Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En hoe zijn jullie verwend geworden ?

+41
Vancity_girl
PapillonRose
Aimee
Fiwen
kwak
Purpleflower
-Belle-
Susan
yes1984
duckie
Mamsie
Bruintje Beer
Steep
L!ND@
Thunder
Fearie
SarahKey
Limburg85
Sophiee
Amber-
LDJ
loesje
Printje
Ezzer
Smaragdje
studiebol
Lejow
Roos
Parisienne
teletascha
moepie
Liadan
Annie24
sabje
Annemie
schuddebuikje
Filoria
Floor
Shy
Slakje
Stuiterbal
45 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 21:47

yvonne schreef:Ik heb helemaal niks gehad. Zelfs op het kdv vonden ze het teveel moeite om iets voor moederdag te maken blijkbaar..En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 1270000679

Hier deden ze dat ook niet. Onder het mom van: Kinderen moet zelf kunnen bepalen of ze iets willen knutselen en dat moet niet onder dwang. Welk kind vind het nu niet leuk om te knutselen? Al is het maar 3 strepen op een kleurplaat... Het gaat om het idee denk ik dan. Maar goed, ze gaan hier nu niet meer naar het KDV en ik zie mijn man nog niet iets knutselen met de kindjes :P

Ik heb een lekker geurtje van van Gils gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Printje za 12 mei 2012 - 22:22

Ondanks dat we hadden gezegd niets te doen met moederdag heeft manlief een hele lieve brief geschreven met allerlei waardebonnen erbij,dit ik gedurende dit jaar kan inleveren.
Er zat oa bij:
-2x een boeket naar keuze
- Naar Hilfrawa (daar hebben ze de aller allerlekkerste bonbons) met een min besteding van 15 eurp hahaa
- 2x winkelen in een stad naar keuze
- avondje weg
- geocachen
- naar een musical naar keuze welke zou ik toch kiezen hahaha
- ontbijt op bed
- iets uitkiezen in de Disney winkel (ben helemaal fan van Disney traditionsbeeldjes)
-en nog wat dingetjes

En R had prachtig een doosje geverfd
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Annemie za 12 mei 2012 - 22:28

Wat leuk printje,wat is geocachen????
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 22:31

Ik heb van m`n man een glazen pot gekregen in een rekje (ziet er erg leuk uit) en daarin zitten brownies (en ze zijn ontzettend lekker Very Happy)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 22:34

Ik heb lekker uitgeslapen tot 10.15 en werd toen wakker gemaakt en kreeg ontbijt op bed. Verder heb ik nog een ontbijtbordje en een schaaltje van de mama lijn van Blond Amsterdam gekregen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  loesje za 12 mei 2012 - 22:35

Parisienne schreef:Ondanks dat ik niks gekregen heb, evenals vorig jaar, doe ik juist wel wat met vaderdag. een knutselwerkje. Even voordoen hoe het 'moet', in de hoop dat hij toch gaat inzien hoe leuk het is om iets te krijgen Wink
+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Printje za 12 mei 2012 - 22:39

Annemie schreef:Wat leuk printje,wat is geocachen????

Een soort schatzoeken voor volwassenen. Je hebt een gps nodig en gaat dmv coördinaten op zoek naar een schat. Het leuke is dat deze echt overal en nergens liggen, waar 'gewone' mensen niets van weten. Die schat is bijv. gewoon een logboekje waarin je je naam schrijft en wanneer je hem gevonden hebt. Maar er kunnen ook echte dingen verstopt liggen zoals een soort hangertjes die je dan mee mag nemen en bij een andere geocache weer naar kan leggen. Zo hebben we een knuffelbeertje gevonden dat al 10 jaar onderweg is en vanuit Amerika naar Engeland en nu dus in Nederland is. Kijk maar eens op onderstaande website, het is echt heel gaaf. Er liggen er bijv ook veel verstopt in bossen dus dat is 2 vliegen in 1 klap. En lekker samen wandelen en genieten vd natuur en tegelijkertijd een cache zoeken. Je hebt namelijk ook een multicache want een soort spoorzoeken is, je loopt dan naar een coördinaat, moet daar iets doen (bijv een telefoonnummer optellen ofzo) daar komt weer een nieuw coördinaat uit en daar moet je weer iets doen uiteindelijk kom je dan bij de 'schat'.


http://www.geocaching.com/
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  LDJ za 12 mei 2012 - 22:42

Ik ben officieel nog geen mama, maar van mijn ene vriendin heb ik een slabber met een leuke tekst en een plank voor boven de commode gekregen. Van mijn andere vriendin heb ik bad eendjes gekregen en van mijn vriend heb ik buikolie gekregen. Heel erg lief van ze I love you .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Amber- za 12 mei 2012 - 22:45

Ik heb van mijn man een roos gekregen met een mooi kaartje eraan waar een lieve tekst op stond, alsof ons kleine mannetje in mijn buik het geschreven had. Zoo lief!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Annemie za 12 mei 2012 - 22:48

@printje,klinkt wel erg leuk! Ik zal eens kijken.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 22:51

Ik heb een ontbijt op bed gekregen, een cadeaukaart van een kledingwinkel voor na de zwangerschap en last bit not least: een kruimeldief, haha. Ze hadden er wel één gekozen met vlinders erop:p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Sophiee za 12 mei 2012 - 22:55

Mijn meisje heeft me sinds tijdens eens uit laten slapen vandaag, heerlijk! Van mijn lief een ontbijtje op bed smile!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  sabje za 12 mei 2012 - 23:10

Eline schreef:
sabje schreef:Ik heb een bedel en een spacer voor aan mijn armband gehad. Had het dinsdag al binnen dus hangt al aan mijn armband . Heb het ook zelf moeten bestellen . M.ax was om kwart voor 8 wakker dus dat was wel lekker.

Volgend jaar wil ik wel graag een knutsel. Mijn man vond dat hij nog niet genoeg kon om iets te maken.

Vind je niet dat de lol er dan meteen af is?

Ja dat wel, maar anders moet ik nog zelf mee. Heb nu wel wat ik zelf leuk vind. Volgend jaar laat ik het helemaal aan mijn mannen over. Maar zal dan nog moeten vertellen wat ik wil denk ik zo.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Parisienne za 12 mei 2012 - 23:25

Rejoy. schreef:Ik heb een ontbijt op bed gekregen, een cadeaukaart van een kledingwinkel voor na de zwangerschap en last bit not least: een kruimeldief, haha. Ze hadden er wel één gekozen met vlinders erop:p
Dat zou voor mij echt het ultieme cadeau zijn op dit moment! En al helemaal als er vlinders op zitten. Toch maar eens mijn vriend een subtiele hint geven. angel
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 23:27

Ik heb niets gehad, denk ook niet dat het nog komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Limburg85 za 12 mei 2012 - 23:29

Een geurtje, douchegel en bodylotion en R. heeft op het kdv een tegeltje gemaakt met 2 voetafdrukken en een versje. Had het cadeautje van mijn man echt niet verwacht, vorig jaar namelijk niks gekregen. Oh en de kids hebben geslapen tot 07.30 :cheering:
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  SarahKey za 12 mei 2012 - 23:39

Annemie schreef:Ik heb een boekenlegger gekregen met de foto van mijn zoon,gemaakt op het kdv. Verder niks,mijn vriend vind moederdag maar onzin... Sad
Jij bent toch niet de moeder van je vriend Wink

Ik verwacht echt niets van mijn man hoor, die koopt maar iets voor zijn moeder (naja heb ik dit jaar dan geregeld haha)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  SarahKey za 12 mei 2012 - 23:42

Siem heeft eerst heerlijk uitgeslapen tot half 9 al waren wij om half 7 al wakker Rolling Eyes

Daarna ontbijtje gemaakt samen met papa en toen mocht ik eindelijk zijn kdv knutsel openmaken I love you
En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 556756_349669788419524_100001295179989_859320_888696637_n

En hij vind het zelf ook leuk haha.

Maar het aller mooiste van vandaag zijn de glimlachjes en de knuffels van mijn kleine mannetje I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Annemie za 12 mei 2012 - 23:42

@sarahkey,maar wel de moeder van zijn kind... Volgens mij ben ik niet de enige die een kado had verwacht van haar vriend/man of heeft gekregen van hun man/vriend.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  SarahKey za 12 mei 2012 - 23:54

Ik zie moederdag dan heel anders. Ik vind moederdag iets voor je eigen kind, die iets zelfmaakt of als ze wat groter zijn iets zelf kopen voor hun moeder of iets leuks samen met je kind doen. Een vader kan er wel in begeleiden maar vind niet dat een vader iets moet kopen omdat jij de moeder van zijn kind bent. Ik heb mijn man echt gezegd: ik hoef geen gekocht kado want dan is de lol er vanaf. Een ontbijtje ja dat heeft hij wel gemaakt want dat kan Siem nog niet Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Fearie za 12 mei 2012 - 23:58

Hier een knutsel van D op de opvang gemaakt, een stoffen portemonnee met kleurkrassen van D erop. Erg mooi ingepakt en een ontbijtje op bed. We hebben afgesproken niets te kopen omdat we vorige week een bakfiets hebben gekocht, dat was al een grote uitgave :-)
Daarna nog lekker even 2 uurtjes met D geslapen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Thunder zo 13 mei 2012 - 0:02

Van de oudste 'een ontbijtje', een beplakt plastic bordje met een beschuitje, een potje jam en een gedichtje. Gemaakt op school. Van de jongste een potje beplakt met een eigen tekening en gevuld met snoepjes. Gemaakt op de psz. Verder doen wij niet aan moederdag. Oh ja, we mochten uitslapen tot 10.15 uur!! :cheering:

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  L!ND@ zo 13 mei 2012 - 0:08

Staat al ergens anders op het forum, maar hier nog eens:
Omdat ik vannacht 3 uur wakker heb gelegen, wilde ik graag uitslapen. Dus ik werd om 10.00 wakker, heerlijk! Ik heb een mooi knutselwerkje gekregen van mijn dochter en heb net een lekker stuk taart zitten eten, die mijn man gemaakt heeft (=bakker). We hebben met D. geverfd voor oma en ze vond het prachtig. Moeten we vaker doen! Vanmiddag gaan we naar mijn ouders toe en vanavond gaan de pootjes omhoog en doen we lekker niks meer. Fijne dag allemaal!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Parisienne zo 13 mei 2012 - 0:12

@ Rejoy: ik heb hem gevonden, die met de vlinders. Bordeaux-rood toevallig?! Hij is leuk, die wil ik ook! I love you

De meningen over moederdag zullen altijd blijven verschillen. Ik zie moederdag als een dag waarbij moeder (door wel kind als man/vriend) even in het zonnetje gezet wordt. Een dag om moeder te bedanken. Kind bedankt mama voor het moeder zijn, vriend/man bedankt mama voor het moeder zijn van zijn kind. Zoiets :P Zelfgemaakte dingen horen hierbij, maar ik vind persoonlijk een cadeautje ook. Het hoeft geen tientallen euro's te kosten, je kan iemand ook blij maken met iets kleins. Ik vond het vroeger altijd erg leuk om met mijn eigen gespaarde centjes op zoek te gaan naar een cadeautje voor mijn moeder en stiefmoeder. Jonge kinderen kunnen dit nog niet, dus dan met een beetje hulp van papa. Zo zie ik het (mijn vriend helaas niet) Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  L!ND@ zo 13 mei 2012 - 0:14

Parisienne schreef:De meningen over moederdag zullen altijd blijven verschillen. Ik zie moederdag als een dag waarbij moeder (door wel kind als man/vriend) even in het zonnetje gezet wordt. Een dag om moeder te bedanken. Kind bedankt mama voor het moeder zijn, vriend/man bedankt mama voor het moeder zijn van zijn kind. Zoiets :P Zelfgemaakte dingen horen hierbij, maar ik vind persoonlijk een cadeautje ook. Het hoeft geen tientallen euro's te kosten, je kan iemand ook blij maken met iets kleins. Ik vond het vroeger altijd erg leuk om met mijn eigen gespaarde centjes op zoek te gaan naar een cadeautje voor mijn moeder en stiefmoeder. Jonge kinderen kunnen dit nog niet, dus dan met een beetje hulp van papa. Zo zie ik het (mijn vriend helaas niet) Wink
Hier is het helaas net zo(al heb ik geen stiefmoeder). Ik krijg nog een doosje bonbons, daar had hij gisteren geen tijd meer voor. Dus ok, ik krijg nog wel iets, maar dat is omdat ik er zelf om vraag....
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? - Pagina 2 Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum