Wakker maken of laten slapen?
+9
_Lana_
Ayla
Darius
SarahKey
Slakje
Supertalentje
Teddyaapje
ekjir@M
Clapperdie
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wakker maken of laten slapen?
LDJ schreef:Hoe laat werd hij daarna weer wakker?Clapperdie schreef:We hebben hem toch maar wakker gemaakt rond 23:45 voor zijn fles. Hij heeft half slapend zijn fles leeggedronken en lag daarna meteen weer in diepe slaap. Hij heeft het dus toch nodig gehad anders had hij zn fles denk ik niet leeggedronken.
om 4 uur. toen kreeg hij zn speentje en toen werd hij om half 7 weer wakker en kreeg hij zn fles.
vandaag ookmet cb overlegd maar hij moet zoiezo die fles van 2300 voor zn bloedsuikerspiegel omdat hij pas 8 weken is
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Vorige week zeiden ze op t CB tegen mij dat mijn dochtertje nu max 8 uur achter elkaar mag slapen, ze was toen vijf weken oud.
Van de week sliep ze dan ook van 22.00 tot 5.45 = bijna 8 uur, ze melde zich dus keurig op tijd
Van de week sliep ze dan ook van 22.00 tot 5.45 = bijna 8 uur, ze melde zich dus keurig op tijd
Gast- Gast
Clapperdie schreef:We hebben hem toch maar wakker gemaakt rond 23:45 voor zijn fles. Hij heeft half slapend zijn fles leeggedronken en lag daarna meteen weer in diepe slaap. Hij heeft het dus toch nodig gehad anders had hij zn fles denk ik niet leeggedronken.
Daarom, hij geeft straks vanzelf wel aan als hij de fles niet meer wil. Dan drinkt hij 'm gewoon niet meer leeg.
Goed dat je ook nog even gebeld hebt.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Onze zoon is ook best een 'langslaper'. Met 2 maanden kreeg hij om 23.00 nog een voeding en sliep dan tot ongeveer 5.00/5.30. Deze ochtendtijd werd vervolgens steeds iets later terwijl we de avondtijd steeds wat hebben vervroegd.
Nu, met 5,5 maand krijgt hij rond 19.30/19.45 de laatste voeding en slaapt dan door tot 6.30/7.30. Maar met 2 maanden zou ik hem nog wel iets eerder wakker maken, dat deed ik toen tenminste wel omdat ik had gehoord dat het niet zo goed is voor die kleintjes om echt heel vast te slapen. (al had ik het idee dat H wel vrij vast sliep)
Nu, met 5,5 maand krijgt hij rond 19.30/19.45 de laatste voeding en slaapt dan door tot 6.30/7.30. Maar met 2 maanden zou ik hem nog wel iets eerder wakker maken, dat deed ik toen tenminste wel omdat ik had gehoord dat het niet zo goed is voor die kleintjes om echt heel vast te slapen. (al had ik het idee dat H wel vrij vast sliep)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Door laten slapen of wakker maken?
» Wakker maken of laten slapen voor voeding?
» zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen??
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Zal ik haar wakker maken?
» Wakker maken of laten slapen voor voeding?
» zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen??
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Zal ik haar wakker maken?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: