Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij nog kwijt?

+30
Krullebol
Lieke128
Roza
ExpressoB
troela
Lejow
Jasmine
Marin
ekiaam87
Bosjesvrouw
Middleme
applestar
Caribbeanlover
Highway
Bay
Susan
Ibbeltje
Mermaid
Leine
Rose
Poubelle
Gizmo
Shisha
Tinus
Mees
L!ND@
SoGood
Stuiterbal
Zwerver
Burn
34 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  ExpressoB di 15 mei 2012 - 7:17

Heb echt al heel erg lang niets meer geplaatst mbt mijn relatie. Heb laatst een goed gesprek gevoerd, heeft zijn vruchten afgewerpt (ofzoiets:P).
Van mijn kant heb ik beloofd opener te zijn over wat mij dwars zit, waar ik mij aan irriteer of iets dergelijks.
Nu doe ik dat ook alleen komen er bepaalde gevoelens erbij naar boven en dat maakt het er niet makkelijker op. Ik zeg het tegen hem hoor.

Gaat juist wel goed, stom he

Niets quoten.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Marin di 15 mei 2012 - 7:21

Hoe is het met je hondje, ExpressoB? Zo'n lief beestje is dat!

En ik wil nog even kwijt dat ik stiekem best trots ben op de bruidsfoto's die ik vanavond bewerkt heb, zijn mooi! Very Happy En ik heb alweer twee nieuwe opdrachten binnen, zit nu al op twee per maand komende zomer smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  ExpressoB di 15 mei 2012 - 7:27

Marin schreef:Hoe is het met je hondje, ExpressoB? Zo'n lief beestje is dat!

En ik wil nog even kwijt dat ik stiekem best trots ben op de bruidsfoto's die ik vanavond bewerkt heb, zijn mooi! Very Happy En ik heb alweer twee nieuwe opdrachten binnen, zit nu al op twee per maand komende zomer smile

Wat lief dat je ernaar vraagt. Gaat goed met hem! Hij groeit goed en is nu alweer 4maanden en weegt bijna 14kilo. Prima gewicht volgens de dierenarts.
Zal zo ff kijken of ik nog een nieuwe foto heb. Hij was zondag mee geweest naar mijn moeder(die heeft 2 grote leonbergers). Ging allemaal goed, was erg leuk.


Leuk dat je nieuwe opdrachten binnen krijgt!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 10:00

Marin schreef:
Zelda schreef:Pippa, ik vind jullie ook echt een goed stel, als ik de foto's zie en jullie verhalen lees smile heb ook wel het gevoel dat jullie bij elkaar 'horen' ofzo.

Ja dat heb ik ook altijd! Jij en RYW's relatie zijn beetje 'voorbeeld-relaties' als het ware. Volgens mij zijn wij net zo'n stel (hoop ik), en ik vind jullie echt zo lief en gelukkig overkomen, ook in zware tijden, maar met name gewoon de pure liefde, dat het gewoon goed is.

Edit: Trouwens erg lief dat je collega dat zei. Dat is echt een mooi compliment en moet je maar aan denken als je het even moeilijk hebt soms.

Ah :cheering: Wat lief! Ja erg mooi compliment, ik was net met haar aan het zwemmen en toe hadden we het er nog over, grappig hoe iemand anders jouw relatie ziet, om het zo te zeggen. En dat probeer ik ook te denken als ik het moeilijk heb inderdaad, er is in ieder geval 1 iemand die onvoorwaardelijk voor mij gaat smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Roza di 15 mei 2012 - 10:21

Ik wil nog wel wat kilo's kwijt Wink

Ben even aan het denken.. Verder eigenlijk niets..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Lieke128 di 15 mei 2012 - 22:46

Pippa en Marin wat ontzettend leuk om te lezen hoe verliefd jullie zijn!I love you Het straalt er zelfs via mijn laptop vanafWat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 394967

Ik wil even kwijt dat ik totaal geen rust in mijn kont heb, 100 dingen tegelijk wil doen waardoor er niets van komt. Ik heb het gevoel dat ik héél veel voor school moet doen, maar het komt er maar niet van, voel ik me schuldig over!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 23:39

Ik wil ook wat kwijt maar wil geen apart topic openen. Ik ben best trots op mezelf dat ik geestelijk weer lekker in mijn vel zit alleen baal ik van mijn rare wazige lichamelijke klachten o.a erg moe zijn, niet lekker voelen, trillen, bijna flauwvallen etc. Heb daarom maandag voor de zekerheid bloed laten prikken en eigenlijk hoop ik dat daar iets uitkomt, niet dat ik dan blij ben maar omdat ik dan weet waaraan het ligt. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 0:20

Is dat niet een te laag bloedsuiker? Eet je wel regelmatig met weinig suiker? Ik ken deze klachten van mezelf nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 0:49

Eerder te veel denk ik, eet de laatste tijd best veel suikers oa snoep, koekjes cake. En dat terwijl ik geen echte snoeperd ben. Heb de klachten ook niet elke dag vandaar dat ik het zo raar vind. Vermoeid ben ik altijd geweest maar het nooit zo zijn dat ik van traplopen moe word en ga hijgen. Mijn conditie is ook weg terwijl ik een sporter ben. scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 0:51

Jippie! Alle rekeningen zijn betaald! Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 3920004554

Nu wachten tot het vakantiegeld komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 0:53

Fijn, Maura. Dat scheelt toch wel een hoop zorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Marin wo 16 mei 2012 - 0:54

Fijn Maura, dat is weer een zorg minder. Weet hoe het voelt, dus geniet van de opluchting smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 3:11

Ik wil kwijt dat ik vanaf september gewoon studiefinanciering krijg :cheering: en dat ik volgende week een gesprek heb voor een stage.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 3:17

Ik vind het maar raar dat ik nog steeds niets van mijn baas heb gehoord nadat ik een week gsleden haast bij de bedrijfsarts ben geweest. Volgens de bedrijfsarts moest ik wachten tot mijn baas contact met mij opneemt nadat hij de brief van de bedrijfsarts had gehad. Zodat er goede afspraken gemaakt kunnen worden en mijn baas er geen eigen draai aan kan geven. Maar het duurt zo lang! Net mijn chef maar een berichtje gestuurd of hij toevallig wat heeft gehoord..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 3:25

Ik heb besloten dat ik gezonder ga eten. Nu heb ik zin in Mac. En chips. En chocola. En ijs. Zucht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Krullebol wo 16 mei 2012 - 3:30

Ik wil even kwijt dat ik afstuderen heel stom vind en mijn begeleider ook. Eigenlijk hetzelfde als bij Lieke heeft, 100 dingen willen doen en uiteindelijk nergens aan toe komen. Hopelijk morgen een betere dag. Ik stel nu mega lage doeltjes en het voelt dan toch goed om die simpeledingen te halen. Kan ik morgen wer knallen.

@Zelda, altijd fijn he stufi!! Wat voor studie ga je doen? en wat voor stage?
@ Jackie, balen dat je nog niets gehoord heb! Wie weet heeft je chef wat gehoord..?
@ Kenya, wat goed dat je gezond gaat eten! Denk aan komkommer,tomaat en sla?! smile Succes!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 3:46

Dankje Krullebol! En afstuderen is een crime inderdaad. Maargoed, nog eventjes en dan ben je klaar en kun je trots op jezelf zijn toch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Lieke128 wo 16 mei 2012 - 3:47

Cimic schreef:Ik wil ook wat kwijt maar wil geen apart topic openen. Ik ben best trots op mezelf dat ik geestelijk weer lekker in mijn vel zit alleen baal ik van mijn rare wazige lichamelijke klachten o.a erg moe zijn, niet lekker voelen, trillen, bijna flauwvallen etc. Heb daarom maandag voor de zekerheid bloed laten prikken en eigenlijk hoop ik dat daar iets uitkomt, niet dat ik dan blij ben maar omdat ik dan weet waaraan het ligt. Embarassed

Echt heel bizar, maar ik had dit op dit moment kunnen typen! Ik kan ook sinds kort zeggen dat ik trots kan zijn op hoe het mentaal met me gaat (want heb er keihard voor gewerkt), maar daarbij steeds meer lichamelijke klachten heb, dezelfde als jij hebt! Ik ben een paar weken geleden 3x in één week flauwgevallen en sindsdien eigenlijk continu dizzy, bijna flauwvallen, trillen, precies wat jij beschrijft! Ik heb ook al bloed laten prikken, maar volgens die uitslagen ben ik kerngezond, dus 'ik moet me gewoon niet zo druk maken'Evil or Very Mad

Ik hoop voor jou dat er wel iets (niet ernstigs) uit je bloeduitslagen komt!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Marin wo 16 mei 2012 - 3:54

Bah vervelend dat jullie dat allebei hebben. Dat je je 'niet druk moet maken' is dan wel echt een dooddoener. Blijkbaar is er toch íets van een factor in je leven dat het beinvloed. Hopelijk komen jullie erachter wat het is. Sterkte!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Lieke128 wo 16 mei 2012 - 4:03

Marin schreef:Bah vervelend dat jullie dat allebei hebben. Dat je je 'niet druk moet maken' is dan wel echt een dooddoener. Blijkbaar is er toch íets van een factor in je leven dat het beinvloed. Hopelijk komen jullie erachter wat het is. Sterkte!

Idd een dooddoener! En (als ik over mezelf praat) is het ook zo dubbel, want aan de ene kant ben ik heel blij en trots dat ik nu steeds beter in mijn vel zit en dan komt dat lichamelijke er nog achteraan. Aan de andere kant weet de huisarts ook dat ik nogal wat heb meegemaakt en bij iedere 'klacht' waarvoor ik kom (nu klinkt het net alsof ik iedere dag bij de huisarts zitWat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 394967 ) gooit ze het op mijn verleden: 'Je hebt zoveel meegemaakt, je maakt je gewoon veel te druk!' NEE! Grr!

Maargoed, dit topic is niet bedoeld voor het uiten van mijn frustraties

Edit: Dankjewel!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:04

Krullebol schreef:

@Zelda, altijd fijn he stufi!! Wat voor studie ga je doen? en wat voor stage?
Ja inderdaad fijn dat ik nu zeker weet dat ik ook echt stufi krijg smile en meteen 4 jaar, dat is ook precies de duur van mijn opleiding dus dat komt goed uit.
Ik ga M.aatschappelijke Z.org doen, en ik heb volgende week een gesprek in een instelling voor d.aklozen en d.rugsverslaafden (sorry voor de puntjes).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:06

Cimic en Lieke, wat vervelend dat jullie die klachten hebben! Ik herken het van een aantal jaren geleden, toen had ik ook de hele tijd die klachten, heel erg lastig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gympie wo 16 mei 2012 - 4:10

Wat leuk, Zelda! Very Happy Ga je fulltime naar school?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:12

3 dagen stage en 2 dagen naar school smile ben dus wel fulltime weg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Krullebol wo 16 mei 2012 - 4:14

Zelda schreef:
Krullebol schreef:

@Zelda, altijd fijn he stufi!! Wat voor studie ga je doen? en wat voor stage?
Ja inderdaad fijn dat ik nu zeker weet dat ik ook echt stufi krijg Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 561177 en meteen 4 jaar, dat is ook precies de duur van mijn opleiding dus dat komt goed uit.
Ik ga M.aatschappelijke Z.org doen, en ik heb volgende week een gesprek in een instelling voor d.aklozen en d.rugsverslaafden (sorry voor de puntjes).

Leuke opleiding! En zeer interessante doelgroep! Lijkt me heftig om mee te werken. Duimen dat het wat wordt!


Lieke en Cimic, wat ontzettend rot dat jullie die klachten hebben. En helemaal als het gewoon zo onduidelijk blijft. Hopelijk komt er dan toch wat uit dat bloedonderzoek. En Lieke, wat naar dat je huisarts het constant op je verleden gooit. Schiet je ook niets mee op! Kun je niet vragen om een bloedonderzoek? Of miss ander huisarts in zelfde praktijk? Soms heb ik het idee dat een nieuwe of andere huisarts veel objectiever kijkt en andere dingen ziet en je daarmee kan helpen. ( nu wil ik niet zeggen dat je oude niet goed is of je iets moet hebben..)
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 5 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum