Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

+12
Leine
Jeanette
luenca
Marin
Rush
Ooh La La!
Davinia
Bliss
Susan
Blond
ChocoChip
Poubelle
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Davinia ma 14 mei 2012 - 1:18

Ik heb zojuist een roze taillerok besteld bij Vila. Draag ze nooit, maar vind ze bij anderen zo leuk. Een wit topje erop en hopelijk is het beetje leuk. Vind het zo lastig! Tot nu toe draag ik vooral veel witte topjes en zwarte topjes van de zomer, maar wel vrolijke rokjes. En heb ook een jumpsuit besteld, hopelijk past ie ook. Weg met de spijkerbroeken en topjes voor midden in de zomer! Nu maar hopen dat het me staat Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 561177
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Marin ma 14 mei 2012 - 1:41

Ik merk dat ik langzaam mijn stijl aan het veranderen ben. Ik merk dat ik voor sommige dingen gewoon te oud word, of dat het in elk geval niet meer bij me past. Shirtjes met prints en teksten bijvoorbeeld, dat vond ik heel leuk, maar nu steeds minder. Mede door m'n vriend, kleed ik me vaker wat netter, beetje kak met polo's en blousjes soms, maar wel een stijl waarin ik me fijn voel en kan ontwikkelen voor de komende jaren. Ik weet dat tuniekjes mij meestal goed staan, omdat ze over m'n buik heen vallen, en een A lijn staat goed bij me. Maar ik probeer tegenwoordig toch wel andere modellen uit, dat kan soms ook ineens best leuk staan zonder dat ik dat van te voren zou denken!
Jurkjes draag ik ook weer steeds meer. Doordat ik dikker was, stond dat minder leuk, maar nu ik meer afval, vind ik dat weer leuker staan. En laatst heb ik ook mooie pumps gekocht. Daar zal ik echt niet dagelijks op lopen, maar zo voor af en toe is dat best leuk. Zo draag ik veel meer hakken tegenwoordig, enkellaarsjes, hoge laarzen. Staat gewoon allemaal net even wat netter dan sneakers. Ik draag ook nog wel gympies hoor, maar dat is meer voor even snel boodschappen doen.
Zo met een paar andere items zoals pumps, laarzen, mooie skinny jeans of een leuk jurkje, kan je toch op sommige dagen er net al weer wat anders uit zien dan dat je normaal doet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  luenca ma 14 mei 2012 - 6:44

heel erg herkenbaar, ik heb eigenlijk maar weinig kleding in mn kast die ik echt leuk bij me vind passen.
wat ik het liefste draag heb ik niet eens! nml spijkerbroeken en pantalons. maar dat komt omdat ik eerst nog 15 kilo wil afvallen en dan pas dat soort broeken ga kopen. nu staat kleding vaak ook niet zo leuk als het op een foto eruitziet, omdat ik veel vrouwelijke vormen heb en dat accentueert iedere keer weer verkeerd bij wat ik koop of aanheb. grrr!!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Poubelle ma 14 mei 2012 - 6:48

shygirl87 schreef:heel erg herkenbaar, ik heb eigenlijk maar weinig kleding in mn kast die ik echt leuk bij me vind passen.
wat ik het liefste draag heb ik niet eens! nml spijkerbroeken en pantalons. maar dat komt omdat ik eerst nog 15 kilo wil afvallen en dan pas dat soort broeken ga kopen. nu staat kleding vaak ook niet zo leuk als het op een foto eruitziet, omdat ik veel vrouwelijke vormen heb en dat accentueert iedere keer weer verkeerd bij wat ik koop of aanheb. grrr!!

Als je het verkeerd vind accentueren dan pak je echt de verkeerde kledingstukken uit de rekken.
Misschien kun je een keer op internet zoeken wat voor kledingstukken het beste passen bij jouw vormen en aan de hand daarvan gaan shoppen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Jeanette ma 14 mei 2012 - 6:50

Opzich ben ik wel blij met mijn stijl, maar ik zou best wel een keer een metamorfose voor mijn haar willen. Niet dat het niks is, maar zou best wel wat totaal anders willen. Ik heb ooit met een haar metamorfose in de Yes gestaan en werd mijn haar kort geknipt wat echt gaaf stond, maar ben wel nieuwsgierig wat mij nog meer zou staan qua kapsels.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  luenca di 15 mei 2012 - 3:19

Pixie schreef:
shygirl87 schreef:heel erg herkenbaar, ik heb eigenlijk maar weinig kleding in mn kast die ik echt leuk bij me vind passen.
wat ik het liefste draag heb ik niet eens! nml spijkerbroeken en pantalons. maar dat komt omdat ik eerst nog 15 kilo wil afvallen en dan pas dat soort broeken ga kopen. nu staat kleding vaak ook niet zo leuk als het op een foto eruitziet, omdat ik veel vrouwelijke vormen heb en dat accentueert iedere keer weer verkeerd bij wat ik koop of aanheb. grrr!!

Als je het verkeerd vind accentueren dan pak je echt de verkeerde kledingstukken uit de rekken.
Misschien kun je een keer op internet zoeken wat voor kledingstukken het beste passen bij jouw vormen en aan de hand daarvan gaan shoppen.

dankjewel voor je lieve reactie smile ja ik hou van stretch en dan strak, maar weer niet te strak. maar dat tekent zo. en als ik wijde kleding draag, bijv n wijd jurkje, dan lijk ik juist een zwangere koe :affraid:
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:07

Dus als iemand tips heeft om een keer mee te denken wat ook bij mij zou passen, graag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:21

Wat zou je dan precies willen, Pippa. Want ik vind jouw kledingstijl netjes en verzorgd. Weliswaar niet sexy of iets dergelijks. Maar is dat nodig in het dagelijks leven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:23

Maura schreef:Wat zou je dan precies willen, Pippa. Want ik vind jouw kledingstijl netjes en verzorgd. Weliswaar niet sexy of iets dergelijks. Maar is dat nodig in het dagelijks leven?

O, dankjewel. Ik vind het vaak (te) saai & wat braaf... Het hoeft niet sexy te zijn, maar iets anders/vrouwelijker/stoerder lijkt me wel leuk, ik denk dat het wel bij me past in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:26

Pippa schreef:
Maura schreef:Wat zou je dan precies willen, Pippa. Want ik vind jouw kledingstijl netjes en verzorgd. Weliswaar niet sexy of iets dergelijks. Maar is dat nodig in het dagelijks leven?

O, dankjewel. Ik vind het vaak (te) saai & wat braaf... Het hoeft niet sexy te zijn, maar iets anders/vrouwelijker/stoerder lijkt me wel leuk, ik denk dat het wel bij me past in ieder geval.

Wat ik nog bij had willen zetten, achter 'niet sexy of iets degelijks', is dat ik het zeer zeker niet stijf of tuttig vind. Ik vind jouw kledingkeuze wel vrouwelijk en stoer. Maar anders, dat snap ik wel.

Maar komen we dan niet snel aan de spijkerbroek en high heals? Volgens mij is jouw kledingkast heel erg leuk gevuld. Het zou mijn keuze kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:28

Ik heb 1 spijkerbroek (die past) en die heb ik al 5 jaar :nopompom: Verder heb ik zo'n 50 jurkjes en verder rokjes en t-shirts.... Ik kan gewoon geen leuke combinaties meer vinden in mijn kast en voel me er echt braaf in soms, alsof het net te lang is, of te braaf (qua print of kleding) en dat het wel iets uitdagender mag zijn. Wel koop ik nu meer kleur nu dat helemaal in is, dat voelt al wel goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Leine wo 16 mei 2012 - 10:36

Misschien is dingen net iets anders combineren of 'aankleden' met een leuke/stoere riem of sierraden een idee? Ik merk bij mezelf dat ik vaak neig naar hele basic of saaie combinaties, maar zie ik dan hetzelfde rokje bij iemand anders op een andere manier gecombineerd dan ziet het er al heel anders uit.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Ibbeltje wo 16 mei 2012 - 18:50

Ik ben op weg naar een steeds vrouwelijkere stijl volgens mij. Waar ik vroeger vaak fleecetruien/slobbertruien/t shirts droeg, draag ik nu wel meer kleding met vorm. Maar heb nog niet echt een stijl gevonden die echt bij mij past.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Lejow wo 16 mei 2012 - 19:07

Pippa, en zo'n gekleurde spijkerbroek, met leuke top en colbertje?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  mzcharlotte wo 16 mei 2012 - 19:48

In sommige winkels helpen (goede) verkoopsters ook wel met wat stijladvies. Bij de H&M in Rotterdam hebben ze volgens mij ook stijladviseurs in dienst.

Ik moet ook mijn stijl omgooien. Sales in een spijkerbroek en shirt met vest op afgetrapte Nikes gaat 'm natuurlijk niet worden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 1:59

Pippa, kan je je jurkjes combineren met een soort van leren legging, een leren jasje, een leuk gekleurd colbert, mooie enkellaarsjes (wellicht met een hak).

En, want dat heb ik nu wel gezien, misschien toch een beetje make up? Al is het maar wat mascara & lipgloss. Ik vind de BB cream ook echt heel fijn, toch een egale huid, maar geen foundationmasker! Het is een getinte dagcreme, ik vind hem heel prettig!

En misschien kan je je haar een kleurtje geven? Weet niet of je dat wil hoor! En wellicht een lok, schuine pony of rechte pony laten knippen?

Zou het wel lekker meisjemeisje houden, maar je mag best je lijf showen en er een beetje sex in gooien! Haha, hoeft natuurlijk niet elke dag, maar al is het maar voor zo af en toe!


Oh ja ennnnn, als ik het me goed herinner, heb jij best volle borsten (ok dat klinkt heel raar, alsof ik daar de hele tijd naar loop te kijken haha), dus waarom niet een klein beetje teasen met iets meer decolletee? Zijn maar ideetjes hoor!

SHYGIRL, nog 15 kilo kwijt? Dan val je echt van je graat af hoor! Je bent hartstikke mooi, koester wat je nu al hebt bereikt! Hoogstwaarschijnlijk val je vanzelf nog af, maar je mag best jezelf af en toe verwennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  luenca ma 21 mei 2012 - 9:27

Parel schreef:

[i]SHYGIRL, nog 15 kilo kwijt? Dan val je echt van je graat af hoor! Je bent hartstikke mooi, koester wat je nu al hebt bereikt! Hoogstwaarschijnlijk val je vanzelf nog af, maar je mag best jezelf af en toe verwennen.

wow dankje wel Embarassed Embarassed ik vind mezelf helemaal niet mooi...jou vind ik daarintegen juist mooi!
maar echt 15 kilo is toch echt nodig hoor...sowieso 10... Embarassed
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  yes1984 ma 21 mei 2012 - 9:30

Ik dacht het laatst over mezelf. Ben een 'jonge' mama (27). Maar ik kleedde me wat saai en had mijn haar al jaren hetzelfde.

Doordat ik enorm ben afgevallen moet ik allemaal nieuwe kleren. Dus koop nu lekkere felle kleurtjes. En heb mijn haar flink laten knippen. Van heel lang haar, tot nu boven de schouders. Ben er super blij mee!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 9:30

Parel, wat lief dat je zo meedenkt!

Gekleurd colbert heb ik, daar voel ik me erg goed in, dus daar ga ik er zeker nog 1 van halen. Leer vind ik wel leuk, maar voel ik me denk ik niet mee op mijn gemak, maar ik kan het proberen! Enkellaarsjes ben ik naar op zoek al weken, maar ik kan niks leuks vinden, dus als je wat weet? haha!

Qua haar wil ik geen kleur in ieder geval, ik heb het nog nooit geverfd en wil het zo houden. Wel wil ik high lights erin gaan laten maken voor een wat leuker/speelser effect. Lok heb ik smile Schuine pony heb ik járen gehad, haha. Met make up ben ik aan het proberen op vrije dagen, daar moet ik nog even aan wennen :cheering:

En ik zal kijken hoe ik mijn lijf mooi kan showen! En ik heb inderdaad volle borsten, dus decolleté is niet te missen meestal haha, dat vind ik vaak wel leuk staan, dat het een beetje zichtbaar is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) - Pagina 2 Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum