Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

opgelost tot plasje emotionele tr*t

+4
Chelle
Fearie
Filoria
frolic
8 plaatsers

Ga naar beneden

opgelost tot plasje emotionele tr*t Empty opgelost tot plasje emotionele tr*t

Bericht  frolic di 15 mei 2012 - 8:10

Ken je dat ?

We hebben een beetje een rot weekend achter de rug, en vandaag ging mijn kleine grote vriend weer naar school.

Gisteren was zijn wandelende tak verveld(t?) en dat wilde hij aan de juf laten zien :shock:

Dus vel in potje en in zijn tas .. toen zag hij zijn juf, ging op de grond zitten tasje open broodtrommeltje eruit potje eruit broodtrommeltje er weer in tasje dicht

en vloog naar de juf met zijn potje met wandelende takken vel..

En ik tranen weg slikken mijn lieve lieve jongen wat ben je groot aan het worden Cry dat zoiets `stoms`een moeder kan doen smelten blijft gek:D

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

opgelost tot plasje emotionele tr*t Empty Re: opgelost tot plasje emotionele tr*t

Bericht  Filoria di 15 mei 2012 - 8:17

Wow wacht even, gaat T al naar de basisschool? In mijn herinnering was hij maar iets ouder dan Tomas scratch
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

opgelost tot plasje emotionele tr*t Empty Re: opgelost tot plasje emotionele tr*t

Bericht  frolic di 15 mei 2012 - 8:19

Ja Belgie hé paar ochtenden id week !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie di 15 mei 2012 - 8:28

Heeft niet iedere mama zo'n emotioneel moment haha? Ik moet er nog helemaal niet aan denken dat D naar de basisschool zou gaan en al zo groot zou zijn.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Chelle di 15 mei 2012 - 8:36

Heel erg herkenbaar!! haha!!
Toen ik A in december naar de opvang bracht stond de kerstboom er en dat zag ze voor heg eerst. wij hadden hem nog niet opgezet. Ik had haar vast en ze stak haar armpje naar de kerstboom uit en vond het zo mooi! ze bleef er maar naar staren. Ik moest toen ook even slikken. Gek he?! Hihi!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 9:04

Herkenbaar! Ik kan het ook met iets heel gewoons hebben, als hij televisie zit te kijken of een broodje zit te eten even verzonken in zijn eigen wereld. Dan kan ik ineens zo vertederd raken raken of overvallen door het besef dat hij zo groot is geworden.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 15 mei 2012 - 9:07

Haha herkenbaar, van de juffen kant!

Al die mama's: Ja, mijn kind had het er vanmorgen wel een beetje moeilijk mee hoor.. Hij/Zij was erg verdrietig! 'Kind stapt de klas in, vind alles prima, gaat lekker in de kring zitten, speelt/zingt/klapt mee.. En moeder.. die staat bij de deur te huilen :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Printje di 15 mei 2012 - 9:07

Heel herkenbaar. In febr waren we bij de theatershow van Thomas de trein. De reactie van mijn zoontje toen hij voor het eerst die trein zag, ik kreeg tranen in mijn ogen.

Van de juf dat hoor ik vaker, als juf zijnde. Je bent als juf een van de belangrijkste mensen in het leven van een kleuter.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Printje di 15 mei 2012 - 9:08

Lejow schreef:Haha herkenbaar, van de juffen kant!

Al die mama's: Ja, mijn kind had het er vanmorgen wel een beetje moeilijk mee hoor.. Hij/Zij was erg verdrietig! 'Kind stapt de klas in, vind alles prima, gaat lekker in de kring zitten, speelt/zingt/klapt mee.. En moeder.. die staat bij de deur te huilen :P

Heeeeeeeeel herkenbaar.

Laatst een nieuw meisje; mama jij mag weg gaan hoor! Ik zit in de kring daaaaaaaaag mama
En mama staat bij mij te huilen hahaha en kind ziet moeders niet eens meer staan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 15 mei 2012 - 9:10

En wat de juf zegt.. is nou eenmaal waar angel :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 15 mei 2012 - 9:11

Lejow schreef:En wat de juf zegt.. is nou eenmaal waar angel :cheering:

Uiteraard. Wij spreken altijd de waarheid hahaha

Moeders zeggen dat wel eens dat ze er gek van worden: ja maar juf zegt.... ja maar mama juffrouw zegt dat...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria di 15 mei 2012 - 9:14

Sunprincess, jouw stukje herken ik dan weer heel erg.

Ik had het net nog: Tomas keek ademloos naar een aflevering van Nieuws Uit De Natuur waarin ze vertelden over de werking van een rioolwaterzuiveringsinstallatie. Vooral tijdens het stukje over bacterieën ging zijn mond steeds verder open hangen I love you Hij leek het gewoon nog te begrijpen allemaal ook!

Over het wennen op school... dat zal bij ons niet zo gaan ben ik bang. Ik zelf laat Tomas heel gemakkelijk over aan anderen. Heb geen traan gelaten toen hij voor het eerst naar het KDV ging. Tomas daarentegen... opgelost tot plasje emotionele tr*t 1371890812 Wees er maar blij mee dat het bij jullie allemaal zo makkelijk gaat dames!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 9:17

Lejow schreef:En wat de juf zegt.. is nou eenmaal waar opgelost tot plasje emotionele tr*t 2474380249 opgelost tot plasje emotionele tr*t 281626781

Ik weet nog dat ik in groep 3 moest vertellen waar ik woonde (iedereen moest z'n adres uit zijn/haar hoofd leren). Ik noemde dus keurig ons adres, maar de meester zei dat het niet klopte. Ik die middag direct tegen mijn ouders: 'Wij wonen helemaal niet op de huppeldepupstraat 11 hoor mama! Dat heeft de meester zelf gezegd!'

Uiteraard een vergissing van mijn leraar. Maar dat ging er bij mij niet in opgelost tot plasje emotionele tr*t 394967

Gast
Gast

Bericht  Printje di 15 mei 2012 - 9:18

Minneke schreef:
Lejow schreef:En wat de juf zegt.. is nou eenmaal waar opgelost tot plasje emotionele tr*t 2474380249 opgelost tot plasje emotionele tr*t 281626781

Ik weet nog dat ik in groep 3 moest vertellen waar ik woonde (iedereen moest z'n adres uit zijn/haar hoofd leren). Ik noemde dus keurig ons adres, maar de meester zei dat het niet klopte. Ik die middag direct tegen mijn ouders: 'Wij wonen helemaal niet op de huppeldepupstraat 11 hoor mama! Dat heeft de meester zelf gezegd!'

Uiteraard een vergissing van mijn leraar. Maar dat ging er bij mij niet in opgelost tot plasje emotionele tr*t 394967

hahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  frolic di 15 mei 2012 - 20:29

Herkenbaar. Als ik T.eun weg breng staat tie altijd nog even te kletsen aan het hekje maar zodra JUF buiten komt ga ik op in rook..Dat is gewoon dikke liefde.

Filoria is dat bij jou ook niet dat het huilen over is zodra jij uit het gezichtsveld ben?

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 20:32

Ik had het gister ook toen ik Mas naar de psz bracht, hij wilde eerst een puzzel maken en daarna even kleien, toen zei hij, mam, ik ga glijden tot straks! Ik kreeg een kus en mocht gaan :P
Toen had ik echt zoiets, mannetje wat word je groot!

Gast
Gast

Bericht  Bolleke di 15 mei 2012 - 20:45

IK heb dat net als Sunprincess om de normale dingetjes, als hij lief zit te spelen, helemaal verzonken in zijn wereld. Of zijn kamer omgetoverd heeft tot treinparadijs, met boompjes en mensen erlangs I love you
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow di 15 mei 2012 - 20:51

Printje schreef:
Minneke schreef:

hahahaha

Bwhahaha, nou dat dus :P :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 22:07

Ja... 3 mei zijn we naar Het Zandkasteel geweest met H.
We zaten helemaal vooraan en ik dacht dat ze wel even zou schrikken als ze dicht op haar neus zouden staan. Maar nee hoor.
Ze ging op haar stoel staan, begon te klappen en riep de hel show: TOTO!!! SASSA!!! KONO KOOS!!!!!
Ze heeft werkelij keen uur lang staan dansen, klappen en zingen met een grote glimlach van oor tot oor.

Ik heb weinig gezien, heb alleen maar naar H. zitten te kijken hoe ze aan het genieten was.
En de eerste 5 minuten zat ik met tranen in mijn ogen.

Ze verteld nu nog tegen iedereen dat ze Toto een handje gegeven heeft.

Gast
Gast

Bericht  Filoria do 17 mei 2012 - 7:20

frolic schreef:Filoria is dat bij jou ook niet dat het huilen over is zodra jij uit het gezichtsveld ben?
In het begin niet, toen hoorde ik achteraf vaak dat hij nog wel een halfuurtje door had gehuild.

Nu huilt hij heeel soms nog als ik hem wegbreng naar het KDV, maar dan is het inderdaad over zodra ik de hoek om ben.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  sheila123 do 17 mei 2012 - 7:36

Heeeeeel herkenbaar! Nu ben ik sinds ik mama ben een hele weke muts geworden! Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: