Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

+6
Siem
loura
TukTuk
Rush
ellibre
Lejow
10 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:10

3 weken geleden had ik op een website iets besteld maar ik kreeg een heel ander artikel toegezonden. Die heb ik dus retour gezonden en opnieuw een bestelling gedaan. Ik had alles volgens de regels gedaan mbt het retour zenden maar nu dus 3 weken later heb ik nog steeds m'n geld niet terug ! (160 euro) Nou ik bellen naar hun en ze hebben helemaal niks ontvangen ! En er staat ook niks in het systeem dat ik iets retour heb willen zenden !? Vragen ze ineens naar het bonnetje die ik heb gekregen bij het postkantoor. En ja.. die heb ik vorige week dus weggegooid.. Ik voel me nu echt zo stom en rot hierover want nu zie ik waarschijnlijk helemaal niks terug van m'n geld ! Oh wat baal ik !

Ik denk echt dat dit niet goed komt of wel.. Sad

Het is trouwens een hele bekende betrouwbare webwinkel/website maar ik zet liever hier de naam niet neer


Laatst aangepast door Razz_ op vr 20 apr 2012 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Lejow di 10 apr 2012 - 22:12

Ohhh wat balen zeg!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  ellibre di 10 apr 2012 - 22:12

Wat ik wel eens heb gehad was dat mijn retourpakket bij de afdeling onbezorgbare pakketten van TNT terecht was gekomen. Ik had toen ook het verzendnummer niet meer. Ik zou gewoon eens bellen en kijken wat TNT nog voor je kan doen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 22:13

Mijn collega heeft dat gehad met een laptop, die moest voor reparatie. Webwinkel beweert dat deze nooit aangekomen is en hij had het postkantoor bonnetje niet meer. Helaas pindakaas, laptop kwijt. :shock:

Ik zou wel even naar PostNL bellen, misschien kunnen ze je nog helpen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  ellibre di 10 apr 2012 - 22:14

Rush schreef:Mijn collega heeft dat gehad met een laptop, die moest voor reparatie. Webwinkel beweert dat deze nooit aangekomen is en hij had het postkantoor bonnetje niet meer. Helaas pindakaas, laptop kwijt. :shock:

Ik zou wel even naar PostNL bellen, misschien kunnen ze je nog helpen.
Voor pakketten moet je TNT Express bellen i.p.v. PostNL
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:16

Oh wat balen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 22:16

ellibre schreef:
Voor pakketten moet je TNT Express bellen i.p.v. PostNL
Dan zou ik TNT express bellen. Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:19

Maar heeft dat bellen wel nut als ik geen bonnetje heb dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:19

Heel misschien kan PostNL nog iets voor je doen maar eerlijk gezegd betwijfel ik het. Kan het postkantoor dat toevallig ook niet nagaan wanneer hun pakketten hebben verstuurd? En heel vaak staat hier in het systeem ook niet in dat een klant iets retour stuurt o.i.d. maar ontvangen we soms wel retouren. Ik weet trouwens niet of het als pakket verstuurd is, zo ja dan kan het bijna niet zoekraken doordat er dan een track en tracecode aan vast zit. En al helemaal als het een bekend bedrijf is dan moet het haast wel zo zijn dat het daar bezorgd is.
Als je het als brievenbuspost hebt verstuurd en hun willen een verzendbewijs zien dan zou ik het wel erg vreemd vinden dat ze het eerst niet hebben ontvangen maar als je meld dat je een verzendbewijs hebt dat het dan opeens wel terecht is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  ellibre di 10 apr 2012 - 22:19

Razz_ schreef:Maar heeft dat bellen wel nut als ik geen bonnetje heb dan?
De enige die je dat kan vertellen is de telefoniste van TNT Express
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 22:27

Lily schreef:
Als je het als brievenbuspost hebt verstuurd en hun willen een verzendbewijs zien dan zou ik het wel erg vreemd vinden dat ze het eerst niet hebben ontvangen maar als je meld dat je een verzendbewijs hebt dat het dan opeens wel terecht is.
Natuurlijk is het dan niet opeens terecht, maar dan heeft het bedrijf toch bewijs dat ze het verstuurd heeft en dan kunnen zij ook verder kijken naar een oplossing.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:31

Wat ik ook raar vind is dat zij in het systeem niet kunnen zien dat ik iets retour heb gezonden. Terwijl ik van hun wel een retournummer heb gekregen die ik op het pakketje moest schrijven.

