Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie komt binnenkort bij de prenatal? (opgelost!)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wie komt binnenkort bij de prenatal? (opgelost!) Empty Wie komt binnenkort bij de prenatal? (opgelost!)

Bericht  Pien zo 14 aug 2011 - 22:23

Wie komt er binnenkort bij de prenatal en wilt er voor mij iets kopen en dan per post naar mij verzenden? Als ik er heen moet kost het ons een hoop benzine en moeten we er voor iets van 5 euro heen rijden.

Het gaat om een buggynetje, van 4,99. Ik heb er al 1 gekocht bij de hema maar die is zo ontzettend klein, daar kan ik amper wat boodschapjes in kwijt.

Wie komt binnenkort bij de prenatal? (opgelost!) N_106291_001

Laatst aangepast door Pien op zo 14 aug 2011 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie komt binnenkort bij de prenatal? (opgelost!) Empty Re: Wie komt binnenkort bij de prenatal? (opgelost!)

Bericht  Mamasapje zo 14 aug 2011 - 22:50

Wil ik wel doen hoor, kom er morgen.
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Wie komt binnenkort bij de prenatal? (opgelost!) Empty Re: Wie komt binnenkort bij de prenatal? (opgelost!)

Bericht  Pien zo 14 aug 2011 - 22:57

Ow helemaal super!!! Moet ik vast geld naar je overmaken? Al is dat misschien niet handig omdat we natuurlijk nog niet weten wat de verzendkosten zijn? Als het goed is kan het gewoon per brievenbuspost, desnoods haal je hem uit de verpakking...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Mamasapje zo 14 aug 2011 - 22:58

Komt goed! Ik betaal gewoon eerst en laat je het wel weten smile Lijkt mij ook wel gewoon per brievenbuspost te kunnen versturen smile
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Bericht  Pien zo 14 aug 2011 - 22:59

Helemaal goed. Ik hoor het dan wel wat de totale kosten zijn...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 17 aug 2011 - 10:01

Mamasapje, was het nog gelukt??

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Dribbel wo 17 aug 2011 - 11:21

Mocht het niet gelukt zijn, ik werk in Afoort en kan dan wel even bij de prenetal binnenlopen.
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137

Bericht  mauwmauw wo 17 aug 2011 - 20:21

je kan ik meen bij de gardo ook haken kopen,die je met klittenband om je stang van je kinderwagen doet en daar kan je boodschappen tassen aan hangen,ik heb er 2 ideaal vind ik ze.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Mamasapje wo 17 aug 2011 - 21:10

@Pien: ze komen dinsdag weer binnen! Ze waren op.
Ik haal het dan voor je op als je dat goed vindt?
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Bericht  Pien wo 17 aug 2011 - 21:39

@Mamasapje, bedankt voor het kijken. In welk filiaal ben je geweest? Toevalling niet Amersfoort toch, ik wilde anders Dribbel even vragen daar te kijken, aangezien we dat netje graag zaterdag wilde gebruiken met boodschappen doen bij de supermarkt en naar de markt.... -

@Dribbel, zou je voor mij willen kijken?? Dat zou echt super zijn...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 17 aug 2011 - 21:40

mauwmauw schreef:je kan ik meen bij de gardo ook haken kopen,die je met klittenband om je stang van je kinderwagen doet en daar kan je boodschappen tassen aan hangen,ik heb er 2 ideaal vind ik ze.

ik heb gehoord dat die helemaal niet goed voor de kinderwagen schijnen te zijn?

daarnaast zit ik dan alsnog met hetzelfde probleem, die winkel zit hier een half uur rijden vandaan...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Dribbel wo 17 aug 2011 - 23:50

Ik ga morgen in de pauze wel even langs prenetal.
Ben je morgenavond thuis? Dan kom ik het even brengen.
PM je je adres dan even?
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137

Bericht  mauwmauw do 18 aug 2011 - 0:25

Pien schreef:
mauwmauw schreef:je kan ik meen bij de gardo ook haken kopen,die je met klittenband om je stang van je kinderwagen doet en daar kan je boodschappen tassen aan hangen,ik heb er 2 ideaal vind ik ze.

ik heb gehoord dat die helemaal niet goed voor de kinderwagen schijnen te zijn?

daarnaast zit ik dan alsnog met hetzelfde probleem, die winkel zit hier een half uur rijden vandaan...
je moet natuurlijk ook niet afladen,maar ik heb er geen klachten over,nu doe ik ook niet elke dag boodschappen ermee.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: