Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke inbakerdoek?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Welke inbakerdoek? Empty Welke inbakerdoek?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 0:52

We kregen net van het cb het advies om Flynn in te bakeren.
Maar er zijn zoveel soorten inbakerdoeken/zakken dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Welke gebruiken jullie of raden jullie me aan? Ik twijfel zelf tussen de puckababy en de swaddle me, maar meer omdat ik deze namen ken. Anders suggesties zijn ook welkom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inbakerdoek? Empty Re: Welke inbakerdoek?

Bericht  Fiwen di 18 jan 2011 - 1:01

Wij hebben de Pacco gebruikt, eerst puckababy geprobeert maar dat was nog te los voor ons meisje en toen die andere gekocht (op advies van het CB). En ik moet zeggen dat ik sowieso de pacco fijner vind dan de puckababy, het voelt voor mij beter/steviger/degelijker. Plus wat ik een groot voordeel vind is dat de Pacco langer mee gaat. De kleinste puckababy is maar tot 3 maanden en dan zou je daarna een grotere moeten kopen. Ons meisje heeft tot 4,5 maand ingebakerd gelegen en ik heb al die tijd de pacco kunnen gebruiken.
(Ze slaapt nu sinds een week helemaal zonder bakerzak Very Happy)

Er is een site waar alle verschillende soorten bakerzakken/doeken op staan en met elkaar vergeleken worden maar ik weet zo niet uit mijn hoofd welke het is en ik moet nu weg. Ik ga straks wel even voor je kijken.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inbakerdoek? Empty Re: Welke inbakerdoek?

Bericht  Thunder di 18 jan 2011 - 1:59

Bij de oudste hebben we echt van die inbakerdoeken gebruikt, maar handig vond ik dat niet. Bij de jongste hebben we een Puckababy gebruikt en dat beviel goed.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inbakerdoek? Empty Re: Welke inbakerdoek?

Bericht  Mamsie di 18 jan 2011 - 2:07

Ik heb bij de middelste de pacco gehad. Erg fijne doek
Bij de jongste heb ik de Snug en tug gekocht, ook een prima ding maar de pacco is toch fijner. Maar goed daar is de prijs ook naar.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inbakerdoek? Empty Re: Welke inbakerdoek?

Bericht  PapillonRose di 18 jan 2011 - 2:51

Ik heb toevallig de puckababy en de swaddle me! 's Nachts gaat ze in de puckababy omdat ze dan haar handjes dan niet omhoog kan doen en gaan maaien en dergelijke (maar wel nog redelijke bewegingsruimte in dat ding zelf). Overdag gaat ze in de swaddle me, die zit wel strak om haar bovenlijfje en dat heeft ze nodig omdat ze overdag onrustiger is en moeilijker inslaap valt daardoor. Ik ben over beiden zeer tevreden en heb ook 2 exemplaren per model, zodat ik ze niet hoef te missen als er eentje vies is. Ik beveel ze van harte aan, maar het ligt er wel aan waarom je wilt inbakeren. De puckababy zit bijvoorbeeld nog vrij losjes, en de swaddle me dus vrij strak.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inbakerdoek? Empty Re: Welke inbakerdoek?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 3:27


Ik heb de Swaddle me hier nog liggen. Wij waren daar erg blij mee! Het hielp hier prima. Als je wil, dan mag je hem zo van me hebben. Alleen de verzendkosten zijn dan voor joou. Laat het maar weten als je interesse hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inbakerdoek? Empty Re: Welke inbakerdoek?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 4:04

Fiwen schreef:Wij hebben de Pacco gebruikt, eerst puckababy geprobeert maar dat was nog te los voor ons meisje en toen die andere gekocht (op advies van het CB). En ik moet zeggen dat ik sowieso de pacco fijner vind dan de puckababy, het voelt voor mij beter/steviger/degelijker. Plus wat ik een groot voordeel vind is dat de Pacco langer mee gaat. De kleinste puckababy is maar tot 3 maanden en dan zou je daarna een grotere moeten kopen. Ons meisje heeft tot 4,5 maand ingebakerd gelegen en ik heb al die tijd de pacco kunnen gebruiken.
(Ze slaapt nu sinds een week helemaal zonder bakerzak Very Happy)

Er is een site waar alle verschillende soorten bakerzakken/doeken op staan en met elkaar vergeleken worden maar ik weet zo niet uit mijn hoofd welke het is en ik moet nu weg. Ik ga straks wel even voor je kijken.

hier exact hetzelfde! Ik zou dus voor de Pacco gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inbakerdoek? Empty Re: Welke inbakerdoek?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum