Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pacco inbakerdoek

+6
_Lana_
Annie24
Supertalentje
Spring
Pien
SparklingEyes
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Pacco inbakerdoek

Bericht  SparklingEyes wo 14 maa 2012 - 23:56

Hai meiden,

Vanmiddag komt er iemand van het cb met een pacco inbakerdoek. Deze mag ik voor t een poosje uitproberen. Ik ben ondertussen overgestapt naar meer voeding en ben weer terug gegaan naar h.a. Voeding in combinatie met nutriton. Hier lijkt hij al een stuk rustiger mee en huilt niet meer zo heel hard en schel als hiervoor. Feit blijft dat meneer onrustig slaapt, ondanks de regelmaat en rust die we aanbrengen in zijn leventje. Hij wordt om de drie kwartier wakker en slaapt dan moeilijk weer in, waardoor hij tegen flestijd heel moe is en nu zelfs zijn flesjes niet eens altijd leegdrinkt.

In overleg met het cb ga ik dit nu proberen en ik hoop zo dat het wat rust brengt voor hem!

Wie heeft er ervaringen met deze doek?

Groetjes

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Pien do 15 maa 2012 - 0:01

Niet met de pacco maar wel met 3 andere doeken, namelijk:

- swaddle m

- woombie

- shit.. naam kwijt.

Ik ben zo blij geweest met de swaddle me, dat was de eerste die we probeerde en het werkte gelijk zo goed!!!! E was behalve heel erg onrustig met haar armpjes altijd haar fopje kwijt en zonder kon ze niet slapen. Ze had heel veel zuigbehoefte en daar het maaien met haar armpjes werd die zuigbehoefte iedere keer weer bekrachtigd. Wij hebben uiteindelijk 5 maanden ingebakerd!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Spring do 15 maa 2012 - 0:05

Ik heb de swaddle me gebruikt maar daar kreeg mijn dochter haar armpjes onderdoor. Daarna heb ik de pacco gebruikt. Wat een uitvinding!
Ze vond het niet leuk om er ingelegd te worden maar sliep er een stuk beter door.
Via marktplaats kun je ze vaak wel voor een 20 a 25 euro vinden. Scheelt een hoop met een nieuwe en zo lang gebruik je hem niet.

Succes!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Supertalentje do 15 maa 2012 - 0:12

Ik gebruik 'm sinds dit weekend omdat ik mijn zoon niet meer goed ingebakerd kreeg in een hydrofieldoek. Ik vind het een geweldige uitvinding! Hij kan nergens heen met zn handjes, maar kan nog steeds zn benen optrekken. Ik zag er eentje in de winkel hangen, de doek zelf wordt volgens mij heel lelijk van dat klitteband, dus ik heb een nieuwe gekocht.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Annie24 do 15 maa 2012 - 0:13

Hier de Pacco gebruikt vanaf 6 weken tm 8 maanden.

Erg tevreden. Alle andere doeken waren voor Y. te los. In de Puckababy wurmde hij bv zijn handjes door de nekopening; kwam dan klem te zitten en zette het op een krijsen.

Mocht je hem trouwens aan willen schaffen; ik heb die van Y. op marktplaats te koop staan.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  _Lana_ do 15 maa 2012 - 0:26

Wij bakeren de kleintjes, of in ieder geval mijn dochtertje, nu in met een hydrofieldoek, maar ze wurmt haar armpjes er steeds vaker uit. Ik zit er daarom ook aan te denken om de pacco te kopen. Alleen even een vraagje: Bakeren jullie ook alleen 's nachts in? Ik wil ze namelijk overdag wel de vrijheid geven om met hun armpjes te bewegen. Ik vraag me af wat jullie doen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  SparklingEyes do 15 maa 2012 - 0:35

De mevrouw van het cb is net geweest. Precies op tijd, t werd weer wakker. We hebben hem nu ingebakerd en in bed gelegd, binnen 10 minuten was hij rustig en hij slaapt nu bijna.

Ik mag deze nu even lenen om het uit te proberen, @annie welke maat heb jij op MP staan? T is namelijk al ( ja schrik niet) 6,3kilo (en net 8,5 week), dus die mevrouw gaf aan dat we dan toch vrij vot al die andere moeten gaan aanschaffen. Zij raadde aan dan ook gelijk de doek met ritsjes te kopen, zodat ik niet voor het afbouwen over een paar maanden weer een nieuwe moet kopen.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar het is juist voor de rust bekangrijk dat ze zowel overdag als 's nachts worden ingebakerd. Je kunt het straks weer afbouwen en dan wennen ze weer aan de vrijheid..

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Filoria do 15 maa 2012 - 0:38

Is dat die met klittenband?

Het nadeel van dat klittenband is dat het best wat herrie kan maken, en dat je kindje daar wakker van kan worden. Ik geloof dat wij daar last van hadden als ik Tomas na de voeding inbakerde. Hij was dan lekker in slaap gevallen tijdens het drinken, maar werd weer wakker van het klittenband.

Verder was die doek super.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  SparklingEyes do 15 maa 2012 - 0:50

Ja het is een doek met klittenband.

Hoe heeft het kdv er bij jullie op gereageerd? T gaat vanaf april naar het kdv en ik zou graag zien dat ze het daar ook gebruiken als het voor hem werkt!

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Supertalentje do 15 maa 2012 - 0:59

Ik baker hem altijd in, dus ook overdag.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  SparklingEyes do 15 maa 2012 - 3:30

Hoe snel went een kindje aan het slapen in de pacco doek..? T ligt er nu voor de tweede keer in en vind het overduidelijk nog wennen. Snap ik en verwacht ook niet dat hij snel in slaap valt en snel went... Maar hoe lang duurde het bij jullie?

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Annie24 do 15 maa 2012 - 4:48

Ik had ze allebei op MP staan, die tot 7 kilo en de Pacco Plus, maar de Pacco Plus heb ik vorige week verkocht.

Die Pacco Plus is vanaf 7 kilo, maar valt wel héél groot hoor :shock: Y. was geloof ik 7,5 kilo toen hij er inging en toen was dat ding nóg te groot, maar die normale Pacco tot 7 kilo ging toen écht niet meer. angel

Ik heb op MP ook nog een Pacco staan van het vorige bedrijf die de Pacco's toen maakte. Ik heb hem ooit eens via MP gekocht om als nood achter de hand te hebben als Y. ziek zou zijn en zijn Pacco onder zou spugen o.i.d. Uit nood hebben we hem 1x moeten gebruiken, maar die viel naar mijn idee wel groter dan de echte Pacco tot 7 kilo. Snappie 'm nog? Er zitten alleen geen ritsen in....

Y. heeft er ook wel een paar dagen aan moeten wennen hoor. In het begin deed hij vooral korte slaapjes en werd 's nachts af en toe wakker. Denk dat we na een dag of 4-5 overduidelijk verschil merkten. Daarna kon hij niet meer zonder.

Het kdv maakte er hier geen probleem van. Toen we Y. daar voor het eerst brachten hebben we het uitgelegd. Ze hadden het nog nooit zo makkelijk gezien zeiden ze. Het inbakeren spreekt natuurlijk ook voor zich met de Pacco. Wel moesten we een verklaring tekenen dat we toestemming gaven om hem in te bakeren (stel dat hij zich bv opeens om zou draaien en stikt omdat hij niet terug kan, dat zij niet verantwoordelijk zijn)
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  SparklingEyes do 15 maa 2012 - 5:15

Hij ligt nu voor de tweede keer te slapen met de doek vandaag. Hij heeft 25 min geprotesteerd en viel toen in slaap. Hij is nu net wakker geworden na ruim een uur, normaal was het na een drie kwartier al schreeuwen. Hij lijkt nu zelfs weer in slaap te zijn gevallen..

Ik hoop dat het bij he. Net zo goed werkt als bij jullie!

Als het zo werkt, ga ik echt op zoek naar een pacco plus, want anders moet ik straks weer een nieuwe en omdat hij al best een bink is, ( ook qua lengte), kies ik toch voor 1 met ritsjes .. Heb er meer op mp gezien.. Voorlopig kan ik die van het cb gebruiken.

Ik neem de doek morgen mee, zodat ik het kan laten zien op het kdv bij de intake... Ik vind de doek echt makkelijk in gebruik tot nu toe, al ben ik wel bang het te strak te doen merkte ik toen ik hem in bed legde. Heb nog een keer het filmpje gekeken oo de website en heb natuurlijk nog genoeg kansen Wink
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Supertalentje do 15 maa 2012 - 5:19

Mijn kleine man was wel gewend ingebakerd te worden en heeft een dagje moeten wennen. Op het laatst kon hij zn armen uit de hydrofieldoek wurmen, dus het was even huilen en sputteren toen hij dat niet meer kon ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  SparklingEyes do 15 maa 2012 - 5:39

Hmmm hij is nu toch wakker. Ben net evenom een hoekje gaan kijken en rook gelijk de oorzaak: poepbroek.. Haaat hij!

Dus .. Ik ga zometeen maar in tegen de regelmaat en hem er denk ikmaar uit... Hij moet nog even tot zijn fles, maar ja...

Ben benieuwd hoe dit vanacht dan gaat! Hoop stiekem dat hij snel went.. (egoistisch he....?)
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  SparklingEyes do 15 maa 2012 - 7:55

*blij* ik heb hem daarstraks in bed gelegd met de doek. Eerst even protesteren bij het vast maken van de doek, daarna een glimlach. Bij het besef dat hij in bed lag eerst even boos, maar binnen 20 minuten in slaap, wat voor hem snel is!

Hoop dat het goed blijft gaan met het slapen vanavond en in de nacht..

Se
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Annie24 do 15 maa 2012 - 9:01

Succes! cheers
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Pien do 15 maa 2012 - 9:20

Dit klinkt goed!!! Hopelijk werkt het bij jou kleine net zo goed als hoe het bij ons hielp!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Funk do 15 maa 2012 - 10:35

Wij hebben een puckababy gebruikt. Hij heeft 2 dagen achter elkaar geslapen zowat toen we ermee begonnen (pas bij 5 maanden), hij sliep ook heel erg weinig. Na een paar dagen was het zo dat als ie erin werd gelegd hij al bijna gelijk sliep. smile Hopelijk helpt het bij jullie ook goed!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  SparklingEyes do 15 maa 2012 - 11:12

zo, tien over 11.. Ik heb T vanavond wakker moeten maken voor zijn laatste fles. Hij was nog heel diep in slaap! Fles leeggedronken en weer in de pacco gedaan. 1 kreetje van protest, daarna rustig... In bed nog heel even gehuild, maar was binnen 10 minuten weer vertrokken. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat vanacht..

Tot nu toe positief!!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Supertalentje do 15 maa 2012 - 11:24

Blijkbaar went hij snel! Succes vannacht!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Pien do 15 maa 2012 - 11:25

SparklingEyes schreef:

Tot nu toe positief!!

Yeah!! Ik duim voor een goede nacht...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  SparklingEyes do 15 maa 2012 - 19:48

De nacht is rustig geweest! Hij werd tien over 2 wakker voor een fles, fles gegeven en weer in bed gelegd. Had hem niet uit de doek gehaald, hij was na het drinken in slaap gevallen en kon hem dus gelijk slapend in bed leggen. E daarna was 't half zeven, dus mag echt niet klagen!

Heb hem net weer in bed gelegd, zo'n vijf minuten geleden. En .. Hij slaapt nu al!

Hij heeft een tijdje in de box gelegen vanmorgen en hij was zo rustig en vredig! Ik ben ook overgestapt naar h.a. Voeding en ik denk dat deze combi blijkbaar voor hem werkt...

Ben blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb op deze twee fronten en dat het goed uit pakt!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  nillis do 15 maa 2012 - 20:34

Wat fijn dat het zo goed lijkt te gaan. Hier hebben we ook de pacco gebruikt en wij vonden het ook echt een uitkomst. Ook het afbouwen ging na een half jaar heel snel.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Lejow do 15 maa 2012 - 20:49

Fijn meis! Hoop echt dat t zich zo voortzet! cheers hug hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pacco inbakerdoek Empty Re: Pacco inbakerdoek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum