Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

+9
slaatje
silly-one
Cheesegirl
Prosecco
dolfijntje24
Roxi3
Caramba
Caroow
Marin
13 plaatsers

Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Marin do 26 apr 2012 - 14:35

Ja ja, het is nog wat vroeg, maar ik wens jullie een hele goede morgen op deze vrijdag!

Ik kan juist eindelijk naar bed. Moest gisteravond naar Istanbul vliegen om een pakketje af te leveren maar heb serieus de hele nacht in taxi's door de stad gezworven op zoek naar het juiste adres en de juiste persoon. Man, wat een helse nacht! Klopte echt niks van, en m'n Turks reikt tot nu toe ook niet verder dan 'bonnetje'.
Maar na uren moeite doen eindelijk gelukt en intussen is het hier half vijf en lig ik dan eindelijk in een hotelbed. Ik heb een late check out gekregen omdat de receptionist het zo zielig voor me vond, dus ik kan lekker uitslapen! Pfoei. Dat ga ik maar eens doen!
Verder ga ik niks bijzonders hier doen hoor, vlieg 's middags al weer terug.

Hele fijne dag, voor degenen die straks al vroeg op staan, geniet van de zonsopgang en voor degene die uit hebben kunnen slapen: lucky basterds. Net als ik.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Caroow do 26 apr 2012 - 16:43

Goedemorgen!

Ik moet om half zeven al weer werken, om half twee ben ik vrij, en van vijf tot tien moet ik weer werken. Lange dag dus vandaag! Maar morgen lekker een dagje vrij, heerlijk.


Fijne dag allemaal en alvast een prettig weekend!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Caramba do 26 apr 2012 - 16:52

Goedemorgen,

Ik moet vandaag oook weer vroeg. Nu heb ik alleen maar vroege diensten tot aan volgende week donderdag.
Uitslapen zit er de aankomende dagen totaal niet in, maar weet wel dat ik overdag even een oogje dicht zal doen en uiteraard 's avonds vroeg naar bedEen hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  253468018
Dat zeg ik altijd, maar komt er nooit eens van.

Verder weet ik niet wat de plannen voor vandaag zijn.

Fijne dag iedereen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Roxi3 do 26 apr 2012 - 16:59

Goedemorgen,

Ik moet vandaag nog een half dagje stage en dan heb ik 2 weken vakantie.

Fijne dag!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  dolfijntje24 do 26 apr 2012 - 17:21

Goeiemorgen!
Nog een half dagje werken. Meestal ben ik nog tot 16.00 uur op school voor allerlei dingen (administratie, opruimen, voorbereiden, etc.), maaar ben vandaag van plan om lekker vroeg naar huis te gaan! Dan kan ik nog sporten en moet ook nog mijn functioneringsverslag schrijven. Misschien ga ik ook nog wat verven en lekker niksen. Lijkt me heerlijk.

Fijne dag allemaal.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 17:29

Goedemorgen!!

Vandaag maar een halve dag werken. Vanmiddag gaat een vriendin van mij trouwen. Erg veel zin in. Daarna hebben wij lekker vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 17:39

Morning!

Hier wel lekker geslapen, alleen de kids vonden het nodig om om 6 uur al wakker te zijn. Uiteindelijk er toch maar uit gegaan.
Vandaag komt de uitvoerder en de makelaar om de eind oplevering te doen en de controle.
Vanmiddag komen er een paar meiden van hier dus gezellig.
Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Prosecco do 26 apr 2012 - 17:43

Goedemorgen!

Ttank god it's friday! Ik ben al vanaf dinsdag toe aan weekend, haha. Laatste dagje werken en dan is het weekend.

Fijne dag allemaal!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 17:43

Ik heb helaas nog niet geslapen, maar ga me zo aankleden om richting werk te gaan. Lange dag, zeker zonder slaap, maar het is even niet anders. Bijna weekend!

Werkse, hangse, schoolse, weetikhet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Cheesegirl do 26 apr 2012 - 17:54

Goedemorgen,

Ik moet zometeen werken tot half 5. Vanmiddag/vanavond meeting bij Doedel. smile

Fijne dag allemaal
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  silly-one do 26 apr 2012 - 18:06

Goedemorgen allemaal,

Ik heb eigenlijk wel redelijk geslapen, het had van mij beter gemogen.
Straks lekker werken ( totaal geen zin). Gelukkig is mijn laatste uur naar een tussenuur gezet. Hierdoor ben ik om kwart voor 2 al klaar en daarna snel naar huis. Vannacht mag ik namelijk weer verkeersregelaar zijn voor de batavierenrace, wat super leuk is, maar wat betekend dat ik pas morgenavond een keer naar bed kan. Dus hopelijk kan ik vanmiddag nog wat slapen.
Mijn lessen vandaag heb ik ook aangepast op mijn plannen voor vannacht. Gewoon rustig aan dus, de leerlingen zijn ook toe aan vakantie.

Fijne dag allemaal!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 18:11

Goedemorgen!

Ik ga vandaag een half dagje werken. Vanmiddag hebben we een borrel op het werk en dan twee weken vakantie, heerlijk. Vanavond op tijd naar bed, want ben erg moe.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 18:20

Ik kon voor mijn doen ook uitslapen maar meer omdat ik vanavond nog werk heb om 6 uur... Wordt een latertje dus en mijn weekend wordt wat uitgesteld maar hij is in beeld! Vanavond heb ik nog niet echt plannen maar ik wil een taart gaan bakken voor mijn vriendin haar verjaardag morgen.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  slaatje do 26 apr 2012 - 18:55

Goodmorninng!!

Ik heb heerlijk geslapen. Schrok me echt kapot toen de wekker ging. Ik ga zo even dochen en aankleden en dan moet ik van 11 tot 18 werken. Dan komt mijn vriend me halen, eten we onderweg even wat en dan gaan we naar de verjaardag van zijn nichtje die vandaag 15 is geworden. Maak het niet te laat, want meestal ben ik gesloopt na een lange dag. Morgen lekker uitlsapen, wat boodschappen doen en dan richting mijn mamsje, waar we ook biljven slapen :-)

Fijne dag allemaal
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 19:14

Goeiemorgen! Ik kon uitslapen vandaag maar ik moest mijn vriend naar zijn werk brengen dus alsnog vroeg op helaas.
Vandaag heb ik een poetsdagje en vanavond ga ik bij een vriendin langs dus gezellig! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Ibbeltje do 26 apr 2012 - 19:18

Goedemorgen!

Marin> jeetje lijkt mij vreselijk op een plek waar je niks kent het adres ook niet te kunnen vinden. Nou gelukkig dat het uiteindelijk wel gelukt is.

Ik heb erge zin in vandaag. De bruiloft van een goede vriendin. Ik ga dus zo lekker douchen en tutten en dan op weg naar het gemeentehuis.

Fijne dag allemaal!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  patjuhhh do 26 apr 2012 - 19:32

Goedemorgen, ik kon uitslapen, maar ik ben alweer wakker. Heb vanamiddag werkoverleg en daarna ga ik naar de bieb toe. Hopelijk komt vandaag mijn pakketje binnen. fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Alex do 26 apr 2012 - 19:48

Goeiemorgen! Ik ben aan het wachten op mijn man, zodat we naar de sportschool kunnen. Na het sporten ga ik met A. naar de kermis, dat heb ik haar beloofd. Vanavond hebben we een verjaardag van een vriendin. Fijne dag allemaal!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Emma_ do 26 apr 2012 - 20:07

Goedemorgen allemaal!
Ik heb redelijk goed geslapen. Aan het eind van de ochtend komt er even een vriendin langs. Vanmiddag heb ik nog niet zoveel plannen en vanavond ga ik bij een vriendin thee drinken. Fijne dag allemaal!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!  Empty Re: Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum