puckababy of pacco inbakerdoek
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
puckababy of pacco inbakerdoek
Hoi Allemaal
Via het forum heb ik veel gelezen over de puckababy, maar het consultatiebureau raadt de pacco inbakerdoek aan. Welke inbakerdoek hebben jullie gebruikt, waarom deze en wat waren de ervaringen.
Via het forum heb ik veel gelezen over de puckababy, maar het consultatiebureau raadt de pacco inbakerdoek aan. Welke inbakerdoek hebben jullie gebruikt, waarom deze en wat waren de ervaringen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Re: puckababy of pacco inbakerdoek
Wij zijn begonnen met de puckababy, maar toen kregen wij de pacco te leen en sindsdien hebben we de puckababy niet meer gebruikt. In de pacco ligt het kindje veel strakker ingebakerd. In de puckababy kunnen ze de handjes nog steeds gebruiken, alleen niet meer bij het gezicht komen. In de Pacco liggen de armpjes helemaal strak langs het lichaam, die kunnen ze helemaal niet meer gebruiken. Ze zijn allebei vrij eenvoudig in gebruik.
Gast- Gast
Nillis, wat gebruik je nu voor haar? Of baker je haar nog niet in? Wij leggen onze kleine vaak strak in een dekentje, zodat ze ook de armpjes niet meer kan bewegen. Zij vind dat heel fijn. Als ze nog met de armpjes kan bewegen, blijft ze nog onrustig. Dus in dat geval zou ik voor de pacco gaan (die waar de armpjes ook strak vast liggen)
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Dan zou ik voor de pacco gaan. Ik heb die ook gebruikt bij V.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb altijd de 'ouderwetse' bakerdoeken gebruikt. die vond ik toch altijd wel het fijnst
Gast- Gast
Wij gebruikten eerst de Puckababy, maar daar was ze nog onrustig in, omdat ze toch nog teveel bewegingsvrijheid had.
Nu gebruiken we sinds een paar dagen een Swaddle Me en daar slaapt ze veel rustiger (en langer!) in.
Ik zou dus ook voor de Pacco gaan.
Nu gebruiken we sinds een paar dagen een Swaddle Me en daar slaapt ze veel rustiger (en langer!) in.
Ik zou dus ook voor de Pacco gaan.
Gast- Gast
Wij gebruiken vanaf 6 weken de puckababy en deze bevalt heel goed hier.
L. was ook erg onrustig, maar hij vindt het heerlijk. Slaapt prima nu. We zijn nu begonnen met het wennen van 1 armpje eruit. En ik merk toch wel duidelijk verschil hoor.
L. was ook erg onrustig, maar hij vindt het heerlijk. Slaapt prima nu. We zijn nu begonnen met het wennen van 1 armpje eruit. En ik merk toch wel duidelijk verschil hoor.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Nijntje schreef:Nillis, wat gebruik je nu voor haar? Of baker je haar nog niet in? Wij leggen onze kleine vaak strak in een dekentje, zodat ze ook de armpjes niet meer kan bewegen. Zij vind dat heel fijn. Als ze nog met de armpjes kan bewegen, blijft ze nog onrustig. Dus in dat geval zou ik voor de pacco gaan (die waar de armpjes ook strak vast liggen)
Ik baker haar nu in een hydrofiel luier in, omdat ik nog geen bakerdoek heb. Daarnaast ook de dekentjes strak, maar als ze echt wil krijgt ze haar armen wel boven de dekens.
Ze is al wel rustiger.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Pacco inbakerdoek
» Pacco/ Puckababy, werkt het echt?
» Welke inbakerdoek?
» Gebruik Pacco
» Puckababy the bag
» Pacco/ Puckababy, werkt het echt?