Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

+25
smurfie
Curious
FireButterfly
_Lacey_
CCC
Sushi
Jasmine
Phileine
Didi
Jeanette
Rose
Caroow
Sarah1985
Marin
Blueschick
Rush
Prosecco
Caro
Atelier Madame
SarahKey
mzcharlotte
Tania
Blond
Poubelle
Kaat
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Jeanette ma 14 mei 2012 - 5:23

Teveel haha! Maak heel de dag door gekke dingen en opmerkingen mee. Razz Maar ik werk ook met mensen met een verstandelijke beperking. Echt, heerlijk die opmerkingen en gebeurtenissen haha! Maar vind het een beetje te privé om dat hier neer te zetten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Didi ma 14 mei 2012 - 6:19

Ik werkte in een woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking en we waren al een poosje de theedoeken kwijt. Na een hoop gezoek werden ze gevonden bij een van de bewoners onder z'n bed. De theedoeken waren helemaal hard geworden... van de sperma.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:28

Haha Didi Laughing
Leuke verhalen iedereen!

Ik heb ook een keer een klant goed geholpen in het postkantoor, waardoor hij een rekening van rond de 100 euro niet hoefde te betalen. Hij kwam ook later terug met een bos bloemen. Al mijn collega's jaloers, want die werkten er al 30 jaar en nog nooit iets gehad en ik kreeg in mijn eerste maand al een bos bloemen!

En we hadden een verstandelijk beperkte man als klant die geen pinpas kon/mocht hebben, dus die moest altijd met zijn legitimatie langskomen om geld te halen. Dan kwam hij 10 euro halen om vervolgens 3 minuten later terug te komen met een ijsje in zijn hand en 8,50 euro die hij weer op zijn rekening wilde storten (omdat ie dus een ijsje van 1,5 euro gekocht had). Hij deed dat in de zomer echt elke dag en had dus niet door dat ie die 8,50 euro gewoon kon houden voor de volgende keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:32

Dat een college gewoon de hele dag over één taak kan doen en het dan nog niet af heeft (en een andere collega het dus moet overnemen) terwijl de rest van de afdeling hetzelfde klusje in 1,5 uur klaar heeft. EN ER WORDT GEWOON NIKS VAN GEZEGD! Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 20:46

Ik werkte bij een bedrijf en daar moest ik eigenlijk leningen aansmeren, of ja, vroeger had je die bedrijven als frisia,lenen.nl(die waren allemaal van de dsb bank) en als mensen dan daar afgewezen waren vanwege uiteenlopende leningen dan kwamen ze bij ons in het bestand en wij hadden nog contact met echt hele vage banken waar ze evt nog terecht konden(minder strenge regels) en moest ik mensen overhalen om een lening bij zulke banken af te sluiten.

Een keertje ging ik een vrouw bellen, zij nam zo op, ik mn verhaal doen, allemaal lawaai enzo dus ik zo: zal ik een ander keertje terugbellen? Zij zo: nee hoor, het is vandaag mn bruiloft, ik ga even op zoek naar een briefje en dan zal ik dat wel ergens in mn trouwjurk bewaren. Dus ik zo vanalles met haar doornemen, wat voor openstaande leningen ze had enz enz en daar gaf ze dus ook allemaal antwoord op. Vond echt bizar, op je trouwdag..

Een andere keer kreeg ik een machinist aan de lijn. Ik weer vragen stellen, hij zo: even wachten hoor, ik moet even sturen. Was het even stil, hoorde ook af en toe zo'n fluitje en hij weer: ja kan weer hoor! Oh even wachten, moet eventjes opletten hierzo. En zo ging dat door, was echt hilarisch :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Phileine ma 14 mei 2012 - 22:09

Bij de post heb ik weleens een dreigkaartje bezorgd. Toen was ik wel even in de war, maar ik heb het kaartje maar gewoon bezorgd bij die mensen. Maar raar vond ik het wel, gewoon ook een kaartje zonder envelop en dan een vrij dreigende tekst erop Sad

Toen ik bij een inbound afdeling van een callcenter werkte, heb ik weleens huilende mensen aan de telefoon gehad. Een vrouw had per ongeluk een te groot bedrag overgemaakt en was in tranen omdat ze bang was het bedrag niet terug te krijgen. Ze was echt overstuur, heb haar maar geadviseerd om een glaasje water te pakken en dat deed ze ook nog Laughing En een oude man die zijn levensverhaal eens kwijt moest, die was ook in tranen toen hij begon over het overlijden van zijn vrouw. En dan nog veel mensen die wilden melden dat ik zo'n rotbaan had, tja laughcry

Op stage heb ik ook wel rare dingen meegemaakt, maar dat hoorde er ook wel een beetje bij (uitbehandelde cliënten psychiatrisch centrum).
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Jasmine di 15 mei 2012 - 0:13

Jaren geleden werkte ik in een pretpark bij de foto-unit (attractiefoto's). Bij de wildwaterbaan had je uitzicht op de attractie zelf. Op een gegeven moment komt er een bootje het station binnendrijven en de mensen stappen uit. Vervolgens zie ik ze iets uit het water vissen en razendsnel weer op het hoofd zetten. Normaal zijn dit dan petten die afgewaaid zijn tijdens de rit. Dit keer was het alleen een pruik/toupetje. :shock:

Tijdens mijn werk in een speelgoedwinkel hielp ik eens een oudere vrouw die een cadeautje moest kopen voor een meisje, maar ze had geen idee wat. Het was rustig, dus ik had alle tijd om die mevrouw goed te helpen. Uiteindelijk had ze iets gevonden en zegt ze: 'wat een goede verkoopster ben jij, ze zullen wel heel blij met je zijn'. Tja, laat ik nu net de dag ervoor gehoord hebben dat mijn contract niet werd verlengd... (overigens niet op basis van niet functioneren, maar toch)



Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 4:41

Ik was 1 keer bij een man thuis die vertelde dat hij psycho zilvervisjes had. Hij had er een paar weken geleden een paar gevangen en ze leefden nog steeds. Ze hadden vervolgens een bromvlieg aangevallen. Gillen dat die vlieg had gedaan. Ze hadden zijn ogen eruit gegeten... Was een mooi verhaal... Ik vroeg waar die zilvervisjes nu waren en hij wees naar een schoteltje... Met dode zilvervisjes hmmm... smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Sushi vr 18 mei 2012 - 10:32

.


Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 23:18; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  CCC vr 18 mei 2012 - 11:26

Ik had in december een gekke situatie met een ouder, ze had zich niet aan de afspraak gehouden haar kind op te geven voor de vakantie. Ik gaf aan dat dat wel de bedoeling was ivm planning ed. netjes gebleven tegen haar en alles voor haar gedaan om haar kind wel die dagen te kunnen plaatsen. Uiteindelijk begon ze te schreeuwen dat ik dacht dat ze achterlijk was vanwege haar hoofddoekje zeker?! :O Was zeer verbaasd over haar uitspraak na alles wat ik voor haar deed en heb het gesprek maar netjes afgekapt in de zin van dat ik het niet waardeer en accepteer dat ze voor mij denkt en uitspraken doet. Uiteindelijk heeft dit verhaal nog een lang staartje gekregen, en is ze weggegaan omdat ze zelf voor duizenden euro's aan betalingsachterstanden bij ons had (vraag me dan ook werkelijk af, hoe je dit als bedrijf kunt laten gebeuren na meerdere acties van mevrouw haar kant maar goed... dat even terzijde)....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  _Lacey_ vr 18 mei 2012 - 21:44

Een man die midden in de centrale hal, ten overstaan van andere mensen, zijn shirt omhoog trok om zijn stoma te laten zien. Hij wilde bewijzen dat hij echt wel ziek was.

Een oud mannetje van dik in de 80 dat dacht dat hij een alleenstaande ouder was, want hij was oud en alleen...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  FireButterfly vr 18 mei 2012 - 21:52

Bij mijn vorige vrijwilligerswerk heb ik samen met een vrouwelijke collega pillen moeten inpakken voor mannen met erectieproblemen. Naast ons waren andere vrouwen iets anders aan het doen maar we kletsten er met z'n allen over. Wij zouden het middel allemaal niet kopen voor onze man/vriend. Dat moest ie zelf doen. Op een gegeven moment kwam een mannelijke collega de hal binnen waar wij werkten. Wij ook aan hem vragen of hij dat middel zou kopen. Hij zou het wel kopen voor zichzelf.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Curious za 19 mei 2012 - 5:18

_Lacey_ schreef:Een man die midden in de centrale hal, ten overstaan van andere mensen, zijn shirt omhoog trok om zijn stoma te laten zien. Hij wilde bewijzen dat hij echt wel ziek was.



Zo kreeg ik ooit de aambeien van een vrouw te zien die niet in de nederlandse taal duidelijk kon maken waarom ze naar de dokter moest!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  smurfie za 19 mei 2012 - 6:15

Ik werkte bij de thuiszorg als bijbaantje en moest schoonmaken bij een oudere man.

Alleen dacht deze man dat ik kwam om hem te wassen en trok zo voor me neus alles uit... Ik stond even met me mond vol tanden en kon alleen maar zeggen uuhh uuuhh uuuhh ik kom om schoon te maken.

later kwam er iemand die hem wel wassen mocht en hebben we er met z'n 3en nog om kunnen lachen...
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  SuperGrover za 19 mei 2012 - 6:53

Bij de h.ema heb ik veel bizarre dingen meegemaakt. Een oude vrouw die de macht over haar scootmobiel verloor (vraag me niet hoe), en in volle vaart op een stellage met wijnflessen in reed. Vrijwel alle flessen vielen kapot. Die vrouw was niet gewond gelukkig, alleen wel heel erg geschrokken, ze heeft nog wel een uur in ons restaurant gezeten met een glaasje water.

Ik zat eens achter de kassa en een collega van miij zat aan de andere kassa. Er kwam bij haar een vrouw een bh afrekenen, en toen versprak mijn collega zich, heel droog: "Dat wordt dan 75A"

Ikzelf versprak me regelmatig met de tasjes. Wilt u er een tasje omheen / zal ik er een tasje omheen doen werd dan gecombineerd in: "Wilt u er een tasje omheen doen?"

Toen ik nog in een Chinees restaurant werkte, had ik ook zoiets genants. Er kwam een donkere meneer, die zijn hier in dit dorp al zeer zeldzaam, die vroeg om zwarte nasi. Ik had echt nog nooit gehoord van zwarte nasi, dus ik moest heel hard lachen. Ik dacht dat ie een grapje maakte, maar hij was bloedserieus Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 394967
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Rovine za 19 mei 2012 - 7:05

Ik werk voor een vrij groot bedrijf (+10.000 man) en de helpdesk hebben ze uitbesteed in India. Voor alle problemen gerelateerd met wachtwoorden, inloggen en meer moet je dus naar India bellen. Die zijn extreem beleefd, onverstaanbaar en ze krijgen niks geregeld. Ik werk er nu voor de 2e keer en ze krijgen het administratief niet echt geregeld om mijn nieuwe locatie en telefoonnummer om te zetten. Dus ik mag elke dag eventjes met ze babbelen. Afgelopen week heb ik er een kwartier over gedaan om mijn bedrijfsnaam (3 letters) te spellen. Het is niet gelukt, uiteindelijk heeft hij zijn naam gespeld. Dat ging ook niet van een leien dakje, aangezien "apple" en "happy" ongeveer hetzelfde klinken uit hun mond. Als wachtmuziekje hebben ze ook van die fluitmuziek, dan gaat de telefoon vaak even op speaker.

Maargoed, zo hilarisch is mijn werk verder niet. Al moesten we wel lachen toen er een machine van 6 miljoen van de vrachtwagen gekiept was en iedereen even de foto doorgestuurd kreeg.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  sanne-84 ma 21 mei 2012 - 2:33

is niet bij mijn gebeurd, maar bij collega:
er kwam een gewone man aan de deur die vroeg of ie naar het toilet mocht (eh prima), hij liep alleen niet naar het gewone toilet, maar naar de badkamer (ik werk in een woonhuis) daar vroeg hij of hij een inco mocht hebben(collega keek nog wat raarder, maar ok) daarna vroeg hij of ze hem wilde verschonen, want thuis deed zn vriendin dat altijd. eh nee dus! hij heeft zelf wat aangeklungeld en is weer gegaan (stapte in zn auto en reed weer aan)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Phileine ma 21 mei 2012 - 2:42

Suuske schreef:
Phileine schreef:Bij de post heb ik weleens een dreigkaartje bezorgd. Toen was ik wel even in de war, maar ik heb het kaartje maar gewoon bezorgd bij die mensen. Maar raar vond ik het wel, gewoon ook een kaartje zonder envelop en dan een vrij dreigende tekst erop Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 1371890812


Dat lijkt me gek en vreemd. Ik weet natuurlijk niet wat de tekst was en wat ik zelf daadwerkelijk zou doen in zo'n situatie, maar had je niet melding van dat kaartje kunnen maken ergens, of zeg ik nu iets doms? Embarassed

Ik heb geloof ik geen hele gekke dingen meegemaakt op mijn huidige werk. Toen ik nog in de speelgoedwinkel werkte als bijbaantje wel. Had ik eigenlijk allemaal moeten opschrijven, was zo grappig soms. Een keer hadden een opa en oma hun kind meegenomen naar de speelgoedwinkel. Op zich niet vreemd Wink Maar ze hadden het jongetje geen luier aangetrokken en hij heeft toen in de winkel gepoept pale Ik zag een drol liggen en het rook vies en toen zag ik verderop een jongetje staan met een langs zijn been glijdende... nou ja, je weet wel. Zo vies en zielig. Oma zei toen: "Ohw... Ik dacht dat hij wel een paar uurtjes zonder luier kon."

Op mijn huidige werk moest ik een keertje de naam opschrijven van een meneer die ik aan de telefoon had. Zijn naam begon met een P. Ik twijfelde nog of het een B. was en toen vroeg ik of het de P. van .... was. Ik kon NIET op "Pieter" komen en dacht (heel erg) alleen maar een ding dat met een P. begint (piemel... vraag me niet waarom...) en ik bleef maar stamelen: "De P. van euhh... de P. van ehh..." En mijn collega's maar lachen (ik zelf ook trouwens). Tsja... a dirty mind is a joy forever...?
Wel echt heel verschrikkelijk genant... Die meneer had het namelijk ook allemaal wel door geloof ik.

Nee, op zich heb je wel een punt. Het is al wel een tijd geleden en het was iets in de trant van, 'ik krijg nog geld van je en dat kom ik binnenkort halen'. Naar mijn idee net niet dreigend genoeg om het te melden en ergens ben ik dan ook altijd bang om uitgelachen te worden. Maar als ik er iets had gestaan als 'ik maak je af', dan had ik niet getwijfeld. Ben trouwens wel benieuwd hoe het uiteindelijk is afgelopen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Tabbert ma 21 mei 2012 - 3:53

Toen ik nog in een schoenenwinkel werkte, kwam er een man van ongeveer 35 en die vroeg of hij bepaalde laarzen kon passen in maatje 42. Die laarzen waren hoge rode laklaarzen met 12cm hak smile

Overigens heeft hij ze ook gekocht en ja, ze waren voor hemzelf
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! - Pagina 2 Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum