Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onder wat voor zorg valt een osteopaat

+3
TukTuk
Annemie
Printje
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Onder wat voor zorg valt een osteopaat - Pagina 2 Empty Re: Onder wat voor zorg valt een osteopaat

Bericht  LMCurious di 15 mei 2012 - 4:59

Ja over de behandeling en de uitleg zeker. Ze begon eerst met uitgebreid vragen stellen en vertellen hoe en wat ze dacht. En eenmaal bezig vertelde ze precies wat ze voelde merkte en wat ze dan vervolgens deed.
Ze legde dus ook alles dubbel uit. Bijv bij ons had ze een punt waar ze hele lichte druk uitoefende, volgens mij was het bij het borstbeen (ik kon trouwens het alleen zien doordat Milou op haar reageerde, niet aan haar handen ofzo dat ze echt drukte, zo zacht ging het) en dan legde ze uit dat het volgens de westerse geneeswijze een belangrijk punt was ivm veel zenuwen/zenuwknopen die er zitten en volgens de oosterse filosofie heeft het te maken met energiebanen en drukpunten. Met andere woorden, waar je ook in geloofd, de punten zijn altijd goed. En ik ben zelf groot voorstander van combinatie tussen de geneeswijzen, dus vond het mooi dat zij dat ook uit zichzelf zo benaderde.

Alleen omdat we niet konden voorspellen hoe snel Milou zou reageren zou ze een week later terug bellen om te kijken of er een nieuwe behandeling nodig was en dat heeft ze toen niet gedaan. Maar omdat Milou het na die 1e keer al zo goed deed vond ik dat ook niet zo erg, maar als het anders loopt is dat natuurlijk wel vervelend. Ik geloof dat ik haar na 2 weken zelf gebeld had dat het verder prima ging. Maar dat weet ik eigenlijk niet meer zeker. maar goed, dat kan natuurlijk net een keer gebeuren, heb niet de indruk dat dat altijd zo gaat bij haar.

Ben benieuwd hoe jij het ervaart binnenkort.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onder wat voor zorg valt een osteopaat - Pagina 2 Empty Re: Onder wat voor zorg valt een osteopaat

Bericht  Printje di 15 mei 2012 - 7:19

Bedankt voor je reactie!

Ik vond dat ze zeer snel was met reageren. Ik mailde in de avond en had later die avond al een berichtje terug en de volgende dag belde ze.
Ik vraag me nu wel af of wij zo dicht bij elkaar in de buurt wonen trouwens..aangezien jij ook op onze school geweest bent een tijdje terug.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LMCurious di 15 mei 2012 - 9:07

Wanneer heb je een afspraak staan dan?

Woon je zelf ook in de buurt dan? Was daar eigenlijk toen niet eens direct vanuit gegaan, omdat mensen al vlug wat meer reistijd hebben naar hun werk. Ik woon in elk geval in het noorden van de wijk van je school, weet niet waar jij woont? Zou wel grappig zijn als je nou toevallig om de hoek blijkt te wonen. Dan moeten we toch maar eens een bakkie doen ofzo, haha!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje di 15 mei 2012 - 9:09

Ik pm je eventjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: