Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Studerende moeders, meld u!

+5
RYW
Fiwen
Bolleke
PapillonRose
Filoria
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:28

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie hier nou eigenlijk studeert of wie van plan is het te gaan doen in de toekomst smile

Wat voor studie doe je/ben je van plan te gaan doen?
Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?
Werk je erbij?
Valt het je mee/tegen?

En noem maar op smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:34

Ik studeer nu niet maar ik hoop in september of volgend jaar de HBO-V in verkorte deeltijd te gaan doen. Die duurt dan 2 jaar en ik blijf daarnaast dan 32 of 24 uur werken.
Ik verwacht dat het me mee zal vallen want ik hou van studeren smile
Daarna hoop ik nog de SPV te kunne gaan doen.
Nog een hoop in het verschiet dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Filoria za 15 jan 2011 - 10:40

Wat voor studie doe je?
SPW3
Hoe doe je dit, denk aan voltijd/deeltijd/thuisstudie?
Deeltijd en verkort: in 1 jaar.
Werk je erbij?
Ik loop twee dagen per week stage op een kinderdagverblijf.
Valt het je mee/tegen?
Het studeren en stage lopen valt me mee, maar het valt me tegen dat ik haast geen tijd heb voor zelfstudie. Het is best moeilijk concentreren als je op de achtergrond de hele tijd hoort: 'MAMA MEE AUTO'S SPELEN. KOEKJE ETEN. MAMAAAAAAAAA. SAP DRINKEN' enz.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Studerende moeders, meld u! Empty Re: Studerende moeders, meld u!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:43