Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij wel eens bestolen?

+38
Caramba
Suus
Shisha
loura
_Cyn_
Esperanza
Bazinga
Twellie
Takkie
Parisienne
Dora
Toet
Snoes
Arwyn
Jeanette
Tinus
Zwerver
Angela_1986
Dani
Elsje
Joli86
Bliss
Poubelle
Susan
Pompoen
ellibre
Winegum
Siamsa
Mida4you
Benthe
Ella
silly-one
Oasis
Atelier Madame
Rush
Caroow
Femmem
Annemoontje
42 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 20:15

Mn telefoon is een keer gestolen in de trein. Ik had hem op zo'n plankje gelegd en ik was in slaap gevallen, toen ik wakker werd was hij weg. Tja, was mn eigen schuld..

Ook een keer was mn fiets gestolen. Ik was nog jong, helemaal in tranen mn ouders opbellen, maar zij waren eigenlijk blij want t was echt zo'n oude barrel, ze waren blij dat ze er vanaf waren. En toen een paar dagen later werden mn ouders gebeld dat er een fiets gevonden was, diegene die hem gejat had had hem ergens gedumpt en toen hadden mensen hem meegenomen en aan de hand van een code die ingegraveerd en kwamen ze bij mn ouders uit. Mn ouders balen, waren ze blij dat ze van die fiets af waren en toen was die weer terug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 20:37

Nee nog nooit

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  _Cyn_ ma 14 mei 2012 - 21:37

Op de middelbare school is mijn fiets gestolen en tijdens het stappen mn portemonnee
Verder is op het treinstation mn laptop gestolen, en 2 maanden daarvoor is er ingebroken in mijn studentenkamer. Camera en telefoon meegenomen.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  loura ma 14 mei 2012 - 21:52

IK denk wel 5 fietsen die gejat zijn. 2 ervan heb ik weer terug gevonden op het station. Ik ben wel altijd blijven zoeken of ze nog ergens zag staan en blijkbaar helpt dat haha. Ooit eens een fiets voor de deur gestolen, hij stond gewoon voor het raam :s niks gezien.

In euro disney mijn portemonnee kwijt geraakt, nog steeds geen idee of hij nou gejat was of dat ik hem gewoon heb laten vallen ofzo.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Shisha ma 14 mei 2012 - 22:01

Er zijn zo'n 3 fietsen gestolen van mij. Gelukkig wel altijd van die oude brikken.
Mijn net nieuwe jas tijdens het stappen. Sad Normaal doe ik een oude jas aan als ik ga stappen maar was op een verjaardag van een vriendin en we gingen onverwachts de stad in.
En ik heb een keer een date gehad die mijn telefoon heeft gejat. Hij zou om een bepaalde tijd thuis zijn maar hij vondt het zo gezellig dat hij even naar huis wilde bellen om te zeggen dat hij later thuis zou zijn. Hij had geen beltegoed en vroeg of hij even met mijn telefoon mocht bellen. En vervolgens is hij er vandoor gegaan. Wel aangifte van gedaan maar nooit meer wat van gehoord.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Suus ma 14 mei 2012 - 22:13

Er zijn alleen drie of vier fietsen van mij gejat. De meeste gewoon voor de deur van mijn studentenhuis vandaan, maar eentje echt uit het huis. Een van mijn huisgenoten vond het niet nodig om de buitendeur dicht te doen toen hij even naar het park ging om te basketballen. Mijn fiets stond binnen niet op slot, dus konden ze zo meenemen. Gelukkig had ik mijn kamerdeur wel op slot, want er zijn ook echt mensen binnen geweest. De huisgenoot die de deur open had laten staan, deed nooit zijn deur op slot en zijn portemonnee is die dag gestolen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Caramba ma 14 mei 2012 - 23:02

3 Fietsen van mij zijn ooit gejat, 1 ervan weer terug gevonden en dus terug gejat.
Ooit is er eens 40 gulden uit mijn jas gestolen, was op school gebeurt. Had mijn jas voor de camera gehangen. Toen ik erachter kwam ben ik naar de directeur gegaan. Hij vertelde dat dat ding die ene keer niet aan stond. Nou fijn is dat Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 394967
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Aggi di 15 mei 2012 - 3:22

Mn tas is wel eens gestolen meegejat door mijn oom, mja hij had destijds steekje los... tas stond gewoon thuis en hij had er met zijn poten af moeten blijven.

Tas is wel weer terug gevonden alleen het geld was eruit, voor zijn nodige biertjes, alcoholverslaving...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Esperanza di 15 mei 2012 - 6:16

Shisha schreef:Er zijn zo'n 3 fietsen gestolen van mij. Gelukkig wel altijd van die oude brikken.
Mijn net nieuwe jas tijdens het stappen. Sad Normaal doe ik een oude jas aan als ik ga stappen maar was op een verjaardag van een vriendin en we gingen onverwachts de stad in.
En ik heb een keer een date gehad die mijn telefoon heeft gejat. Hij zou om een bepaalde tijd thuis zijn maar hij vondt het zo gezellig dat hij even naar huis wilde bellen om te zeggen dat hij later thuis zou zijn. Hij had geen beltegoed en vroeg of hij even met mijn telefoon mocht bellen. En vervolgens is hij er vandoor gegaan. Wel aangifte van gedaan maar nooit meer wat van gehoord.
:affraid:
Dat is wel heel erg!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 8:28

Shisha, wat erg! Wat bizar! :shock:

Hier zijn binnen 2 maanden mijn fiets en al mijn camera materiaal gejat. Daarnaast wel eens beroofd in het buitenland.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 22:19

Nee gelukkig nog nooit.. Als ik die keer niet meereken waarin mijn toen net ex een pilstrip van me heeft gejat Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 1371890812 Sicko..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Annemoontje di 15 mei 2012 - 23:56

Break Of Day schreef:Nee gelukkig nog nooit.. Als ik die keer niet meereken waarin mijn toen net ex een pilstrip van me heeft gejat Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 1371890812 Sicko..

Dat is ziek zeg om zoiets als een pilstrip te jatten, echt triest :shock:
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Mermaid wo 16 mei 2012 - 8:50

Een stuk of 4 fietsen..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  CCC wo 16 mei 2012 - 9:01

Ja, door mijn huisgenoot... een paar dure lingeriesetjes... :S

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:21

Mijn fiets. Ik had hem een week aan mijn zus uitgeleend omdat hij niet meer in de verhuisauto paste bij ons. Helaas vond zij het niet nodig om hem aan het extra slot te zetten bij het station en is die, uiteraard, meegenomen :nopompom: Die fiets had ik al 8 jaar op dat moment! Uiteindelijk van mijn ouders een nieuwe gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Shisha wo 16 mei 2012 - 22:28

Esperanza schreef:
Shisha schreef:Er zijn zo'n 3 fietsen gestolen van mij. Gelukkig wel altijd van die oude brikken.
Mijn net nieuwe jas tijdens het stappen. Sad Normaal doe ik een oude jas aan als ik ga stappen maar was op een verjaardag van een vriendin en we gingen onverwachts de stad in.
En ik heb een keer een date gehad die mijn telefoon heeft gejat. Hij zou om een bepaalde tijd thuis zijn maar hij vondt het zo gezellig dat hij even naar huis wilde bellen om te zeggen dat hij later thuis zou zijn. Hij had geen beltegoed en vroeg of hij even met mijn telefoon mocht bellen. En vervolgens is hij er vandoor gegaan. Wel aangifte van gedaan maar nooit meer wat van gehoord.
:affraid:
Dat is wel heel erg!

Ik was ook wel even in shock haha. Zoiets verwacht je ook gewoon niet na een leuke date. Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Blond do 17 mei 2012 - 1:44

Volgens mij is er van mij nog nooit wat gestolen. *klopt af*
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum