Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En hoe zijn jullie verwend geworden ?

+41
Vancity_girl
PapillonRose
Aimee
Fiwen
kwak
Purpleflower
-Belle-
Susan
yes1984
duckie
Mamsie
Bruintje Beer
Steep
L!ND@
Thunder
Fearie
SarahKey
Limburg85
Sophiee
Amber-
LDJ
loesje
Printje
Ezzer
Smaragdje
studiebol
Lejow
Roos
Parisienne
teletascha
moepie
Liadan
Annie24
sabje
Annemie
schuddebuikje
Filoria
Floor
Shy
Slakje
Stuiterbal
45 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Stuiterbal za 12 mei 2012 - 18:36

Vanmorgen is mijn zoontje naar de woonkamer alleen gelopen en heeft het cadeau van de schouw afgepakt wat hij met zijn papa voor mij gekocht had.

Daarna komt hij trots mijn kamer binnen rennen met " open maken mama !!"
Hij hielp me en zag toen dat het 2 tobelorones waren.
S zegt daarna heel trots " een voor mama en een voOr S !!! Dankjewel mama !"

Hahaha de lieverd. En hij heeft een leuke knutsel gemaakt op het kdv
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Slakje za 12 mei 2012 - 18:38

Mijn vriend is vandaag jarig, dus hij wordt verwend vandaag. Er staat een etentje gepland met zijn vrienden deze namiddag waarvan hij niets weet.

Louise kwam vrijdag wel thuis met een leuk knutselwerkje vanop het kdv.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 18:41

Wat lief Stella!
Slakje: Gefeliciteerd met je vriend! Veel plezier.

Ik werd verrast door A. Die wilde om 06u niet meer slapen Wink
Wat en of ik iets krijg is nog eventjes afwachten want H. ligt nog heerlijk te slapen en haar kennende is ze niet voor 09u wakker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Shy za 12 mei 2012 - 18:41

Ik heb net op bed 2 cadeautjes gekregen, een hart in chocoladevorm met bonbons erin en een douchegel+bodylotion van lief. T lag net even tussen ons in en toen is mijn man naar beneden gerend om het te halen haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Floor za 12 mei 2012 - 18:44

Ik heb gisteren nieuwe kussen gekregen voor op de bank. We stonden bij de kassa en toen hij klaar was met pinnen zei hij 'dit is alvast je moederdagcadeau goed?'
Ik had ook wel verwacht dat hij het zou vergeten (ik had het in die winkel nog een keer gezegd namelijk :P ). Onze zoon is nog te klein en hij gaat niet naar een kdv dus daar heb ik niks van gekregen (of tja als je die 2 poepluiers midden in de nacht mee telt Rolling Eyes ).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Filoria za 12 mei 2012 - 18:46

Volgend jaar hoef ik geen kadootjes, maar uitslapen en ontbijt op bed.

*kind al om half zes wakker en man ligt nog op één oor...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  schuddebuikje za 12 mei 2012 - 18:53

Filoria schreef:Volgend jaar hoef ik geen kadootjes, maar uitslapen en ontbijt op bed.

*kind al om half zes uur wakker en man ligt nog op één oor...
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Annemie za 12 mei 2012 - 19:19

Ik heb een boekenlegger gekregen met de foto van mijn zoon,gemaakt op het kdv. Verder niks,mijn vriend vind moederdag maar onzin... Sad
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  sabje za 12 mei 2012 - 19:22

Ik heb een bedel en een spacer voor aan mijn armband gehad. Had het dinsdag al binnen dus hangt al aan mijn armband . Heb het ook zelf moeten bestellen . M.ax was om kwart voor 8 wakker dus dat was wel lekker.

Volgend jaar wil ik wel graag een knutsel. Mijn man vond dat hij nog niet genoeg kon om iets te maken.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Annie24 za 12 mei 2012 - 19:23

schuddebuikje schreef:
Filoria schreef:Volgend jaar hoef ik geen kadootjes, maar uitslapen en ontbijt op bed.

*kind al om half zes uur wakker en man ligt nog op één oor...

+1
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Liadan za 12 mei 2012 - 19:25

Filoria schreef:Volgend jaar hoef ik geen kadootjes, maar uitslapen en ontbijt op bed.

*kind al om half zes halve nacht wakker en man ligt nog op één oor aan het werken...
+1

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  moepie za 12 mei 2012 - 19:29

Van het kdv een knutsel; een geplakt fotolijstje met een foto van onze dochter op de kop er staat bij "ik ben ondersteboven van jou" onwijs leuk!!
En een leesboek, we gaan gauw op vakantie dus die kan ik goed gebruiken.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 19:29

sabje schreef:Ik heb een bedel en een spacer voor aan mijn armband gehad. Had het dinsdag al binnen dus hangt al aan mijn armband . Heb het ook zelf moeten bestellen . M.ax was om kwart voor 8 wakker dus dat was wel lekker.

Volgend jaar wil ik wel graag een knutsel. Mijn man vond dat hij nog niet genoeg kon om iets te maken.

Vind je niet dat de lol er dan meteen af is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  teletascha za 12 mei 2012 - 19:30

Ik heb een mooie tekening gekregen gemaakt door F. en papa samen. Kon precies zien wie welk stukje had getekend:D
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Parisienne za 12 mei 2012 - 19:30

Mijn moederdagcadeau dit jaar was een nacht doorslapen. N. is helemaal niet wakker geworden vannacht! cheers Nu ben ik bezig met een ontbijtje voor N. en mij samen. Mijn vriend is er niet (is een weekend weg), dus het zal hier helaas bij blijven. Maar door dit nachtje doorslapen kan mijn moederdag al niet meer stuk!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Roos za 12 mei 2012 - 20:07

Filoria schreef:Volgend jaar hoef ik geen kadootjes, maar uitslapen en ontbijt op bed.

*kind al om half zeven wakker en man ligt nog op één oor...

+1

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Lejow za 12 mei 2012 - 20:09

Hier nog niks.. vriend had beloofd dat hij een ontbijtje zou maken, maar was pas om 2u thuis van een etentje en slaapt nu nog. B. Ligt ook nog heerlijk te slapen.
Ik heb geen zin om hem wakker te maken, vind dat hij uit zichzelf moet opstaan eigenlijk..
Ga zo maar eens douchen, want na haar 11u fles, ga ik met B naar mijn moeder...
Ik hoop dus dat hij op tijd wakker wordt.. anders ben ik wel een beetje teleurgesteld...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 20:13

Ik heb helemaal niks gehad. Zelfs op het kdv vonden ze het teveel moeite om iets voor moederdag te maken blijkbaar..En hoe zijn jullie verwend geworden ? 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  studiebol za 12 mei 2012 - 20:16

De dames hebben redelijk uitgeslapen(de laatste tijd waren ze op mijn vrije dagen best vroeg wakker)

En op het kinderdagverblijf hebben ze geknutseld! Erg leuk dat die leidsters dat doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 20:30

En hoe zijn jullie verwend geworden ? 527626_263481493750812_100002668902838_479023_935715656_n



Beetje groot. In de pot zitten 'bonbons' oftewel, ingepakt piepschuim, haha! Ik zat al verlekkerd te kijken, maar ze zij meteen: 'Die zijn nep mam!" Wel erg schattig! Met een lief gedichtje erbij.

En van zoon en papa een thermoskan. Hij gaat nog niet naar de psz of een kdv, dus die hebben samen wat gekocht.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op za 12 mei 2012 - 20:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 20:32

Heb een bosje rozen gehad, 2 nieuwe kandelaars met kaarsen voor op het dressoir en nu zojuist een lekker uitgebreid ontbijt.
Knutselen hebben we dit jaar over geslagen, vorig jaar kreeg ik handjes en voetjes in het gips! Ik ga wel samen met Y. Voor vaderdag lekker knutselen en kliederen denk ik maar.

Voor de mama's die niks hebben gehad/gedaan, ik zou dan ook niks met vaderdag doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Parisienne za 12 mei 2012 - 20:37

Ondanks dat ik niks gekregen heb, evenals vorig jaar, doe ik juist wel wat met vaderdag. Cadeautje en een knutselwerkje. Even voordoen hoe het 'moet', in de hoop dat hij toch gaat inzien hoe leuk het is om iets te krijgen Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Lejow za 12 mei 2012 - 21:34

Oeh, Tis goed gekomen Very Happy ik heb een lekker ontbijtje gehad. En ik mag kaartjes bestellen voor de kleine zeemeermin en mag een blouse die ik erg mooi vind bestellen!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Smaragdje za 12 mei 2012 - 21:39

Ik heb hier een mooie handafdruk gehad van mijn zoontje en een kussen met zijn foto erop. Van het kdv heb ik zijn eerste kleurplaat gekregen smile (Verder ook geen ontbijtje hoor, volgens mij kon mijn man zijn bed niet uitkomen...)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Ezzer za 12 mei 2012 - 21:42

Ik heb mogen uitslapen en om 10.00u kwamen ze me wakker maken met een cadeautje. Een geurtje van Calvin Klein!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe zijn jullie verwend geworden ? Empty Re: En hoe zijn jullie verwend geworden ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum