Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij wel eens bestolen?

+38
Caramba
Suus
Shisha
loura
_Cyn_
Esperanza
Bazinga
Twellie
Takkie
Parisienne
Dora
Toet
Snoes
Arwyn
Jeanette
Tinus
Zwerver
Angela_1986
Dani
Elsje
Joli86
Bliss
Poubelle
Susan
Pompoen
ellibre
Winegum
Siamsa
Mida4you
Benthe
Ella
silly-one
Oasis
Atelier Madame
Rush
Caroow
Femmem
Annemoontje
42 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij wel eens bestolen?

Bericht  Pompoen ma 14 mei 2012 - 5:35

Mijn camera is een keer onder mijn neus vandaan gejat in Parijs doormiddel van een afleidingsmanouvre, verder is mijn portomonee gestolen in Asuncion de hoofdstad van Paraguay op de állerlaatste dag dat ik daar was (na een verblijf van 5 maanden). Gelukkig zat er alleen een beetje geld en een foto van mijn man (toen vriend) in. Verder is mijn fiets twee keer gestolen op het station, de laatste keer was wel een beetje mijn eigen stomme schuld want ik had de sleutels er in laten zitten.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan ma 14 mei 2012 - 5:37

Een paar jaar geleden is er ingebroken in het vakantiehuisje van mijn ouders, er is toen echt heel veel meegenomen. De verzekering heeft toen wel heel veel dingen terugbetaald. Het was wel makkelijk, want het was in het laagseizoen, dus het was uitgestorven, je kon een auto in het bos parkeren en zo heel makkelijk het park op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Poubelle ma 14 mei 2012 - 5:37

Mijn portemonnee is gejat toen ik in Engeland woonde.
Het was ook wel een beetje m'n eigen schuld, als ik in de Hall was deed ik m'n kamerdeur nooit op slot, er konden alleen mensen in die er woonden. M'n portemonnee lag op m'n bureau, met daarnaast m'n paspoort, dat had ik allemaal uit m'n tas gegooid.
Ik was gaan douchen, en 's avonds wilde ik geld gaan pinnen (gelukkig zaten er alleen pasjes in) en toen kwam ik erachter dat ie weg was.
Heel klote, meteen alles geblokkeerd en ik dacht, ik ga aangifte doen.
Toen kwam er serieus iemand vingerafdrukken nemen in m'n kamer, haha! Is alleen niks uitgekomen natuurlijk.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss ma 14 mei 2012 - 5:59

Van mij is er twee keer een jas gejat (tijdens uitgaan) en een keer een fiets. De eerste keer zaten mn sleutels ook in de jas, echt kut dus!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Joli86 ma 14 mei 2012 - 6:18

Wij zijn een keer snachts bestolen tijdens een festival toen we lagen te slapen. Er is iemand in onze tent geweest, portomonee leeg gehaald, € 90,- weg, geen aangifte van gedaan..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Elsje ma 14 mei 2012 - 6:26

Mijn nieuwe fiets! Ik had een hele mooie en goede fiets omdat ik per dag 40 km moest fietsen. Zou hem die middag meteen gaan verzekeren met mijn moeder.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Dani ma 14 mei 2012 - 6:28

Op de middelbare school is een mobiel gejat. Tijdens werken mijn portemonnee. En als laatste een fiets (die ik van mijn moeder had geleend...). Mijn moeder heeft het mij nog steeds niet helemaal vergeven volgens mij.. Embarassed Was even weggelopen en had de sleutel erin gelaten. Het was 5 uur 's nachts en geen mens in de buurt. Kwam twee minuten later terug... weg. Dat was het wel volgens mij.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224

Bericht  Angela_1986 ma 14 mei 2012 - 6:30

Jeetje wat 'n boel fietsen zijn er weg gehaald!

Mijn 'high-tech' rekenmachine is op school ooit gejat. Ook mijn sleutels zijn ooit gejat op school maar dat was eigenlijk geen diefstal, dat hebben pesters gedaan om mij te vervelen... En die zijn, nadat de rector behoorlijk boos is geworden, ook weer terug gevonden.

Mijn jas incl. portomonnee is ooit gejat op 'n feest waar ik zelf achter de garderobe stond laughcry Die avond is mijn portomonnee met gehele inhoud in een straatje verder terug gevonden.

Mijn kentekenplaten zijn gestolen. Daar heb ik aangifte van gedaan maar nooit iets meer van gehoord.

Verder ben ik vorig jaar geskimd, daar is door de bank melding van gemaakt bij de politie. Het geld heb ik terug gekregen maar van de politie heb ik niets meer gehoord.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Zwerver ma 14 mei 2012 - 6:31

Mijn brommer werd gestolen voor mijn deur, ik had de voordeur open staan, liep naar boven om uit het raam te kijken en weg was mijn brommer. Was 3 minuten kwestie, nog niet eens! Heb er ook echt even om moeten huilen.

Natuurlijk ook een hoop fietsen maar daar kan ik mij niet meer druk om maken. In mijn stad in het een grote fietsenruil.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:35

Ja, uit mijn portemonnee is vorig jaar 100 euro gestolen.

Gast
Gast

Bericht  Tinus ma 14 mei 2012 - 6:39

Een keertje mijn autosleutel. Ik was in eens schoenenwinkel en had mijn tas even weggezet(stom natuurlijk) op dat moment dat ik me bedenk dat ik mijn tas moet pakken, hoor ik rits open, rits dicht. Stond er een onverzorgde vent bij. Ik kijk in mijn tas, portemonnee weg. Ik zeg tegen die vent dat ie m'n portemonnee terug moet geven, zegt ie dat ie uit m'n tas was gevallen. Ik heb toen verder geen aangifte gedaan, want ik had t weer terug. Maar kom ik terug van de trein bij mijn auto, zie ik dat mijn sleutels niet meer in m'n tas zitten. Die had die vent dus! Daar heb ik wel aangifte van gedaan.
En voor een paar maanden terug is mijn fiets voor mijn deur gejat. Hij zat al een paar jaar vast met een dubbel slot(om een paal heen) maar ze hebben hem los gekregen.
Het meeste word ik gewoon boos om het feit dat je zelf hard werkt voor je spullen, en dat een ander zo iets van je meeneemt!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Jeanette ma 14 mei 2012 - 6:47

Mijn jas is ooit eens gejat tijdens het stappen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Annemoontje ma 14 mei 2012 - 7:21

Tinus schreef:Een keertje mijn autosleutel. Ik was in eens schoenenwinkel en had mijn tas even weggezet(stom natuurlijk) op dat moment dat ik me bedenk dat ik mijn tas moet pakken, hoor ik rits open, rits dicht. Stond er een onverzorgde vent bij. Ik kijk in mijn tas, portemonnee weg. Ik zeg tegen die vent dat ie m'n portemonnee terug moet geven, zegt ie dat ie uit m'n tas was gevallen. Ik heb toen verder geen aangifte gedaan, want ik had t weer terug. Maar kom ik terug van de trein bij mijn auto, zie ik dat mijn sleutels niet meer in m'n tas zitten. Die had die vent dus! Daar heb ik wel aangifte van gedaan.
En voor een paar maanden terug is mijn fiets voor mijn deur gejat. Hij zat al een paar jaar vast met een dubbel slot(om een paal heen) maar ze hebben hem los gekregen.
Het meeste word ik gewoon boos om het feit dat je zelf hard werkt voor je spullen, en dat een ander zo iets van je meeneemt!

Ja daar word ik dus ook boos om. Nog geen acht maanden geleden is mijn mooie omafiets gejat. Ik had hem al heel wat jaartjes en was nog een gave fiets. Ik had hem net 2 maanden voordat ie werd gestolen weggebracht naar de fietsenmaker voor een flinke opknapbeurt (omdat ik mijn fiets ook elke dag nodig heb). Twee maanden later dus gejat op klaarlichte dag op een plek waar heel veel mensen lopen en waar mensen op een terrasje zitten en zo op het fietsenrek kijken. Heb uiteraard aangifte gedaan, maar nooit meer wat gehoord. Heb toen wel tranen met tuiten gehuild, want ik ik was echt gehecht aan die fiets en zo'n opknapbeurt was ook niet goedkoop.

Er wordt dus heel wat afgejat in deze wereld, sta er best versteld van dat alleen al op dit forum al zoveel meiden wel eens bestolen zijn.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Arwyn ma 14 mei 2012 - 7:23

Op de middelbare school is een keer mijn fotocamera gejat. Snap ik nog steeds niet, was echt geen mooi ding..
Ook is mijn fiets volgens mij 3 keer gestolen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Winegum ma 14 mei 2012 - 7:37

Annemoontje schreef:
Ik had hem net 2 maanden voordat ie werd gestolen weggebracht naar de fietsenmaker voor een flinke opknapbeurt

Oooh, erg is dat he! De fiets van mijn vriend is ook gestolen nadat hij een opknapbeurt had gehad. Er was nog geen meter op gefietst, behalve vanaf de fietsenmaker naar huis. Aaaarg!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Snoes ma 14 mei 2012 - 7:41

Nee, voor zover ik me nu herinner niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Toet ma 14 mei 2012 - 7:56

Wij zijn ooit op vakantie besloten, op een jongerencamping. Daar waren we ´s nachts achter gekomen, onze halve tent was leeggehaald, portemonnees, telefoons, digitale camera dat soort dingen.

We zijn toen naar de bewaking gegaan en die hebben de politie gebeld. In de tussen tijd hadden we de daders zelf al gevonden (zaten 3 tenten verder op.) Eerst wilde we ze in elkaar slaan en spullen terug pakken haha maar dat vond de bewaking niet zo'n goed idee. Toen hebben we onderling wel wat kunnen regelen, we hebben sommige spullen teruggekregen, zoals de portemonnees waar het geld wel uit was. Mijn telefoon heb ik nooit teruggevonden. De politie kwam en deed eigenlijk geen fuck.

Ik verbaas me wat dat betreft nog steeds over het de methode waarop zij werken. Het was duidelijk wie de daders waren en hadden zelf al spullen teruggegeven, maar er is nooit gezocht naar de rest of iets anders mee gedaan. Een paar weken daarna kreeg ik een brief dat die jongens geldboetes hadden gehad. Ja, daar heb ik ook echt iets aan. Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 2 394967

Het gevoel dat er iemand vreemds aan je spullen heeft gezeten vond ik trouwens heel naar. Ik had dat niet verwacht maar het is zo'n onbeschrijfelijk kutgevoel.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 7:59

Mijn fiets. Aangifte gedaan en na een paar dagen mocht ik hem komen identificeren en kon ik 'm weer mee naar huis nemen.

En tijdens mijn backpackreis is mijn dagboek gestolen.

Gast
Gast

Bericht  Dora ma 14 mei 2012 - 9:36

Onze digitale camera op het werk van mijn vrouw.
Deze lag achter slot en grendel. De camera lag er om een paar collages van de bewoners die er op dat moment woonde te kunnen maken voor een afscheid van een paar collegas.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Parisienne ma 14 mei 2012 - 9:45

Mijn fiets (hier voor de deur).

Van mijn vriend is zijn jas een keer gejat tijdens uitgaan. We kwamen bij de garderobe, mijn vriend gaf het kaartje voor zijn jas, zij zoeken, zoeken.. maar zijn jas bleek al meegegeven te zijn. Sta je dan raar te kijken! Zij hebben de jas verkeerd meegegeven, dus zij zouden aansprakelijk moeten zijn. Beklag gedaan bij de eigenaar van de discotheek, maar helaas niks van gehoord.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Takkie ma 14 mei 2012 - 9:45

Drie fietsen. En twee keer een fiets van mijn moeder terwijl ik ermee weg was (omdat mijn fiets dus gestolen was).

En mijn portemonnee is een keer gestolen op de middelbare school. Ik weet wie het gedaan had, maar ik kon het niet bewijzen.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Twellie ma 14 mei 2012 - 10:58

Meerdere fietsen, eentje die gewoon achter het huis stond (overdag, terwijl ik in de woonkamer zat).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Bazinga ma 14 mei 2012 - 11:37

School heeft me 2 Eastpacks + inhoud gekost (Zat weinig in, maar de grafische rekenmachines waren wel duur en de tassen zelf ook eigenlijk..) een fiets, een jas, een hockeystick en nieuwe sportschoenen.

Uitgaan heeft me 2 fietsen gekost en een ketting (Werd zo van m'n nek gerukt)

En verder is er paar keer geld uit m'n portemonnee gestolen; één keer op een verjaardag van een vriendin (waarbij zij ook was bestolen, maarja, iemand beschuldigen uit je vriendengroep is ook weer zoiets..) één keer op m'n werk en thuis (mijn broer is een junk)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Esperanza ma 14 mei 2012 - 20:05

Voorwiel van mijn fiets is een keer gestolen. Ik had m'n fiets met een ketting vastgezet aan een paal. Ik wilde de trein halen en het ging allemaal niet zo makkelijk, dus ik had de ketting alleen door het frame gedaan en niet door het voorwiel. Toen ik terugkwam was m'n voorwiel weg. De fietsenmaker heeft vervolgens 100x gezegd dat de ketting toch echt door het frame EN het wiel moest. Hij heeft het zelfs nog voor gedaan haha. Ik heb hier geen aangifte van gedaan, vond het toch wel een kwestie van eigen schuld.

Leuk detail: ik was net 2 dagen daarvoor verhuisd van een klein dorp naar 'de grote stad' Ben jij wel eens bestolen? - Pagina 2 394967
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Rush ma 14 mei 2012 - 20:13

1x is mijn fiets gestolen op de kermis. Ik was nog geen 5 minuten op de kermis toen ik me bedacht dat ik m`n sleutels niet had en m`n fiets los stond. Snel terug gerend, maar de fiets was al weg! Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: