Petitie, broer opgesloten, wie helpt?
+21
Ella
Mees
Makamba
JD
Sorella
Dora
mezzoforte
Susan
Annemoontje
Poubelle
Twellie
Lejow
FireButterfly
Caroow
CarpeDiem
Stuiterbal
Angela_1986
RYW
Minx
Alex
Ugly Betty
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Petitie, broer opgesloten, wie helpt?
Ik vind dat filmpje een ernstige beschuldiging, die henry lijkt niet eens op mijn broer!!
Zoals je op recente foto kan zien heeft mijn broer een langere neus en zit er een pleister om zijn neus.
Zoals je op recente foto kan zien heeft mijn broer een langere neus en zit er een pleister om zijn neus.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik vind dat filmpje een ernstige beschuldiging, die henry lijkt niet eens op mijn broer!!
Je weet toch dat je neus aan gort gaat door (teveel) snuiven? Logisch dat hij dan een pleister nodig heeft om de boel bij elkaar te houden.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
stttt.... Ik zit in de ontkenningsfase.Alex schreef:Stofzuiger schreef:Ik vind dat filmpje een ernstige beschuldiging, die henry lijkt niet eens op mijn broer!!
Je weet toch dat je neus aan gort gaat door (teveel) snuiven? Logisch dat hij dan een pleister nodig heeft om de boel bij elkaar te houden.
Gast- Gast
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha dat filmpje
Maar hey, wat een geweldig nieuws! Fijn te horen dat onze inspanningen niet voor niets waren
Maar hey, wat een geweldig nieuws! Fijn te horen dat onze inspanningen niet voor niets waren
Gast- Gast
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik wil jullie niet bezorgd maken maar wat is er met Henry aan de hand? Ik ben hem op diverse locaties tegengekomen afgelopen week!
Gast- Gast
Een nacht om niet snel te vergeten. Zusje, Alex, Doedel en Smikkell to de rescue in een Hoorns hotel. Er komt een verfilming van!Zusje schreef:Hahaha dat filmpje
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een nacht om niet snel te vergeten. Zusje, Alex, Doedel en Smikkell to de rescue in een Hoorns hotel. Er komt een verfilming van!Zusje schreef:Hahaha dat filmpje
Over een maand weer een rondje Hoooooooorn!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Petitie tegen pedofielenpartij.
» Petitie voor meisje onterecht in de gevangenis
» Aso broer!
» De broer van..
» Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?
» Petitie voor meisje onterecht in de gevangenis
» Aso broer!
» De broer van..
» Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?