Petitie tegen pedofielenpartij.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Petitie tegen pedofielenpartij.
Alle beetjes helpen, hopelijk wil iedereen hier de petitie tekenen?
http://petities.nl/petitie/neetegen-de-pedofielenvereniging-martijn#tabs
http://petities.nl/petitie/neetegen-de-pedofielenvereniging-martijn#tabs
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Petitie tegen pedofielenpartij.
Ik heb niet de illusie dat een petitie tekenen zal helpen. De rechter heeft besloten dat de pedofielenvereniging mag blijven bestaan. Wees blij dat mensen zich aanmelden bij deze pedofielenvereniging, dan weet de politie wie ze in de gaten moeten houden. Bij het ontbinden van deze vereniging, worden die mensen niet ineens normaal. Ze blijven pedofielen, dus het probleem is niet opgelost.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Ik heb niet de illusie dat een petitie tekenen zal helpen. De rechter heeft besloten dat de pedofielenvereniging mag blijven bestaan. Wees blij dat mensen zich aanmelden bij deze pedofielenvereniging, dan weet de politie wie ze in de gaten moeten houden. Bij het ontbinden van deze vereniging, worden die mensen niet ineens normaal. Ze blijven pedofielen, dus het probleem is niet opgelost.
+1
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:SuperGrover schreef:Ik heb niet de illusie dat een petitie tekenen zal helpen. De rechter heeft besloten dat de pedofielenvereniging mag blijven bestaan. Wees blij dat mensen zich aanmelden bij deze pedofielenvereniging, dan weet de politie wie ze in de gaten moeten houden. Bij het ontbinden van deze vereniging, worden die mensen niet ineens normaal. Ze blijven pedofielen, dus het probleem is niet opgelost.
+1
Dikke +1
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik snap jullie gedachtegang. Ik heb dan ook totaal niet de illusie dat als de partij ontbonden wordt, ze spontaan geen pedofiel meer zijn.
Het is puur gevoelsmatig dat ik denk dat het niet goed is dat een dergelijke partij mag bestaan, alsof het goed is.
Het is puur gevoelsmatig dat ik denk dat het niet goed is dat een dergelijke partij mag bestaan, alsof het goed is.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Zolang die vereniging niks strafbaars doet, kan het helemaal niet verboden worden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Zolang die vereniging niks strafbaars doet, kan het helemaal niet verboden worden.
+1
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Petitie, broer opgesloten, wie helpt?
» Petitie voor meisje onterecht in de gevangenis
» Met z'n allen tegen 1! :(
» Tegen de PVV...?
» Tegen wie zeg je 'u'?
» Petitie voor meisje onterecht in de gevangenis