Pff zij sturen mij het verkeerde op en ik zit nu in de shit.. Ik ben nu eigenlijk best boos

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 22:31

Lily schreef:Heel misschien kan PostNL nog iets voor je doen maar eerlijk gezegd betwijfel ik het. Kan het postkantoor dat toevallig ook niet nagaan wanneer hun pakketten hebben verstuurd? En heel vaak staat hier in het systeem ook niet in dat een klant iets retour stuurt o.i.d. maar ontvangen we soms wel retouren. Ik weet trouwens niet of het als pakket verstuurd is, zo ja dan kan het bijna niet zoekraken doordat er dan een track en tracecode aan vast zit. En al helemaal als het een bekend bedrijf is dan moet het haast wel zo zijn dat het daar bezorgd is.
Als je het als brievenbuspost hebt verstuurd en hun willen een verzendbewijs zien dan zou ik het wel erg vreemd vinden dat ze het eerst niet hebben ontvangen maar als je meld dat je een verzendbewijs hebt dat het dan opeens wel terecht is.

Ze heeft het wel als pakket verstuurd,anders zou ze nooit een bonnetje hebben ontvangen in eerste instantie Wink

Maar grote kans idd dat je gewoon "pech" hebt, hoe lullig het ook is..
Vriendin van me heeft het gehad met de w.ehkamp of n.eckermann. Had een bestelling retour gedaan, alleen was in 2 dozen geleverd. Dus ze had beide dozen afgegeven aan die chauffeur die het weer kwam ophalen (service vanuit de webshop), alleen vergeten op de ene doos haar gegevens ook te zetten. Heeft mooi kunnen betalen voor die artikelen, want dat was ook niet meer terug te vinden Sad
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 22:32

Razz_ schreef:Wat ik ook raar vind is dat zij in het systeem niet kunnen zien dat ik iets retour heb gezonden. Terwijl ik van hun wel een retournummer heb gekregen die ik op het pakketje moest schrijven.

Pff zij sturen mij het verkeerde op en ik zit nu in de shit.. Ik ben nu eigenlijk best boos
Heb je dat retournummer ook doorgegeven aan hun toen je ze belde?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:33

nee maar als Razz contact heeft gehad met het bedrijf over een product wat ze retour wil sturen, ze volgt de procedure en na 2 weken gooit ze het bonnetje weg. Tja dan vind ik dat het bedrijf in eerste instantie al fout is geweest door geen melding te maken dat Razz heeft gebeld i.v.m. een retourzending.
Maar als het als brievenbupost is verstuurd kan het helaas zijn dat het wel zoek is (merken wij hier ook regelmatig) maar aan de andere kant als het een product is van 160 euro denk ik dat ze het als pakketpost of aangetekend ofzo heeft verstuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 22:35

Lily schreef:nee maar als Razz contact heeft gehad met het bedrijf over een product wat ze retour wil sturen, ze volgt de procedure en na 2 weken gooit ze het bonnetje weg. Tja dan vind ik dat het bedrijf in eerste instantie al fout is geweest door geen melding te maken dat Razz heeft gebeld i.v.m. een retourzending.
Maar als het als brievenbupost is verstuurd kan het helaas zijn dat het wel zoek is (merken wij hier ook regelmatig) maar aan de andere kant als het een product is van 160 euro denk ik dat ze het als pakketpost of aangetekend ofzo heeft verstuurd.

Het gaat toch om het bonnetje met de track en trace code die ze heeft gekregen op het postkantoor, die ze weggegooid heeft?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 22:35

Zij zitten inderdaad fout dat er geen retourzending in het systeem staat terwijl ze wel een retourcode ontvangen heeft, daar heb je wel gelijk in Lily. Pakketpost raakt helaas ook zoek heb ik laatst gemerkt. Hoe het zit met aangetekende post weet ik eerlijk gezegd niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:38

pakketpost ook ja? Ja dat hebben we hier ook gehad maar dan werd het alsnog 3 weken later bezorgd scratch maar ik moet zeggen dat ik zowiezo weinig goed nog te zeggen heb over PostNL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 22:40

Ja, helaas wel. Ik heb er idd ook niet zo`n hoge pet meer van op.

Heb gemerkt dat brievenbuspost de laatste tijd ook pas 9!!!!! dagen na verzenden aan komt. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  ellibre di 10 apr 2012 - 22:40

Rush schreef:Zij zitten inderdaad fout dat er geen retourzending in het systeem staat terwijl ze wel een retourcode ontvangen heeft, daar heb je wel gelijk in Lily. Pakketpost raakt helaas ook zoek heb ik laatst gemerkt. Hoe het zit met aangetekende post weet ik eerlijk gezegd niet.
Het grote verschil is dat verlies van aangetekende post verzekerd is en "gewone" pakketpost niet.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 22:41

ellibre schreef:
Rush schreef:Zij zitten inderdaad fout dat er geen retourzending in het systeem staat terwijl ze wel een retourcode ontvangen heeft, daar heb je wel gelijk in Lily. Pakketpost raakt helaas ook zoek heb ik laatst gemerkt. Hoe het zit met aangetekende post weet ik eerlijk gezegd niet.
Het grote verschil is dat verlies van aangetekende post verzekerd is en "gewone" pakketpost niet.
Zeker, maar ik denk niet dat Razz voor aangetekend is gegaan, anders zou ze dat wel vermeld hebben toch? Denk ik hoor, haha! :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:43

AngelNyn schreef:
Lily schreef:nee maar als Razz contact heeft gehad met het bedrijf over een product wat ze retour wil sturen, ze volgt de procedure en na 2 weken gooit ze het bonnetje weg. Tja dan vind ik dat het bedrijf in eerste instantie al fout is geweest door geen melding te maken dat Razz heeft gebeld i.v.m. een retourzending.
Maar als het als brievenbupost is verstuurd kan het helaas zijn dat het wel zoek is (merken wij hier ook regelmatig) maar aan de andere kant als het een product is van 160 euro denk ik dat ze het als pakketpost of aangetekend ofzo heeft verstuurd.

Het gaat toch om het bonnetje met de track en trace code die ze heeft gekregen op het postkantoor, die ze weggegooid heeft?

Klopt. Ik heb het als pakketje laten verzenden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  ellibre di 10 apr 2012 - 22:43

Dat denk ik ook niet, ik wilde alleen even toelichten wat daarin anders is voor aangetekende stukken t.a.v. normale stukken.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:43

AngelNyn schreef:
Razz_ schreef:Wat ik ook raar vind is dat zij in het systeem niet kunnen zien dat ik iets retour heb gezonden. Terwijl ik van hun wel een retournummer heb gekregen die ik op het pakketje moest schrijven.

Pff zij sturen mij het verkeerde op en ik zit nu in de shit.. Ik ben nu eigenlijk best boos
Heb je dat retournummer ook doorgegeven aan hun toen je ze belde?

Jep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 22:44

ellibre schreef:Dat denk ik ook niet, ik wilde alleen even toelichten wat daarin anders is voor aangetekende stukken t.a.v. normale stukken.
Ik weet wel het verschil tussen normale stukken en aangetekende stukken, ik weet alleen niet of het vaak voorkomt dat aangetekende stukken kwijt raken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !) Empty Re: Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum