Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij een 'draagdoektype'?

+19
kwak
Sanne
Printje
Annemie
Liadan
Darius
Marin
Minx
PapillonRose
Twellie
Tania
Happydobby
Paper Crown
Linda
Susan
Filoria
Supertalentje
Parisienne
Teddyaapje
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat vind jij een 'draagdoektype'? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij een 'draagdoektype'?

Bericht  Fearie vr 11 mei 2012 - 9:58

Ik woon in de buurt van Apeldoorn, zal morgen eens ff op internet kijken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij een 'draagdoektype'? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind jij een 'draagdoektype'?

Bericht  Happydobby vr 11 mei 2012 - 12:31

Fearie schreef:
Happydobby schreef:Hihi Susan Laughing

Moeilijke vraag, ik zie namelijk nooit iemand met een doek, ik ging gister naar de albert heyn met M, op mijn rug en had veel bekijks.

Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je M in een draagdoek op je rug krijgt, kun je dat zonder hulp? Ik zie mezelf dat niet doen met D en mijn bykay doek :-)

Ik had de bykay verkocht en een girasol maat 6 gekocht, ik kan nu de ruckzak en de bccw? knopen.

Het is wel even oefenen en M werkt niet altijd mee. Maar het lukt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx vr 11 mei 2012 - 23:29

_MamaRosa_ schreef:In mijn hoofd komt idd een geiten-wollen-sokken type voor, maar dat is natuurlijk onzin, want ik draag zelf ook, en ben nou niet bepaald zo'n type. Wat vind jij een 'draagdoektype'? - Pagina 3 394967

Ik moet wel zeggen dat ik zo ongeveer wordt aangekeken alsof ik achterlijk ben als ik draag. Ze verrekken hun nek nog net niet, ik zie het hier dus ook eigenlijk nooit. Wel eens een drager, maar doeken zie ik hier nooit.

Wij komen volgens mij redelijk uit dezelfde hoek van nederland, jij volgens mij nog iets oostelijker... maar ik merk echt een verschil. Net als met bakfietsen trouwens. In amsterdam struikel je er er echt over. Hier in de buurt ben je een soort van attractie.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 1:19

Fairytale schreef:
_MamaRosa_ schreef:In mijn hoofd komt idd een geiten-wollen-sokken type voor, maar dat is natuurlijk onzin, want ik draag zelf ook, en ben nou niet bepaald zo'n type. Wat vind jij een 'draagdoektype'? - Pagina 3 394967

Ik moet wel zeggen dat ik zo ongeveer wordt aangekeken alsof ik achterlijk ben als ik draag. Ze verrekken hun nek nog net niet, ik zie het hier dus ook eigenlijk nooit. Wel eens een drager, maar doeken zie ik hier nooit.

Wij komen volgens mij redelijk uit dezelfde hoek van nederland, jij volgens mij nog iets oostelijker... maar ik merk echt een verschil. Net als met bakfietsen trouwens. In amsterdam struikel je er er echt over. Hier in de buurt ben je een soort van attractie.

Bakfietsen zijn hier nu wel echt in opkomst. Maar doeken zijn dus niet echt dingen die je hier veel ziet. Ik woon in twente. Dicht bij A.lmelo

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 12 mei 2012 - 1:22

_MamaRosa_ schreef:
Fairytale schreef:

Bakfietsen zijn hier nu wel echt in opkomst. Maar doeken zijn dus niet echt dingen die je hier veel ziet. Ik woon in twente. Dicht bij A.lmelo

Ik woon in de buurt van Apeldoorn en ben vanochtend voor het eerst met de bakfiets op pad gegaan, had zeker veel bekijks. Als ik dan D. ook nog in de draagdoek doe als ik het dorp in moet ben ik wss helemaal een attractie haha Laughing

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 1:46

Fearie schreef:Ik woon in de buurt van Apeldoorn, zal morgen eens ff op internet kijken.

Ik heb een geweven doek, wel een lange 5.2 maar je mag altijd uit komen proberen.

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 12 mei 2012 - 2:09

Snoepy87 schreef:
Fearie schreef:Ik woon in de buurt van Apeldoorn, zal morgen eens ff op internet kijken.

Ik heb een geweven doek, wel een lange 5.2 maar je mag altijd uit komen proberen.

Graag, Rejoy heeft het ook al aangeboden maar die woont toch een eindje verder weg.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 2:40

Okay! Doen we dat een keertje, PM me maar, dan kunnen we even overleggen smile

Gast
Gast

Bericht  Tazz za 12 mei 2012 - 3:04

Susan schreef:Ik zit er ook tussenin, ik heb wel draagdoeken, maar ik draag ze niet meer nu ze groter zijn, Rapley heb ik nooit gedaan, ik heb wel een aantal pogingen gedaan om zo'n supergeorganiseerde luiertas te hebben, maar dat is me nooit gelukt, ze spelen zowel met houten als met plastic speelgoed, qua opvoeding laveer ik een beetje tussen de verschillende stromingen en moet ik natuurlijk rekening houden met het autisme van Ezra, ik heb nooit wasbare luiers gebruikt, ik ben niet zo heel streng maar hopelijk wel rechtvaardig en wat betreft borstvoeding span ik wel weer echt de kroon.

Ja voor mij ook, al heb ik wel rapley gedaan, en de jongste draag ik heel soms nog.

Ik sprak van de week een moeder op school en die droeg haar kind van 5 maanden al 5 maanden lang, de hele dag. Het kind had nog nooit in zijn eigen bedje geslapen, behalve 's avonds. Maar dat waren slaapjes van nog geen 1,5 uur achter elkaar. Vader en moeder moesten het dragen afwisselen want een seconde stilstaan kan niet want dan begint het kind gelijk te huilen. Dat gaat me dan weer een beetje te ver. Het moet wel ontspannen blijven voor ouder en kind.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: