Doe je wel eens...
+17
Bliss
Rev3rie
_Lacey_
SuperGrover
Arwyn
Alias
JD
Jeanette
Toet
Puk
Caroow
Roze Roos
Blond
ExpressoB
Japie
patjuhhh
Carra
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Doe je wel eens...
Dingen op momenten als je denkt dat niemand je ziet die je nooit zou doen als er iemand bij is?
Gast- Gast
Re: Doe je wel eens...
Ja zo vaak, zoals mijn voeten op tafel leggen, niet-netjes eten etcetera!
Gast- Gast
Ja, als ik me verveel wil ik nog wel eens nep gesprekken gaan voeren in m'n eentje. No way dat ik dat doe als er iemand bij is....
Gast- Gast
Whaha, ik zie al helemaal voor me hoe dat gaat. Een neefje van mij was altijd op zijn hand aan het tongzoenen om te oefenen voor later. Haha.Yvaine schreef:Ja, als ik me verveel wil ik nog wel eens nep gesprekken gaan voeren in m'n eentje. No way dat ik dat doe als er iemand bij is....
Gast- Gast
In mijn neus peuteren. Die prutjes moeten er toch uit, maar echt niet met iemand erbij.
Sommige mensen denken trouwens als ze in de auto zitten dat ze alleen zijn. Ik zie zooooveel neuspeuterende mensen. Yuk!
Sommige mensen denken trouwens als ze in de auto zitten dat ze alleen zijn. Ik zie zooooveel neuspeuterende mensen. Yuk!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
ABE schreef:Neuspeuteren in de auto....
Haha, ja dat dus... Dan ben je dus niet écht alleen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra ziet je!Carra schreef:ABE schreef:Neuspeuteren in de auto....
Haha, ja dat dus... Dan ben je dus niet écht alleen.
Gast- Gast
Haha, het is ook heel stom! Op een gegeven moment wilde ik het ook niet meer doen, maar het gaat vanzelf als ik alleen ben. Dus nu heb ik zoiets van het moet maar, zo lang een ander het maar niet hoort, want die denken dan volgens mij echt dat ik gek ben haha.Purple schreef:Whaha, ik zie al helemaal voor me hoe dat gaat. Een neefje van mij was altijd op zijn hand aan het tongzoenen om te oefenen voor later. Haha.Yvaine schreef:Ja, als ik me verveel wil ik nog wel eens nep gesprekken gaan voeren in m'n eentje. No way dat ik dat doe als er iemand bij is....
Dat tongzoenen op de hand heb ik trouwens ook wel eens een keer gedaan. Ik las in een boek dat iemand dat zo oefende, dus dat ging ik ook proberen. Vond het echt helemaal niets!!! Daarnaast lijkt het ook helemaal niet op echt tongzoenen haha.
Gast- Gast
Hahhaha ohhhh, ik zat een tijdje terug ongegeneerd in de auto in m'n neus te peuteren, 't zat gewoon niet lekker en ik kreeg het niet weg gesnoten. Sorry voor de details. Maargoed, ik dus peuteren, kijk nog even heel dromrig naar opzij... Stonden we dus voor een stoplicht met een auto met vier personen erin naast ons. Acht ogen op mij gericht. Oeps...
Edit: realiseert me nu dat mensen hier een heel vies beeld van me kunnen krijgen, kwam er laatst natuurlijk ook al openlijk voor uit in huis scheten te laten
Edit: realiseert me nu dat mensen hier een heel vies beeld van me kunnen krijgen, kwam er laatst natuurlijk ook al openlijk voor uit in huis scheten te laten
Laatst aangepast door Maple op za 15 jan 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
LekkerMaple schreef:Hahhaha ohhhh, ik zat een tijdje terug ongegeneerd in de auto in m'n neus te peuteren, 't zat gewoon niet lekker en ik kreeg het niet weg gesnoten. Sorry voor de details. Maargoed, ik dus peuteren, kijk nog even heel dromrig naar opzij... Stonden we dus voor een stoplicht met een auto met vier personen erin naast ons. Acht ogen op mij gericht. Oeps...
Gast- Gast
in mezelf praten. voer soms echt hele gesprekken met mezelf.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
patjuhhh schreef:in mezelf praten. voer soms echt hele gesprekken met mezelf.
Dit doe ik ook wel eens.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
haha.. kan me er geen voorstelling van maken... als ik alleen ben wil ik nog wel eens gvd ofzo zeggen als ik iets niet kan vinden of iets niet lukt..maar gesprekken hardop met mezelf..??Maris84 schreef:patjuhhh schreef:in mezelf praten. voer soms echt hele gesprekken met mezelf.
Dit doe ik ook wel eens.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heel hard meezingen met Glee of Kinderen voor Kinderen. Ik zing zoo vals, dat wil ik niemand anders aandoen (behalve de kat, die houdt nog steeds van me ondanks mijn gebrek aan zangkwaliteiten).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Heel hard meezingen met Glee of Kinderen voor Kinderen. Ik zing zoo vals, dat wil ik niemand anders aandoen (behalve de kat, die houdt nog steeds van me ondanks mijn gebrek aan zangkwaliteiten).
Ik ook met kinderen voor kinderen of andere kinderliedjes a la mamase en dat soort liedjes..daarom hou ik onder andere ook van mij werk, daar kan dat zo ongegeneerd (Kinderopvang)
Gast- Gast
_Chance schreef:Heel hard meezingen met Glee of Kinderen voor Kinderen. Ik zing zoo vals, dat wil ik niemand anders aandoen (behalve de kat, die houdt nog steeds van me ondanks mijn gebrek aan zangkwaliteiten).
Hahaha.
Ik zing ook ontzettend vals, dat doe ik dus ook echt niemand aan. Ik zing dus alleen als ik in de auto zit of alleen thuis ben.
Gast- Gast
Twellie schreef:Ja zo vaak, zoals mijn voeten op tafel leggen, niet-netjes eten etcetera!
+ 1... En nog veel meer dingen! Oncharmant door mijn huis lopen en nog veel meer
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zing heel veel, maar enorm vals, dus alleen als er niemand in de buurt is.
En ik praat vaak tegen apparaten.. "nou die was is nu wel schoon hoor", "ga je weer lekker koffie voor mij maken"..
En ik praat vaak tegen apparaten.. "nou die was is nu wel schoon hoor", "ga je weer lekker koffie voor mij maken"..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga wel eens rare bekken trekken voor de spiegel, dat vind ik soms grappig:-D
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Yvaine schreef:Ja, als ik me verveel wil ik nog wel eens nep gesprekken gaan voeren in m'n eentje. No way dat ik dat doe als er iemand bij is....
Dit doe ik ook.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Puk schreef:Ik ga wel eens rare bekken trekken voor de spiegel, dat vind ik soms grappig:-D
Ik ook haha!
En keihard meebleeren met nummers.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
hahahaha ja heel hard meezingen in de auto! en als ik dan zie dat er een auto naast me stopt, en ik het liedje toch heel leuk vind, dan blijf ik meezingen zonder mn lippen te bewegen hahaha
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ben je wel eens...?
» Heb jij wel eens..
» Heb jij wel eens...
» Heb jij wel eens...
» Ben jij wel eens...
» Heb jij wel eens..