Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meld jij je ouders dat je ziek bent?

+15
May
Snoes
Fortissimo
Mari
Mysterious
Esperanza
Ella
Caresses
Jezzie
Japie
Katrien
Caroow
Susan
Starla
SleepingBeauty
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  SleepingBeauty do 13 dec 2012 - 4:00

Mijn moeder kan daar soms echt over vallen als ik haar niet zeg dat ik ziek ben...
Ik vind het vaak niet zo nodig, want ze kan er toch niks aam veranderen of wat dan ook...

Alleen vragen hoe het gaat ;-)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Starla do 13 dec 2012 - 4:02

Nee hoor, alleen als ik ziek ben en ze toevallig spreek. Mijn moeder zeg ik het liever niet, die begint namelijk meteen over dat zij hetzelfde heeft of heeft gehad, maar dan veel erger, en blablabla laughcry
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Susan do 13 dec 2012 - 4:03

Meestal horen ze dat wel, maar ik ga er niet speciaal over opbellen, tenzij ik bijvoorbeeld oppas nodig zou hebben omdat ik zo ziek ben dat ik niet voor de kinderen kan zorgen en Dion niet thuis zou kunnen blijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Caroow do 13 dec 2012 - 4:04

Toen ik ziek was heb ik mijn moeder gebeld of ze me van het werk naar huis wilde brengen, dus toen wist ze het. De keer daarvoor dat ik griep had woonde ik nog thuis dus wist ze het ook wel. Als ik wat anders heb (blinde darm ontsteking, scheur in maagwand, kiespijn..) vertel ik het wel.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 4:05

Ik spreek mijn moeder meerdere malen per week, dus ze weet het eigenlijk altijd wel als er iets is of speelt hier thuis. Ze kunnen niks doen, maar mijn moeder wil toch wel graag op de hoogte zijn over ons, dus ook over dit soort dingen op zo'n moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 4:09

Alleen als ik ze toch al spreek of iets van ze wil ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 4:16

Susan schreef:Meestal horen ze dat wel, maar ik ga er niet speciaal over opbellen, tenzij ik bijvoorbeeld oppas nodig zou hebben omdat ik zo ziek ben dat ik niet voor de kinderen kan zorgen en Dion niet thuis zou kunnen blijven.

Dit dus. Meestal spreek ik ze dagelijks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Katrien do 13 dec 2012 - 4:21

Alleen als ik ze toevallig spreek, ik ga ze er niet speciaal voor opbellen en spreek ze ook niet iedere dag. Als ik wat ergers heb dan een gewoon griepje of iets wil weten over medicatie ofzo dan zijn ze wel de eersten die ik bel.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 4:58

Pippa schreef:Ik spreek mijn moeder meerdere malen per week, dus ze weet het eigenlijk altijd wel als er iets is of speelt hier thuis.

Hier ook. Het is niet zo dat ik 's ochtends bel dat ik ziek ben, maar meestal zie ik mijn moeder een dag of twee later wel, dus dan komt het wel ter sprake.
Wanneer ik echt naar het ziekenhuis ofzo zou moeten, dan bel ik wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Japie do 13 dec 2012 - 5:10

Ik bel mijn moeder er niet speciaal voor op. Maar ze hoort het wel snel, omdat ik dan niet mee ga sporten, of niet kom eten.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Jezzie do 13 dec 2012 - 5:20

Als ik haar toevallig spreek dat vertel ik het wel. Maar ik ga haar niet speciaal wathsappen of bellen om het te vertellen.
Ze woont ver weg, dus kan ze toch niks voor me doen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Caresses do 13 dec 2012 - 5:22

Nee, tenzij we toevallig bellen en ze vraagt hoe het met me gaat.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Ella do 13 dec 2012 - 5:57

Als ik ze toevallig spreek dan zeg ik het. Maar ga er echt niet speciaal voor bellen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Esperanza do 13 dec 2012 - 8:51

Meestal heb ik meerdere keren contact met m'n ouders, dus ja, dan vertel ik het wel.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Mysterious do 13 dec 2012 - 21:38

soms wel soms niet. mijn moeder is over bezorgd dus soms is het beter om niets te zeggen. jammer alleen dat ze zo'n antenne heeft en 9 van de 10 keer toch wel weet dat ik ziek ben.

toen ik nog in het zelfde dorp als mijn ouders woonde was het helemaal mooi. dan belde ze me als ze mijn auto zag staan zo van: je bent toch niet ziek?!

ze vind het ook zielig als ik dan alleen ben en im heb zo iets van laat me maar ik duik in bed en komt wel weer goed.


ach ja ze bedoeld het goed
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Mari do 13 dec 2012 - 21:41

Ja, ik moet me ziek melden bij mijn vader want hij is mijn werkgever. Ik blijf dan ook alleen maar thuis als ik echt heel ziek ben, moeders staat namelijk meteen op de stoep.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Fortissimo do 13 dec 2012 - 21:44

Ja, meestal wel. Stuur haar vaak even een smsje of bel haar eventjes. Al is het maar om alleen even tegen haar aan te zeuren Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 21:48

In principe niet, behalve als ze toevallig bellen terwijl ik ziek thuis ben en ze vragen hoe het met me gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 21:57

Break Of Day schreef:In principe niet, behalve als ze toevallig bellen terwijl ik ziek thuis ben en ze vragen hoe het met me gaat.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Snoes vr 14 dec 2012 - 2:59

Meestal bel ik wel met mijn moeder als ik ziek ben, tenzij het één dagje is, dan weet ze het niet altijd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  May vr 14 dec 2012 - 3:54

Fortissimo schreef:Ja, meestal wel. Stuur haar vaak even een smsje of bel haar eventjes. Al is het maar om alleen even tegen haar aan te zeuren Wink
Hier hetzelfde. Als ik een dagje niet fit ben dan niet, dan vertel ik het alleen als we toevallig toch al contact hebben.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Elliot vr 14 dec 2012 - 4:02

Ik ben eigenlijk nooit ziek thuis van mijn werk. Als ik in het weekend ziek ben, of zoals vorige week in mijn vakantie, dan weet ze het wel omdat ik haar ieder weekend wel zie. Als ik ziek thuis ben van mijn werk dan bel ik haar denk ik ook wel, maar dat is dus eigenlijk nog nooit voorgekomen sinds ik op mezelf woon.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Angela_1986 vr 14 dec 2012 - 5:30

Ik had dit jaar flink buikgriep, kwam ineens opzetten. Na 'n paar dagen had ik écht boodschappen nodig maar kon nog niet zelf de deur uit dus heb ik m'n broertje gevraagd of hij ff wat wilde halen. Tijdje later belde mijn vader op; waarom ik in hemelsnaam niet ff had gebeld om te zeggen dat ik ziek was?!' Hij had m'n broertje dus gesproken. Dus ik gaf aan wat ik dan had moeten zeggen; 'Ik zit op de wc met 'n emmer voor m'n neus en hou niets binnen!'? Nou ja, dat wist hij dan niet maar hij had het graag willen weten. Maar ik weet zéker als ik had gebeld met de mededeling dat ik ziek was dat hij dan had gezegd 'Ja vervelend maar wat kan ik er aan doen?' laughcry Dus ja...

Ik vertel het wel als ik 'm aan de telefoon heb terwijl ik ziek ben maar bel er dus niet speciaal voor, behalve als ik hulp nodig heb.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Flippin' Bitch vr 14 dec 2012 - 8:52

Alleen als ik ze toevallig spreek, of als ik met een van hen had afgesproken. Als ik me te beroerd voel, zal ik het toch zelf moeten doen. Ik vind niet dat ik mijn ouders kan vragen om een uur in de auto te zitten om bijv. boodschappen te doen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Lejow vr 14 dec 2012 - 10:50

Ja.. ik stuur mijn pa 's morgens altijd een goede morgen whats appje (altijd handig, want ik kan me praktisch niet verslapen omdat mijn pa dan contact zoekt waarom hij nog niets gehoord heeft hehehe).
En als ik me ziek wil melden twijfel ik altijd enorm, dus vraag ik eerst mijn pa om raad. Die zegt dan standaard: ziek is ziek, en als het niet gaat, meld je je dus ziek!
laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Meld jij je ouders dat je ziek bent? Empty Re: Meld jij je ouders dat je ziek bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum