had wel wat mensen die bij hoge (tijd)nood zouden willen oppassen of een 1/1,5 uur willen wandelen zodat ik even aan de studie zou kunnen, maar helaas kan ik daar niet veel van op aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 7:46

Coco, kunnen je kinderen niet naar het KDV? Als ik geen opvang zou hebben zou ik ook absoluut niet kunnen studeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Darius zo 16 jan 2011 - 7:53

idd, coco, een studieschuld zou vet zonde zijn. Misschien is een kdv nog een optie, al is het maar voor twee ochtendjes? Zeker toen L een jaar geweest was, is de combi werken/studeren/kind niet meer te doen.

Zelf studeer ik ook aan de Open Universiteit, de master Onderwijswetenschappen. Dus geen colleges om te volgen, maar volledige thuisstudie.
Daarbij werk ik, het aantal uren is zeer verschillend in de week. Op papier is het 18 uur, maar ik werk ongeveer 25 uur in de week. Laurens gaat op maandag en woensdag naar het kdv, dinsdag werken mijn man en ik thuis en werk ik in L zijn middagslaapje. Op donderdag is mijn man ook thuis. Vrijdag ben ik vrij. Studeren doe ik vooral in zijn middagslaapje en in het weekend.

Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum