Retoursturen Wehkamp
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Retoursturen Wehkamp
Hie zit dat?
Ik vind het maar onduidelijk eigenlijk maar dat kan aan mij liggen.
Ik had een bestelling met 5 artikelen.
1 Daarvan was niet op voorraad en heb ik geannuleerd.
2 Broeken waren te klein en heb ik retour gestuurd.
Blijven dus 2 dingen over, die zijn goed en die houd ik.
Moet ik nu toch de totale factuur betalen? En storten zij later een bedrag terug?
Of kan ik gewoon de 2 artikelen betalen die ik wil houden + de verzendkosten?
Ik vind het maar onduidelijk eigenlijk maar dat kan aan mij liggen.
Ik had een bestelling met 5 artikelen.
1 Daarvan was niet op voorraad en heb ik geannuleerd.
2 Broeken waren te klein en heb ik retour gestuurd.
Blijven dus 2 dingen over, die zijn goed en die houd ik.
Moet ik nu toch de totale factuur betalen? En storten zij later een bedrag terug?
Of kan ik gewoon de 2 artikelen betalen die ik wil houden + de verzendkosten?
Gast- Gast
Re: Retoursturen Wehkamp
Je betaald alleen wat je gehouden hebt. In principe hoef je niets met de factuur te doen, zodra je retouren verwerkt zijn blijft er bij je account een bedrag openstaan. Die kun je betalen met ideal of eenmalige machtiging tot afschrijven.
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
als het goed is krijg je als je retouren verwerkt zijn ook bericht in je mail daarover...
Weet iemand toevallig ook hoelang het duurt voordat de retouren verwerkt zijn? Ik heb 3 pakketjes yeruggestuurd en uiteindelijk niets gehouden en er is een groot deel verwerkt maar er staat nog 40 euro ofzo open terwijl ik nix hou dus ook niets ga betalen....
Weet iemand toevallig ook hoelang het duurt voordat de retouren verwerkt zijn? Ik heb 3 pakketjes yeruggestuurd en uiteindelijk niets gehouden en er is een groot deel verwerkt maar er staat nog 40 euro ofzo open terwijl ik nix hou dus ook niets ga betalen....
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:als het goed is krijg je als je retouren verwerkt zijn ook bericht in je mail daarover...
Ik heb ook ooit eens zoiets gehad bij de Wehkamp; paar pakketjes volledig terug gestuurd dus ook geen verzendkosten die betaald moesten worden maar die lieten ze wel open staan + nog 'n klein bedrag wat niet (meer) betaald hoefde te worden. Dat stond al 'n paar weken open, kreeg op 'n gegeven moment ook 'n herinnering dus toen heb ik gemaild naar ze dat het volgens mij niet klopte. Ze gaven inderdaad aan dat er iets mis gegaan moest zijn en hebben het direct aangepast!
Verder nooit geen problemen gehad met betalingen en/of retour sturen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik had voor alle zekerheid eventjes gemaild voor ik dadelijk rare brieven zou krijgen
Ik kan nu gewoon het openstaande betalen, dus alleen dat wat ik wel wil houden.
Hoef niet te wachten tot de retour verwerkt is.
Ik kan nu gewoon het openstaande betalen, dus alleen dat wat ik wel wil houden.
Hoef niet te wachten tot de retour verwerkt is.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: