Gevraagd: Tips over Noorwegen!
+2
Zora
Rose
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gevraagd: Tips over Noorwegen!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het geweest is, als het goed is hebben jullie erg geluk gehad met het weer!
Gast- Gast
Iedereen bedankt voor de tips!
Helaas hebben wij moeten besluiten om dit jaar niet op vakantie te gaan, financieel even verstandiger hoe graag we ook willen..
Maar Noorwegen blijft zeker op ons lijstje staan en hopelijk gaan we volgend jaar wel!
Helaas hebben wij moeten besluiten om dit jaar niet op vakantie te gaan, financieel even verstandiger hoe graag we ook willen..
Maar Noorwegen blijft zeker op ons lijstje staan en hopelijk gaan we volgend jaar wel!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Wat jammer
Overigens moet ik zeggen dat de leukste vakantie die ik ooit heb gehad ook 1 van de goedkoopste was, én in Noorwegen. Mijn vriend en ik zijn gaan liften, wildkamperen/couchsurfen en elke dag zelf eten koken. Was super, maar daar moet je natuurlijk maar net het type voor zijn, niet iedereen ziet t zitten om te liften.
Enige dat we toen hebben uitgegeven (buiten het eten, die kosten heb je thuis ook) waren de leuke dingen doen (maar wandelen/natuur is gratis natuurlijk!) en soms een hostel en ik geloof 2 keer een bus omdat t liften niet lekker ging die dagen.
Overigens moet ik zeggen dat de leukste vakantie die ik ooit heb gehad ook 1 van de goedkoopste was, én in Noorwegen. Mijn vriend en ik zijn gaan liften, wildkamperen/couchsurfen en elke dag zelf eten koken. Was super, maar daar moet je natuurlijk maar net het type voor zijn, niet iedereen ziet t zitten om te liften.
Enige dat we toen hebben uitgegeven (buiten het eten, die kosten heb je thuis ook) waren de leuke dingen doen (maar wandelen/natuur is gratis natuurlijk!) en soms een hostel en ik geloof 2 keer een bus omdat t liften niet lekker ging die dagen.
Gast- Gast
Klinkt idd leuk Jente!!
@ Mermaid: waar blijven die fotoooo's!??
@ Mermaid: waar blijven die fotoooo's!??
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Oja, was t even vergeten en weinig op het forum geweest.
Geirangerfjord
Bergen
Nog een keer Geiranger
Park in Oslo
Flam
Geirangerfjord
Bergen
Nog een keer Geiranger
Park in Oslo
Flam
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Cool! Geiranger en Flam moeten we dus zeker bezoeken!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ja! Geiranger en Flam vond ik het mooist, eidfjord was ook mooi trouwens.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: