Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En hoe zijn jullie verwend geworden ?

+41
Vancity_girl
PapillonRose
Aimee
Fiwen
kwak
Purpleflower
-Belle-
Susan
yes1984
duckie
Mamsie
Bruintje Beer
Steep
L!ND@
Thunder
Fearie
SarahKey
Limburg85
Sophiee
Amber-
LDJ
loesje
Printje
Ezzer
Smaragdje
studiebol
Lejow
Roos
Parisienne
teletascha
moepie
Liadan
Annie24
sabje
Annemie
schuddebuikje
Filoria
Floor
Shy
Slakje
Stuiterbal
45 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 0:39

Parisienne schreef:@ Rejoy: ik heb hem gevonden, die met de vlinders. Bordeaux-rood toevallig?! Hij is leuk, die wil ik ook! I love you

De meningen over moederdag zullen altijd blijven verschillen. Ik zie moederdag als een dag waarbij moeder (door wel kind als man/vriend) even in het zonnetje gezet wordt. Een dag om moeder te bedanken. Kind bedankt mama voor het moeder zijn, vriend/man bedankt mama voor het moeder zijn van zijn kind. Zoiets :P Zelfgemaakte dingen horen hierbij, maar ik vind persoonlijk een cadeautje ook. Het hoeft geen tientallen euro's te kosten, je kan iemand ook blij maken met iets kleins. Ik vond het vroeger altijd erg leuk om met mijn eigen gespaarde centjes op zoek te gaan naar een cadeautje voor mijn moeder en stiefmoeder. Jonge kinderen kunnen dit nog niet, dus dan met een beetje hulp van papa. Zo zie ik het (mijn vriend helaas niet) Wink

hij is van black and decker, hij is crème met rood, 3.6 volt

En ik vind het heerlijk om een klein beetje verwend te worden op moederdag, ook al snapt onze dochter er nog niks van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Steep zo 13 mei 2012 - 0:57

Ik heb een olijfboom gekregen! Echt super mooi, met allerlei plantjes in de pot erbij.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Bruintje Beer zo 13 mei 2012 - 1:02

Ik heb 2 harten van smeedijzer gekregen die ik op kan hangen een een potje die ze zelf hebben geschilderd met een waxinelichtje erin. Dit hebben ze bij de gastouder gedaan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 1:03

Hier lekker uitgeslapen en kids en man hadden een lekker ontbijtje gemaakt met verse jus ect. L.ynn had op het kdv een fotolijstje gemaakt en daar zat een foto van haar in. D.ylan had op school een armband gemaakt En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 561177

Heb van S.ander een cowboy bag gekregen en een hotel overnachting!
Daarna stond de badkamer vol met kaarsjes en kon ik daarin wakker worden met een glaasje champagne Very Happy

Echt verwend weer dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Mamsie zo 13 mei 2012 - 1:05

Mooie knutselwerkjes, een ontbijtje en een infrarood massage apparaat.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  duckie zo 13 mei 2012 - 1:23

hier heeft ze een bloem geschilderd en zaten er zonnebloemzaadjes bij en nog een tedora bedel voor aan mn ketting. verder kon ik lekker uitslapen vanochtend en heb ik een lekker ontbijtje gekregen op bed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  yes1984 zo 13 mei 2012 - 2:18

Ik ben echt schandalig verwend Very Happy

Mijn vriend heeft gisteren met J. een "tekening" gemaakt. Ik heb een enorm bos bloemen gekregen. En een bedeltje aan mijn armband met J. zijn naam er in. Daarnaast had J. nog wat geknutseld op de creche. En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 699888

Mijn mamadag kan niet meer stuk. En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 281626781
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 2:25

Een hele gezellige dag met mijn zoontje! En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 561177 We hebben lekker gespeeld op de kinderboerderij en genoten van het weer! Als hij zo wakker word gaan we heerlijk koekjes bakken, en opeten natuurlijk!

Vriend heeft nachtdiensten dus ligt te maffen op bed, ik heb een weekendje weg "gekregen" naar slagharen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Susan zo 13 mei 2012 - 2:29

Van Ezra een washandje met zijn handafdruk en zijn naam en een zeepje erbij, van Yrsa een houten bloempotje met houten bloemetjes waar een foto in kan. Van Dion niks, dat vind ik ook niet nodig, zoals SarahKey al zegt, ik ben zijn moeder niet. Hij heeft wel twee keer een moederdagcadeautje gekocht, maar dat was toen Ezra nog heel klein was en nog niks maakte op de peuterspeelzaal. Nu krijg ik iets van de kinderen en dat is prima.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  -Belle- zo 13 mei 2012 - 2:38

Hier ook enorm verwend, een mooi krultang en fohn in 1 en een washandje van me to you met dat ik de allerliefste moeder ben! En dochter lief kan het zelf op bed brengen en helpen uitpakken zo lief. En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 561177
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Purpleflower zo 13 mei 2012 - 3:16

Hier ook niks..

Denk dat ook mijn gastouder het te veel moeite vond om even een knutselwerkje te maken.. jammer..
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  kwak zo 13 mei 2012 - 4:29

ik heb gister alles al gekregen, ook omdat ik gister jarig was.
mijn man heeft samen met onze dochter 2 bloemen geknutseld en in een bloempotje gezet, ik vond het super omdat ik dacht dat ik niks kreeg wat D. geknutseld had.
en verder heb ik nog een kandelaar met een kaars gekregen voor buiten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 4:39

Mijn vriend heeft samen met M. een tekening gemaakt met een groot hart in het midden en een uitgeprinte foto van M. erop. Mijn vriend had ook nog een croissantje in de vorm van een hartje gemaakt. Ben ik ontzettend blij mee!

Verder heeft M. op de peuterspeelzaal nog een knutselarijtje gemaakt, een roze blad met een groot hart in het midden 'Voor de allerliefste mama'. Hij heeft er op gevingerverfd.


Laatst aangepast door Zelda op zo 13 mei 2012 - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Fiwen zo 13 mei 2012 - 6:23

Ik heb vandaag een overdreven aanhankelijk meisje gehad die continu mama aan het roepen was en kusjes kwam geven (heerlijk!)
En een hele mooie horloge, heb hem zelf mogen uitzoeken maar vond het wel heel leuk dat ze hem zelf kwam brengen met een big smile op haar gezichtje en heel voorzichtig lopend.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Aimee zo 13 mei 2012 - 7:03

Ik heb een luchtje gehad Very Happy

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Foto-HLJJOYH4
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  PapillonRose zo 13 mei 2012 - 7:06

Ik had van de week het cadeautje dat ze op het KDV heeft gemaakt al geopend, want ze werd hysterisch toen ik het op wilde bergen (ze bleek het papier interessant te vinden). Dat was een receptenboekje, gemaakt van geplastificeerde vellen a4 gebonden met een lintje. Aan de voorkant een foto van A. met koksmuts en geverfd door haar, ook de achterkant heeft ze geverfd. Echt heel leuk I love you

En dan bij mijn moeder nog een kaart uit naam van A. met hierbij een plantje en een heerlijk luchtje.Ook hebben we uitgeslapen en heb ik daarna gezellig croissantjes gebakken voor ons.

En vanavond samen met een van mijn broertjes en mijn moeder bij MacDonalds gegeten. Een geslaagde dag dus!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Vancity_girl zo 13 mei 2012 - 8:14

Ik had een knutsel van het kdv, met een foto en handafdruk van D erop. Van mijn man kreeg ik een douchepakketje en van mijn schoonouders een koek in de vorm van een hart. Vooral dat laatste vond ik echt heel erg lief, had ik helemaal niet verwacht. Mijn schoonvader had dat meegenomen toen hij broodjes ging halen bij de bakker voor het moederdag ontbijt. Very Happy

Ik vind zelf de knutsels en gewoon verwend worden ook het leukste op moederdag, hoef niet perse een kado. Vind het heel lief dat mijn man iets gekocht heeft hoor, maar was net zo blij met een ontbijtje op bed of gewoon een bloemetje uit de tuin. Verheug me er nu al op om moederdag te vieren als D ouder is en er meer van snapt.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Ayla zo 13 mei 2012 - 9:04

Een knutselwerkje en een luchtje, en vriend is er vanmorgen uitgegaan voor haar, mocht uitslapen dus. Erg lekker en lief!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  mauwmauw zo 13 mei 2012 - 9:47

ik heb veel geklaagd hier op het forum over mijn vriend,maar nu iets positiefs.Ik mocht heerlijk uitslapen,hij ging eruit voor V om half8.Heb tot 9 uur geslapen,toen werd ik wakker gemaakt door mijn vriend en V.Toen ik in de woonkamer kwam rook ik heerlijk croissantjes in de oven,die samen gegeten,als kers op de taart nam v een hapje van mijn croissantje(hij eet nooit iets van brood,dus dit was super)Vanmiddag een heerlijk broodje gehad gemaakt door mijn vriend en vanavond lekker taco's gegeten.

Na het gedoe van vorig jaar(toen was ik behoorlijk pissig geworden dat er niet eens een kaartje af kon,we hadden toen een hele moeilijk periode door gemaakt)maar heeft het goed gemaakt,Het gaat mij niet om een cadeau of iets,Dit vond ik al heel leuk.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Dora zo 13 mei 2012 - 10:05

Y.uanita heeft van ons/A.nouk & M.aaike gehad: van ieders een roos, een reep chocolade, een mapje met foto's, een grote kaart
Ik heb gekregen: van beide meiden een bloemstukje, een mok met een foto erop van de meisjes voor op mijn werk, een hoesje voor mijn iPhone.
En vanuit de gastouder hebben we beide een beschilderd doosje gehad met een versje erin en bonbonnetjes

Er zijn wel 100.00 moeders
En daar zitten hele leuke bij
Maar er is niet ene moeder
Die zo leuk en lief is zoals jij
Kusjes van M.aaike en A.nouk
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Thunder zo 13 mei 2012 - 10:05

Wat fijn mauwmauw!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  mauwmauw zo 13 mei 2012 - 10:10

Rataplan schreef:Wat fijn mauwmauw!
jazeker,heb ook wel weer het idee dat het de goede kant op gaat met ons,hopelijk van de week ook nog goed nieuwd betreft onze woonsituatie wat op moment veel stress op levert.
En natuurlijk heel goed van V met zijn croissantje,voor een buitenstaander no big deal,maar voor ons wel.(dat weet jij maar al te goed)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Thunder zo 13 mei 2012 - 10:13

mauwmauw schreef:
Rataplan schreef:Wat fijn mauwmauw!
jazeker,heb ook wel weer het idee dat het de goede kant op gaat met ons,hopelijk van de week ook nog goed nieuwd betreft onze woonsituatie wat op moment veel stress op levert.
En natuurlijk heel goed van V met zijn croissantje,voor een buitenstaander no big deal,maar voor ons wel.(dat weet jij maar al te goed)
yes, i know!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  ekiaam87 zo 13 mei 2012 - 10:21

Printje schreef:
Annemie schreef:Wat leuk printje,wat is geocachen????

Een soort schatzoeken voor volwassenen. Je hebt een gps nodig en gaat dmv coördinaten op zoek naar een schat. Het leuke is dat deze echt overal en nergens liggen, waar 'gewone' mensen niets van weten. Die schat is bijv. gewoon een logboekje waarin je je naam schrijft en wanneer je hem gevonden hebt. Maar er kunnen ook echte dingen verstopt liggen zoals een soort hangertjes die je dan mee mag nemen en bij een andere geocache weer naar kan leggen. Zo hebben we een knuffelbeertje gevonden dat al 10 jaar onderweg is en vanuit Amerika naar Engeland en nu dus in Nederland is. Kijk maar eens op onderstaande website, het is echt heel gaaf. Er liggen er bijv ook veel verstopt in bossen dus dat is 2 vliegen in 1 klap. En lekker samen wandelen en genieten vd natuur en tegelijkertijd een cache zoeken. Je hebt namelijk ook een multicache want een soort spoorzoeken is, je loopt dan naar een coördinaat, moet daar iets doen (bijv een telefoonnummer optellen ofzo) daar komt weer een nieuw coördinaat uit en daar moet je weer iets doen uiteindelijk kom je dan bij de 'schat'.

Geocachen is tof *ook geocacht*

http://www.geocaching.com/
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 20:59

Wat fijn om te lezen, mauwmauw smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 3 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum