Vraag jij feedback na een sollicitatiegesprek?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag jij feedback na een sollicitatiegesprek?
Als jij wordt afgewezen na een sollicitatiegesprek, vraag je dan feedback over het gesprek? Dus wat je bijvoorbeeld goed hebt gedaan en wat beter kan? Ik ben niet zo'n ster in solliciteren en ben ook wel eens afgewezen, waarna ik best wel wat tips zou willen. Maar kun je hier naar vragen of is staat dat raar/onzeker?
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Re: Vraag jij feedback na een sollicitatiegesprek?
Ja, ik vraag er wel naar.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Nou heb ik niet zoveel ervaring met solliciteren, en ben ik eigenlijk overal waar ik ooit heb gesolliciteerd aangenomen, maar ik zou dat denk ik niet doen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
als ze me telefonisch zouden berichten zou ik wel even vragen of ze tips hebben voor een volgende sollicitatie. Meestal kreeg ik direct al wel wat feedback waar ik wat mee kon, maar als ik dat niet gehad zou hebben, dan had ik er wel naar gevraagd.
Gast- Gast
Pixie, waarom zou je het denk je niet doen?
Rizzo- Fluisteraar
Moezellini schreef:Pixie, waarom zou je het denk je niet doen?
Ik weet niet, ik zou het raar vinden om te doen denk ik. Als ik word afgewezen voor een baan denk ik 'ja shit, op zoek naar de volgende'.
Maar als je na lang solliciteren de zoveelste afwijzing krijgt kan ik me wel indenken dat je het vraagt. Al zou ik toch eerder kiezen voor sollicitatietraining oid.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Moezellini schreef:Pixie, waarom zou je het denk je niet doen?
Ik weet niet, ik zou het raar vinden om te doen denk ik. Als ik word afgewezen voor een baan denk ik 'ja shit, op zoek naar de volgende'.
Maar als je na lang solliciteren de zoveelste afwijzing krijgt kan ik me wel indenken dat je het vraagt. Al zou ik toch eerder kiezen voor sollicitatietraining oid.
Mjah, dat gevoel heb ik ook een beetje. Was daarom benieuwd hoe andere meiden dit doen. Aan de andere kant is het wel leerzaam, je kunt het weer meenemen naar je volgende gesprek. Mocht het nog een keer voorkomen (is niet te hopen natuurlijk haha), dan ga ik het misschien toch eens vragen.
Rizzo- Fluisteraar
Ik heb het nog nooit gedaan. Nou heb ik ook niet bijster veel ervaring met sollicitatiegesprekken (ben in totaal 2 keer afgewezen), maar ik heb het nog nooit gevraagd. De 1ste keer dat ik werd afgewezen vertelden ze ook direct de reden (geen ervaring + te jong), en bij de tweede wilde ik de baan toch niet
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag jij feedback op je werk?
» Feedback gedicht
» Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?
» Sollicitatiegesprek
» Sollicitatiegesprek
» Feedback gedicht
» Zouden jullie mij feedback kunnen geven over deze brief?
» Sollicitatiegesprek
» Sollicitatiegesprek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: