Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen??

+5
CCC
mickey
Flip Fluitketel
Darius
Annemie
9 plaatsers

Ga naar beneden

zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen?? Empty zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen??

Bericht  Annemie zo 4 dec 2011 - 21:57

Mijn zoontje is al vanaf zaterdag ziek, hoge koorts, gister zelfs 40,6 en zijn we nog naar de huisartsenpost geweest, hij heeft ook al 2 nachten niet geslapen en vanacht is hij pas om 5.00 in slaap gevallen en nu slaapt hij dus nog steeds, terwijl hij normaal rond 8.00-8.30 pap krijgt. Zal ik hem gewoon lekker laten slapen of wakker maken?? Ik ben zo bang dat hij anders zo van de rit van is, maar aan de andere kant ben ik allang blij voor hem (en voor mezelf) dat hij eindelijk lekker slaapt, wat zouden jullie doen? En als ik hem wakker maak raakt hij misschien wel helemaal oververmoeid.. pff vind het lastig...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen?? Empty Re: zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen??

Bericht  Darius zo 4 dec 2011 - 21:58

Laten liggen!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012

zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen?? Empty Re: zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen??

Bericht  Flip Fluitketel zo 4 dec 2011 - 22:00

Darius schreef:Laten liggen!!!
+1
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mickey zo 4 dec 2011 - 22:01

Lekker liggen laten hoor! Zieke kindjes hebben veel slaap nodig, en meestal hebben ze ook niet zo'n trek. Wel opletten dat hij genoeg drinkt/vocht binnen krijgt.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC zo 4 dec 2011 - 22:03

mickey schreef:Lekker liggen laten hoor! Zieke kindjes hebben veel slaap nodig, en meestal hebben ze ook niet zo'n trek. Wel opletten dat hij genoeg drinkt/vocht binnen krijgt.

+1

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien zo 4 dec 2011 - 22:05

Geen twijfel over mogelijk voor mij, ik zou dan kiezen voor slaap!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:17

Zeker laten liggen. Hoe meer slaap hoe beter. Dat eten komt wel ! Als hij maar voldoende drinkt door de dag !

Beterschap !

Gast
Gast

Bericht  Rumble zo 4 dec 2011 - 22:23

Ik zou hem ook laten liggen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Alex zo 4 dec 2011 - 22:45

Absoluut lekker laten liggen! Laat hem die koorts er maar goed uitslapen!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Annemie ma 5 dec 2011 - 1:26

Nou 20 minuten later werd hij zelf wakker en nu ligt hij alweer in zijn bedje te slapen Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 5 dec 2011 - 6:22

hoe gaat het nu met hem? Eet ie nog een beetje?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Annemie ma 5 dec 2011 - 7:54

Flower_L schreef:hoe gaat het nu met hem? Eet ie nog een beetje?

Nee, hij eet bijna niet, hij heeft over de hele dag een half bordje pap, 1 mini ontbijtkoekje en een klein bakje vla op, meer wilde hij niet, gelukkig drinkt hij wel. De koorts is gelukkig weg, maar hij is nu de hele tijd aan het hoesten en snotverkouden, zo vervelend om je mannetje zo te zien, maarja...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: