Ooit een faillissement meegemaakt?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ooit een faillissement meegemaakt?
Het gaat niet goed op mijn werk. We worden bedolven onder de herinneringen, aanmaningen, telefoontjes, deurwaarders en zelfs al 2 keer in beslagname (waarna uiteindelijk wel werd betaald dus er is niks in beslag genomen).
Vandaag belde er een meneer die nog geld zou krijgen, en hij schold mijn collega uit, terwijl zij er natuurlijk niks aan kon doen (alleen mijn baas kan betalen, wij kunnen het alleen klaarzetten voor betaling).
Mijn baas zegt alleen maar dat het goed komt en dat er vooruitgang in zit, maar daar zien wij niks van. Ik begin me dus behoorlijk zorgen te maken. Wat gebeurt er precies als je werkgever failliet gaat? Hoe lang krijg je salaris doorbetaald en hoe lang moet je er op wachten? De banen liggen niet voor het oprapen, ik kijk een paar keer per week naar vacatures, maar zonder resultaat.
Vandaag belde er een meneer die nog geld zou krijgen, en hij schold mijn collega uit, terwijl zij er natuurlijk niks aan kon doen (alleen mijn baas kan betalen, wij kunnen het alleen klaarzetten voor betaling).
Mijn baas zegt alleen maar dat het goed komt en dat er vooruitgang in zit, maar daar zien wij niks van. Ik begin me dus behoorlijk zorgen te maken. Wat gebeurt er precies als je werkgever failliet gaat? Hoe lang krijg je salaris doorbetaald en hoe lang moet je er op wachten? De banen liggen niet voor het oprapen, ik kijk een paar keer per week naar vacatures, maar zonder resultaat.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Ooit een faillissement meegemaakt?
ik heb het eens meegemaakt met een grote kledingwinkel. Er kwam steeds minder kleding binnen.Zo hadden we geen wintercollectie. En We kregen altijd het loon op de 20e en ineens niet meer. Op een gegeven moment ging de winkel dicht en kregen we via het uwv nog wat loon. En uiteindelijk ging de winkel door met de helft minder personeel
Hoe lang je salaris doorbetaald krijgt ligt volgens mij aan hoelang je gewerkt hebt daar.
Lijkt me niet leuk als je steeds te maken krijgt met mensen die nog geld van jou baas krijgen.
Hoe lang je salaris doorbetaald krijgt ligt volgens mij aan hoelang je gewerkt hebt daar.
Lijkt me niet leuk als je steeds te maken krijgt met mensen die nog geld van jou baas krijgen.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Faillissement en het UWV
» Nog nooit meegemaakt..!
» Wat ik nu weer meegemaakt heb
» Nog wat leuks meegemaakt vandaag?
» Voor de dames die een scheiding hebben meegemaakt
» Nog nooit meegemaakt..!
» Wat ik nu weer meegemaakt heb