Schoenen bestellen bij Wehkamp?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schoenen bestellen bij Wehkamp?
Na een heeeeeleboel tripjes naar de stad, op zoek naar laarzen, ben ik maar op zoek gegaan online. Nu zie ik bij de Wehkamp opeens wel een paar mooie laarzen. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het online kopen van schoenen. Kleren geen probleem mee, maar schoenen heb ik nooit online gekocht, terwijl ik toch altijd wel dezelfde maat heb, en eigenlijk alles wel prima zit.
iemand ervaring met laarzen/schoenen kopen bij de Wehkamp?
iemand ervaring met laarzen/schoenen kopen bij de Wehkamp?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Schoenen bestellen bij Wehkamp?
Ja ik bestel wel vaker kleding en/of schoenen bij de Wehkamp. Als ze niet passen stuur je ze toch gewoon weer terug!..je bent dan alleen je verzendkosten kwijt. Wehkamp is gewoon te vertrouwen hoor.
Gast- Gast
Eenmaal schoenen besteld bij Wehkamp. Blauwe pumps. Helaas kwam de broek nooit meer.
Maar goed, de schoenen zaten goed, was goede kwaliteit en als ik de schoenen niet wilde, dan kon ik ze gewoon terugsturen.
Maar goed, de schoenen zaten goed, was goede kwaliteit en als ik de schoenen niet wilde, dan kon ik ze gewoon terugsturen.
Gast- Gast
Ok, thanks! Toch maar eens proberen dus!
Zora- Ratel
Als je trouwens je hele bestelling terug stuurt, hoef je ook geen verzendkosten te betalen. Scheelt weer! Het is toch jammer als je wel bijna 5,- kwijt bent maar er niks aan over houdt, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Als je trouwens je hele bestelling terug stuurt, hoef je ook geen verzendkosten te betalen. Scheelt weer! Het is toch jammer als je wel bijna 5,- kwijt bent maar er niks aan over houdt, haha.
dat klopt niet hoor.. je bent wel je verzendkosten kwijt. ik heb hier pas nog eens met de wehkamp overgebeld omdat ik een rekeningoverzicht kreeg waar nog verzendkosten open stonden, dit moest ik gewoon betalen! terwijl, zoals jij zegt, gewoon alles vandie bestelling retour is gegaan!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Oh??
Wat gek, ik heb ook eens een hele bestelling terug gedaan en hoefde toen geen verzendkosten te betalen!
Van de site:
Retourneren is gratis. Retourneer je de gehele bestelling, dan brengt wehkamp.nl ook geen verzendkosten in rekening.
Wat gek, ik heb ook eens een hele bestelling terug gedaan en hoefde toen geen verzendkosten te betalen!
Van de site:
Retourneren is gratis. Retourneer je de gehele bestelling, dan brengt wehkamp.nl ook geen verzendkosten in rekening.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
oh da's dan ook weer positief!
Zora- Ratel
Oh dat is gek van die verzendkosten: ik kreeg laatst alleen de verzendkosten in rekening en heb ze ook betaald... Had ik misschien toch even achter aan moeten gaan. Nou ja, verder alleen positief over de Wehkamp: ik heb er vaker kleren en schoenen besteld en gewoon retourneren als ze niet passen. Ik bestel vaak een paar maten zodat er sowieso iets past.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik heb ook nog nooit verzendkosten betaald als alles retour ging.
Heb er vaak schoenen besteld maar volgens mij nog nooit gehouden omdat de kleur in het echt tegenviel.
Heb er vaak schoenen besteld maar volgens mij nog nooit gehouden omdat de kleur in het echt tegenviel.
Gast- Gast
Ik heb laatst ook schoenen besteld via Wehkamp, was helaas niks.
Dus gewoon kunnen retounerne
Dus gewoon kunnen retounerne
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: