Wat wil jij nog kwijt?
+30
Krullebol
Lieke128
Roza
ExpressoB
troela
Lejow
Jasmine
Marin
ekiaam87
Bosjesvrouw
Middleme
applestar
Caribbeanlover
Highway
Bay
Susan
Ibbeltje
Mermaid
Leine
Rose
Poubelle
Gizmo
Shisha
Tinus
Mees
L!ND@
SoGood
Stuiterbal
Zwerver
Burn
34 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat wil jij nog kwijt?
Mijn konijn is weeeer ziek, hij is sinds september vorig jaar 4x geopereerd aan kaakabcessen en nu liggen sinds afgelopen donderdag zijn darmen stil.. hij had een wondje in zijn mond (door een stukje kies) en at niet meer.. helaas ben ik er pas laat achter gekomen. sinds donderdag ben ik hem al het dwangvoeden (om de paar uur) en tot nu toe zonder echt resultaat... zijn darmen rommelen inmiddels wel weer dankzij medicatoe maar nog geen drolletjes, alleen sinds vandaag slijm en propjes bloed... begin echt de moed op te geven nu, zeker omdat ik het afgelopen jaar al zoveeeel met hem heb gedaan en het gaat gewoon niet beter. Begin ook te merken dat hij het zelf slecht trekt dit keer, zit nog maar weinig leven in.. bah
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Dat ik al jaren een vrij opgezette buik heb en dmv allerlei onderzoeken er niks aan gedaan kan worden. Hmm zal haast mee gaan doen met dat programma ''Dit is mijn lijf'' heet dat toch?!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Dolcis_ schreef:Ahh wat zielig! Hoe oud is je konijn?
pas 4,5 jaar
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Caribbeanlover schreef:Dat ik al jaren een vrij opgezette buik heb en dmv allerlei onderzoeken er niks aan gedaan kan worden. Hmm zal haast mee gaan doen met dat programma ''Dit is mijn lijf'' heet dat toch?!
Maar die kunnen niet meer dan de andere onderzoeken die je al gedaan hebt, dus dan zullen zij ook niks vinden. En je bent nergens allergisch voor, dat je buik daardoor opzet?
Gast- Gast
Dat ik nog maar 9 stagedagen hoef voor mn afstuderen! Erg blij mee.
En morgen heb ik presentatie van mn scriptie en dat vind ik spannend.
En morgen heb ik presentatie van mn scriptie en dat vind ik spannend.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ow meid wat vervelend! Krop je gevoellens niet op, wees niet woensdag helemaal niet te hard voor jezelf. Wil je een hele dikke knuffel geven, je hebt de eerste stap al gezet en daar mag je heel trots op zijn!Zelda schreef:Ik heb hetzelfde als Pippa, jank heel het weekend al....ik zit op dit moment niet lekker in mijn vel.
Woensdagochtend komt er iemand om te praten, ben bang dat ik dan ook weer begin te huilen.
Gast- Gast
Dat ik maar een klein rood streepje op mijn arm heb van de hete thee die een ober zaterdag over mijn arm liet vallen.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Pippa schreef:Caribbeanlover schreef:Dat ik al jaren een vrij opgezette buik heb en dmv allerlei onderzoeken er niks aan gedaan kan worden. Hmm zal haast mee gaan doen met dat programma ''Dit is mijn lijf'' heet dat toch?!
Maar die kunnen niet meer dan de andere onderzoeken die je al gedaan hebt, dus dan zullen zij ook niks vinden. En je bent nergens allergisch voor, dat je buik daardoor opzet?
Nergens allergisch voor. Urine is onderzocht en heb laatst een echo laten maken. Niks speciaals kwam eruit.
Caribbeanlover- Ratel
@ CBL: Slik je misschien medicijnen?
Ik heb laatst medicatie gehad waar ik een hele opgezette buik van kreeg.
Ik heb laatst medicatie gehad waar ik een hele opgezette buik van kreeg.
Gast- Gast
Caribbeanlover- Ratel
Dat ik mijn relatie van bijna 10 jaar beëindigd heb en ook alweer een nieuwe liefde heb (verliefd geworden, wel netjes eerst uitgemaakt voor ik met die ander verder ging en nu heel erg verliefd en gelukkig ben!
En dat ik daarnet in een audi A2 heb gereden & in een opel Corsa (daar had ik al eerder in gereden) * niet zo'n held is met autorijden*
En dat ik daarnet in een audi A2 heb gereden & in een opel Corsa (daar had ik al eerder in gereden) * niet zo'n held is met autorijden*
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Wow ekiaam wat een stoere beslissing heb jij gemaakt en wat fijn dat je nu erg gelukkig en verliefd bent!
Gast- Gast
Ik ben gelukkig!
Echt, een jaar geleden zag m'n leven er zo anders uit.
Razz, nog steeds geen kijkers en kopers?
Ekiaam, ik had je gisteren al gesproken, maar ben blij voor je!
CBL, is het echt opgezwollen van binnenuit? Ik heb dat ook vaak, ondanks dat ik geen medicijnen slik, maar ik voel echt dat het 'opgeblazen' is, en niet zomaar dik. Vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Misschien inderdaad eens aankaarten bij de HA of het van je medicijnen komt. Dan kan je er misschien niet echt iets aan veranderen, maar weet je tenminste waarom je het hebt.
Echt, een jaar geleden zag m'n leven er zo anders uit.
Razz, nog steeds geen kijkers en kopers?
Ekiaam, ik had je gisteren al gesproken, maar ben blij voor je!
CBL, is het echt opgezwollen van binnenuit? Ik heb dat ook vaak, ondanks dat ik geen medicijnen slik, maar ik voel echt dat het 'opgeblazen' is, en niet zomaar dik. Vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Misschien inderdaad eens aankaarten bij de HA of het van je medicijnen komt. Dan kan je er misschien niet echt iets aan veranderen, maar weet je tenminste waarom je het hebt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik wil kwijt dat een collega net echt een gare opmerking maakte en nu ben ik in 1 klap echt bloedchagrijnig, terwijl ik niet zo snel chagrijnig te krijgen ben. Behh het loopt ook allemaal even niet lekker en dat vind ik niet leuk .
Gast- Gast
Whaaaaa lekker onzinnig, maar heb zulke onwijs gave sneakers gezien op ebay, hebbe, hebbe, hebbe Maar ik moet een creditcard hebben en ik weet niet waar dat ding in huis ligt.
Gast- Gast
Ik wil kwijt dat ik na jaren en jaren de toekomst weer positief tegemoet zie en het leven an sich weer kan waarderen en ervan kan genieten. Dat gevoel heb ik nu sinds een maand of twee en sinds een paar weken heb ik ook echt het idee dat dit gevoel blijvend is. En dat voelt HEERLIJK!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
O ja, en ik heb geen zin aan was opvouwen
Jasmine- Ratel
Jasmine, do the happy-dance with me:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik doe mee en een borrel tot besluit
Jasmine- Ratel
Ik wil kwijt dat ik een kleine bolle Tuttebollie heb!
Ze woog vanmorgen 4580 gram! Oh YEAH!
Ze woog vanmorgen 4580 gram! Oh YEAH!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil jij nog kwijt?
» kat kwijt
» Wie ben jij kwijt?
» Ik wil iets kwijt....