Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij nog kwijt?

+30
Krullebol
Lieke128
Roza
ExpressoB
troela
Lejow
Jasmine
Marin
ekiaam87
Bosjesvrouw
Middleme
applestar
Caribbeanlover
Highway
Bay
Susan
Ibbeltje
Mermaid
Leine
Rose
Poubelle
Gizmo
Shisha
Tinus
Mees
L!ND@
SoGood
Stuiterbal
Zwerver
Burn
34 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gympie wo 16 mei 2012 - 4:23

Zelda schreef:3 dagen stage en 2 dagen naar school Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 561177 ben dus wel fulltime weg...

Nice, veel succes!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:28

_Jackie schreef:Ik vind het maar raar dat ik nog steeds niets van mijn baas heb gehoord nadat ik een week gsleden haast bij de bedrijfsarts ben geweest. Volgens de bedrijfsarts moest ik wachten tot mijn baas contact met mij opneemt nadat hij de brief van de bedrijfsarts had gehad. Zodat er goede afspraken gemaakt kunnen worden en mijn baas er geen eigen draai aan kan geven. Maar het duurt zo lang! Net mijn chef maar een berichtje gestuurd of hij toevallig wat heeft gehoord..

Toch maar even checken, is ook jouw verantwoordelijkheid. Ik was gister bij de bedrijfsarts, 5 min. later zowel baas als ik verslag in de mail, 's avonds met baas gebeld en vanmorgen nog eens het verslag op papier bij de post.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:34

Charlie schreef:
_Jackie schreef:Ik vind het maar raar dat ik nog steeds niets van mijn baas heb gehoord nadat ik een week gsleden haast bij de bedrijfsarts ben geweest. Volgens de bedrijfsarts moest ik wachten tot mijn baas contact met mij opneemt nadat hij de brief van de bedrijfsarts had gehad. Zodat er goede afspraken gemaakt kunnen worden en mijn baas er geen eigen draai aan kan geven. Maar het duurt zo lang! Net mijn chef maar een berichtje gestuurd of hij toevallig wat heeft gehoord..

Toch maar even checken, is ook jouw verantwoordelijkheid. Ik was gister bij de bedrijfsarts, 5 min. later zowel baas als ik verslag in de mail, 's avonds met baas gebeld en vanmorgen nog eens het verslag op papier bij de post.
Ik kreeg net inderdaad een telefoontje; brief was vandaag binnen gekomen laughcry
Lekker op tijd ook, ben er vorige week geweest!
Maargoed, m'n baas gaat nu kijken of er vervangend werk voor me is of dat het beter uit gaat komen dat ik helemaal de ziektewet in ga en hij tijdelijk een andere kok inhuurt. Ik ben heel erg benieuwd!

Fijn trouwens dat jij zelf al een mail krijgt met het verslag, ik moet aan mijn baas een kopie gaan vragen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Lieke128 wo 16 mei 2012 - 4:35

Krullebol schreef:
Zelda schreef:
Krullebol schreef:

@Zelda, altijd fijn he stufi!! Wat voor studie ga je doen? en wat voor stage?
Ja inderdaad fijn dat ik nu zeker weet dat ik ook echt stufi krijg Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 561177 en meteen 4 jaar, dat is ook precies de duur van mijn opleiding dus dat komt goed uit.
Ik ga M.aatschappelijke Z.org doen, en ik heb volgende week een gesprek in een instelling voor d.aklozen en d.rugsverslaafden (sorry voor de puntjes).

Leuke opleiding! En zeer interessante doelgroep! Lijkt me heftig om mee te werken. Duimen dat het wat wordt!


Lieke en Cimic, wat ontzettend rot dat jullie die klachten hebben. En helemaal als het gewoon zo onduidelijk blijft. Hopelijk komt er dan toch wat uit dat bloedonderzoek. En Lieke, wat naar dat je huisarts het constant op je verleden gooit. Schiet je ook niets mee op! Kun je niet vragen om een bloedonderzoek? Of miss ander huisarts in zelfde praktijk? Soms heb ik het idee dat een nieuwe of andere huisarts veel objectiever kijkt en andere dingen ziet en je daarmee kan helpen. ( nu wil ik niet zeggen dat je oude niet goed is of je iets moet hebben..)

Lief dat je meedenkt! Ik heb idd een bloedonderzoek afgedwongen en heb thuis nog wat extra vakjes aangevinkt waar ik gewoon de uitslag van wilde weten, maar alles was goed. Wel is alles aan de lage kant (Hb, suiker, bloeddruk, etc.), maar toch voldoende. Ik ben inderdaad ook aan het denken aan een nieuwe huisarts. Weet je wat het is, soms ben ik heel boos, op andere momenten denk ik: 'Ach, ik stel me gewoon aan, ik ben kerngezond dus ik moet niet zeuren!'. Maar toch, ik voel me niet goed, dus dat doe ik ook niet voor mijn lol! En ik weet het, ik mag me best wat minder druk maken, maar dat doe ik al véél minder dan ik deed en dan nog, dan zou ik nog niet zomaar van mijn stokkie moeten gaan, toch?

En ik begrijp ook wel dat het moeilijk is als mijn uitslagen goed zijn, maar dan heb ik nog liever dat de huisarts zegt 'ik weet het niet' dan dat ze het op mijn verleden blijft gooien...

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Poubelle wo 16 mei 2012 - 6:18

Dat ik werk heb na de zomer!
Het is nog niet helemaal zeker voor hoeveel dagen en waar, ik hoor het pas over 3 weken, maar ik had uiterlijk 1 mei m'n ontslagbrief horen te krijgen (ik heb een tijdelijke aanstelling tot 31 juli) en die heb ik niet gehad! Dat betekent dat de stichting verplichtingen aan mij heeft, en ik kan (weer) hoogstwaarschijnlijk blijven op de school waar ik nu werk! :cheering:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Mermaid wo 16 mei 2012 - 8:47

jeej fijn Pixie! Volgens mij ben jij zo'n toffe hippe juf.

Ik ben blij, want nog 3 nachtjes slapen en ik zie eindelijk mijn vriendje weer!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  heartsdale wo 16 mei 2012 - 9:14

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden...
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:15

Nu nog 7,1 kilo! Ik stond vandaag op de wii en ik ben 7,9 kilo kwijt... dus over de helft, joepie :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Blond wo 16 mei 2012 - 9:20

Pixie, wat goed Very Happy !!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 20:05

Pippa schreef:Nu nog 7,1 kilo! Ik stond vandaag op de wii en ik ben 7,9 kilo kwijt... dus over de helft, joepie Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 281626781

Super knap van je Pippa! Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 281626781 cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Ibbeltje wo 16 mei 2012 - 20:06

Dat ik mij elke keer weer realiseer dat ik een hele leuke groep vriendinnen hier heb leren kennen waar ik erg blij mee ben.
En dat ik enorm trots op mijn vriend ben.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 20:10

Ibbeltje schreef:Dat ik mij elke keer weer realiseer dat ik een hele leuke groep vriendinnen hier heb leren kennen waar ik erg blij mee ben.
En dat ik enorm trots op mijn vriend ben.

I love you Ik ben in een hele romantische bui vandaag! Wat fijn om te horen dat het goed gaat met je vriend Ibbeltje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Pompoen wo 16 mei 2012 - 20:12

*


Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Ibbeltje wo 16 mei 2012 - 20:14

Cimic schreef:
Ibbeltje schreef:Dat ik mij elke keer weer realiseer dat ik een hele leuke groep vriendinnen hier heb leren kennen waar ik erg blij mee ben.
En dat ik enorm trots op mijn vriend ben.

I love you Ik ben in een hele romantische bui vandaag! Wat fijn om te horen dat het goed gaat met je vriend Ibbeltje Very Happy

Ik ben ook blij dat ik jou heb mogen ontmoeten smile Ik vind je leuk! Very Happy
En ja hij gaat echt vooruit en dat doet mij goed smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 20:36

Dat ik een beetje emo ben op t moment en daar nogal moe van word. Er is gewoon even teveel om aan te denken en mee bezig te zijn. De wereld is soms gewoon te groot. Hmmm, ik klink vast heel vaag.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 21:20

Cimic schreef:Eerder te veel denk ik, eet de laatste tijd best veel suikers oa snoep, koekjes cake. En dat terwijl ik geen echte snoeperd ben. Heb de klachten ook niet elke dag vandaar dat ik het zo raar vind. Vermoeid ben ik altijd geweest maar het nooit zo zijn dat ik van traplopen moe word en ga hijgen. Mijn conditie is ook weg terwijl ik een sporter ben. scratch

Ja daar moet je echt mee uit kijken. Ik heb precies hetzelfde gehad. Ook bij de huisarts niks uitgekomen trouwens. Maar ze kunnen daar pas laat zien of het te maken heeft met suikerziekte. Ik kende toevallig iemand die in het zkh werkte met diabetespatienten en die waarschuwde mij daar dus voor dat dat een soort van voorstadium is (verminderde werking alvleesklier). Ik ben toen bij een complex homeopaat/voedingsdeskundige geweest die met mij de boel op een rijtje heeft gezet en in balans heeft gebracht. Als ik nu weer te veel suiker eet en onregelmatig eet, heb ik de klachten weer (wel in mindere mate). Ik zou dus ontzettend uitkijken met je eetpatroon. Doordat je meer suiker eet, krijg je ook meer zin in suiker, maakt je alvleesklier minder glucose aan, moet jij meer suiker eten om je goed te voelen enzovoort.

Ik kreeg er ook ontzettende ADD klachten van overigens. Staat allemaal in verband met elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Poubelle wo 16 mei 2012 - 21:22

Chance schreef:Pixie, wat goed Very Happy !!

Thanks! Ja ik ben zo blij, had dit echt niet verwacht!
Ik 'hoor' eigenlijk nog een jaar op de invallijst te staan en dan pas heb ik recht op een vaste aanstelling.
Dus dit is erg goed nieuws!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog kwijt? - Pagina 6 Empty Re: Wat wil jij nog kwijt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum