Waarom ben jij trots op je kindje?
+3
Thunder
VeryCherry
Tania
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waarom ben jij trots op je kindje?
Soms heb ik van die momenten dat ineens zo trots ben op m'n ventje.
Zo zaten we toen straks samen z'n bumba muziek boekje te lezen (zo'n vtech boekje) en ik deed voor hoe hij de bladzijden om moest klappen. Toen keek hij me heel ondeugend en en vervolgens ging hij steeds die bladzijden omklappen
En ik ben ook trots dat hij nu al een half uur in z'n bedje ligt te slapen terwijl hij overdag nooit in z'n bedje slaapt (en hij is nog zelf in slaap gevallen ook ).
Waarom zijn jullie trots op je kindje vandaag?
Zo zaten we toen straks samen z'n bumba muziek boekje te lezen (zo'n vtech boekje) en ik deed voor hoe hij de bladzijden om moest klappen. Toen keek hij me heel ondeugend en en vervolgens ging hij steeds die bladzijden omklappen
En ik ben ook trots dat hij nu al een half uur in z'n bedje ligt te slapen terwijl hij overdag nooit in z'n bedje slaapt (en hij is nog zelf in slaap gevallen ook ).
Waarom zijn jullie trots op je kindje vandaag?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Waarom ben jij trots op je kindje?
Dat hij vanmorgen tegen me zei dat ik de liefste en knapste mama ben van de hele wereld
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ben elke dag trots op mijn kindje
Ik ben trots op haar omdat ze zoveel en zo snel achter elkaar alles leert en doet.
Op de commode geef ik haar een borstel en dan gaat ze haar haartjes "borstelen".
Als ik vraag waar de neus, ogen,mond en haartjes van de pop zijn dan wijst ze die aan.
Ze kan zelfs onze 2 katten uit elkaar houden.
Ze probeert af en toe los te staan en los te lopen in de box.
Maar ze is nog een beetje te flexwiebel haha. Dus dan pakt ze zichzelf snel vast.
Ik kan wel een hele waslijst opnoemen
Ik ben trots op haar omdat ze zoveel en zo snel achter elkaar alles leert en doet.
Op de commode geef ik haar een borstel en dan gaat ze haar haartjes "borstelen".
Als ik vraag waar de neus, ogen,mond en haartjes van de pop zijn dan wijst ze die aan.
Ze kan zelfs onze 2 katten uit elkaar houden.
Ze probeert af en toe los te staan en los te lopen in de box.
Maar ze is nog een beetje te flexwiebel haha. Dus dan pakt ze zichzelf snel vast.
Ik kan wel een hele waslijst opnoemen
Gast- Gast
Omdat hij nee kan schudden sinds vandaag
Als ik hem nu wat vraag of zeg dat iets niet mag gaat hij nee schudden..
Als ik hem nu wat vraag of zeg dat iets niet mag gaat hij nee schudden..
Gast- Gast
Ik ben trots op mijn zoon omdat het zo eigen is, we hebben hem helemaal zelf gemaakt en dat voelt zo ontzettend vertrouwd.
Ook ben ik trots omdat hij best snel is met dingen en hij al zo groot wordt.
Ook ben ik trots omdat hij best snel is met dingen en hij al zo groot wordt.
Gast- Gast
Ohhhh die trotsheid overvalt hier ook altijd haha.
Ik ben de hele dag door trots maar soms nog 1000x extra ! Zo trots dat ik er kriebels van in mijn buik krijg
Ik ben trots op mijn ventje dat het een lekkere deugniet is en zeer vindingrijk. Hij leert snel en is dan ook nog eens heel lief.
En nu op dit moment nog trotser omdat hij sinds kort bewust spontaan doet knuffelen en kusjes geven
Ik ben de hele dag door trots maar soms nog 1000x extra ! Zo trots dat ik er kriebels van in mijn buik krijg
Ik ben trots op mijn ventje dat het een lekkere deugniet is en zeer vindingrijk. Hij leert snel en is dan ook nog eens heel lief.
En nu op dit moment nog trotser omdat hij sinds kort bewust spontaan doet knuffelen en kusjes geven
Gast- Gast
Ik kan niet precies zeggen waar ik zo trots op ben. Ik ben gewoon trots op hem. Op alles wat hij doet. Gisteren was hij mee naar mijn werk. Als je dan al die mensen blij ziet worden van mijn kleine ventje dan ben ik gewoon super trots. Hij zat een collega steeds afstandskusjes te geven en hij gaf wat val-showtjes weg.. Geweldig om te zien hoe snel hij in de gaten heeft hoe hij mensen om zijn kleine vingertjes kan binden
Als ik zie dat hij blij en gelukkig is, dan krijg ik een apetrots gevoel van binnen.
Als ik zie dat hij blij en gelukkig is, dan krijg ik een apetrots gevoel van binnen.
Gast- Gast
+1! Hier heb ik niks aan toe te voegen, alleen dat bij mij natuurlijk om 2 kinderen gaat.Storm schreef:Ik ben trots op mijn zoon omdat het zo eigen is, we hebben hem helemaal zelf gemaakt en dat voelt zo ontzettend vertrouwd.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben trots op hem, omdat ondanks dat we met ons 2tjes zijn hij al een hele hoop heeft meegemaakt. Ik moet 2 a 3 keer in de week 's avonds weg, dan komt de oppas en hij slaapt eens in de week dan bij mijn ouders en hij klaagt nooit. Hij vind alles best en daarom ben ik trost op hem, en omdat hij altijd zegt dat hij het fijn vind als hij weer thuis is.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ik kan eigenlijk niet precies zeggen waaróm ik nou zo trots ben, het is gewoon een gevoel die heel erg diep van binnen zit.Rataplan schreef:+1! Hier heb ik niks aan toe te voegen, alleen dat bij mij natuurlijk om 2 kinderen gaat.Storm schreef:Ik ben trots op mijn zoon omdat het zo eigen is, we hebben hem helemaal zelf gemaakt en dat voelt zo ontzettend vertrouwd.
Gast- Gast
Nee, gek hè. Dat kan ik ook niet hoor! Het is een gevoel en die kan ik niet echt beschrijven. Gewoon het idee dat ze van mij en mijn man zijn, maakt me heel trots.Storm schreef:Ik kan eigenlijk niet precies zeggen waaróm ik nou zo trots ben, het is gewoon een gevoel die heel erg diep van binnen zit.Rataplan schreef:+1! Hier heb ik niks aan toe te voegen, alleen dat bij mij natuurlijk om 2 kinderen gaat.Storm schreef:Ik ben trots op mijn zoon omdat het zo eigen is, we hebben hem helemaal zelf gemaakt en dat voelt zo ontzettend vertrouwd.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ja maar dat soort trots is denk ik iedereen op hun kind. Dan zou iedereen hetzelfde kunnen typen Gaat er net om welk specifiek ding je trots maakt op je kind! Ik ben ook trots omdat hij uit mijn buik komt en ik vind het komisch dat hij precies mijn vader is in uiterlijk en karakter en dat maakt mij ook weer trots.. Tja..
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ik ben trots op mijn dochtertje, gewoon om wie ze is en hoe ze het doet. Tijdens de zwangerschap heb ik veel meegemaakt en het is uiteindelijk toch allemaal maar goed gegaan en ik heb een gezond kindje gekregen.
Ik heb er bewondering voor dat ze het ondanks alles zo goed doet, en als ze dan naar me lacht ben ik echt de gelukkigste van de wereld Ze is zo lief, zo mooi en zo eigen, geweldig!
Ik heb er bewondering voor dat ze het ondanks alles zo goed doet, en als ze dan naar me lacht ben ik echt de gelukkigste van de wereld Ze is zo lief, zo mooi en zo eigen, geweldig!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Rataplan schreef:Nee, gek hè. Dat kan ik ook niet hoor! Het is een gevoel en die kan ik niet echt beschrijven. Gewoon het idee dat ze van mij en mijn man zijn, maakt me heel trots.Storm schreef:Ik kan eigenlijk niet precies zeggen waaróm ik nou zo trots ben, het is gewoon een gevoel die heel erg diep van binnen zit.Rataplan schreef:+1! Hier heb ik niks aan toe te voegen, alleen dat bij mij natuurlijk om 2 kinderen gaat.Storm schreef:Ik ben trots op mijn zoon omdat het zo eigen is, we hebben hem helemaal zelf gemaakt en dat voelt zo ontzettend vertrouwd.
helemaal mee eens!
Gast- Gast
Ik ben net als iedereen sowieso trots op mijn kinderen, maar ik heb wel dingen die ik zelf nu éxtra bijzonder vind.
Laatst aangepast door Arden op wo 2 maa 2011 - 4:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben trots op mijn kinderen in het algemeen, omdat ze allebei echte zonnestraaltjes zijn. Bijna altijd vrolijk en tevreden, heerlijk.
Op Thije ben ik trots omdat hij al met drie maanden twee kanten op kon rollen, altijd naar iedereen lacht en zichzelf goed kan vermaken.
Op Fenne ben ik trots omdat ze het alfabet al kent, tot twintig kan tellen en zo goed kan praten. Maar eigenlijk ben ik vooral trots op haar omdat ze zo ontwapenend is in alle situaties waar (on)bekenden zijn. Ze is zo vrij, daar kan ik nog wat van leren
Gast- Gast
Ik ben natuurlijk sowieso trots op J.uultje maar ik ben wel extra trots omdat ze ondanks alle eczeem, jeuk, krampjes en allergieën een heerlijk vrolijk en lief meisje is die naar iedereen lacht en over het algemeen heel tevreden is.
En omdat ze na 4 maanden ingebakerd slapen vorige week zelf duidelijk aangaf dat ze inbakeren niet meer fijn vond en sindsdien overdag en 's nachts zonder bakerzak goed slaapt.
En omdat ze na 4 maanden ingebakerd slapen vorige week zelf duidelijk aangaf dat ze inbakeren niet meer fijn vond en sindsdien overdag en 's nachts zonder bakerzak goed slaapt.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik ben trots op haar omdat ze mijn dochter is... Mijn meisje....
Trots op haar als ze wakker wordt en om Mama en Papa roept.
Trots op haar omdat ze zo lekker bijdehand is.
Trots op haar omdat ze zo lief is
Ben gewoon helemaal trots op haar omdat ze mijn dochter is. Mijn eigen.......
Ben gewoon verliefd maar dan op mijn meisje.
Trots op haar als ze wakker wordt en om Mama en Papa roept.
Trots op haar omdat ze zo lekker bijdehand is.
Trots op haar omdat ze zo lief is
Ben gewoon helemaal trots op haar omdat ze mijn dochter is. Mijn eigen.......
Ben gewoon verliefd maar dan op mijn meisje.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Soortgelijke onderwerpen
» Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom wilden jullie een kindje?
» waarom een tweede/ volgend kindje
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom wilden jullie een kindje?
» waarom een tweede/ volgend kindje
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: