Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding voor op de fiets/winterjasje

+7
Coco
Liadan
Susan
Tania
Dolphinne
TukTuk
Julia
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Julia ma 15 aug 2011 - 21:32

Ik heb eigenlijk 2 vragen in 1, vindt het zonde om daarvoor 2 nieuwe topics te openen.
Vraag 1: We zijn al een beetje aan het kijken naar de nieuwe collectie voor een wat dikker jasje, omdat ze sinds kort bij ons op de fiets zit en het te koud is in alleen haar zomerjasje. Hebben jullie al leuke jasjes gespot?
Vraag 2: Ook zijn we aan het kijken naar schoentjes..Ook met name voor op de fiets, want ze loopt nog niet. Alleen sokjes lijken me zo koud. Is dat ook echt nodig en wat voor schoentjes hadden jullie?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 22:10

Ja winterjasjes zat al! Very Happy Heb er een van Noppies gekocht, op happybee.nl smile
En schoentjes is denk ik niet echt nodig hoor, misschien zijn slofjes (met klittenband) een betere optie?

Edit: wij hebben schoentjes van shoesme, hij loopt al aan de hand en aan tafels enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  TukTuk ma 15 aug 2011 - 22:13

Schoentjes zou ik pas doen als ze een aantal weken zelfstandig kan lopen. Het is slecht voor de ontwikkeling van de voetjes als ze nu al in schoentjes gestopt worden.
Gewoon lekker warme slofjes aan op de fiets.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Dolphinne ma 15 aug 2011 - 22:23

Ik zou voor lekkere warme slofjes kiezen.
Bobux en boumy bijvoorbeeld hebben leren slofjes met een warme voering erin. (en vast nog wel meer merken).

Winterjasjes zijn idd al wel te vinden en anders een extra vest onder een zomerjasje misschien.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Tania ma 15 aug 2011 - 22:24

Wij hadden voor J. van die hele dikke gebreide sokken gekocht bij de H&M. Die deden we over z'n gewone sokjes en als we dan weer binnen waren gingen ze uit.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 22:28

AngelNyn schreef:Schoentjes zou ik pas doen als ze een aantal weken zelfstandig kan lopen. Het is slecht voor de ontwikkeling van de voetjes als ze nu al in schoentjes gestopt worden.
Gewoon lekker warme slofjes aan op de fiets.


Ja en dan...? In het glas laten lopen enz?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  TukTuk ma 15 aug 2011 - 22:51

HeartBeat schreef:
AngelNyn schreef:Schoentjes zou ik pas doen als ze een aantal weken zelfstandig kan lopen. Het is slecht voor de ontwikkeling van de voetjes als ze nu al in schoentjes gestopt worden.
Gewoon lekker warme slofjes aan op de fiets.


Ja en dan...? In het glas laten lopen enz?

Ik persoonlijk zou mijn kindje dan zo min mogelijk laten lopen als ze buiten zijn, tot dat ze zelfstandig kunnen lopen. En binnen sowieso nooit schoentjes aan doen
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 22:56

HeartBeat schreef:
AngelNyn schreef:Schoentjes zou ik pas doen als ze een aantal weken zelfstandig kan lopen. Het is slecht voor de ontwikkeling van de voetjes als ze nu al in schoentjes gestopt worden.
Gewoon lekker warme slofjes aan op de fiets.


Ja en dan...? In het glas laten lopen enz?

TO zegt dat haar kindje nog niet loopt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Julia ma 15 aug 2011 - 23:05

Ik denk dat ze het heeft over het feit dat ze zelf bij de eerste weken zelfstandig lopen nog geen schoenen zou aandoen.

Mijn kind loopt idd nog niet en die warme slofjes zijn een goed idee! Die had ik vorige winter ook voor haar. Nu nog even een leuke jas zoeken, goh wat vervelend Very Happy
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 23:05

Welk jasje heb je gekocht Heartbeat? Ik ben me ook aan het orienteren voor een winterjasje voor S. maar tot nu toe heb ik nog geen leuke gezien !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  TukTuk ma 15 aug 2011 - 23:17

Julia schreef:Ik denk dat ze het heeft over het feit dat ze zelf bij de eerste weken zelfstandig lopen nog geen schoenen zou aandoen.

Mijn kind loopt idd nog niet en die warme slofjes zijn een goed idee! Die had ik vorige winter ook voor haar. Nu nog even een leuke jas zoeken, goh wat vervelend Very Happy

Idd:) Als een kindje nog aan de hand loopt heeft het dus nog niet de stabiliteit gevonden van het zelf lopen, die spiertjes in de voet moeten daarvoor goed getraind worden. Als een kindje schoentjes aan heeft wordt de bewegelijkheid beperkt, en kunnen kindjes dus minder goed zelf puur met hun lichaam die stabiliteit opzoeken, maar neemt het schoentje het als ware over.
Als een kindje eenmaal enkele weken zelfstandig kan lopen, dan kan het minder kwaad om schoentjes aan te doen voor buiten.

Natuurlijk wordt het lastig als een kindje nog niet zelfstandig kan lopen maar gewoon weigert nog in de buggy te zitten en alleen maar aan de hand wilt lopen, maar dan nog zou ik dit zoveel mogelijk proberen te beperken smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Susan ma 15 aug 2011 - 23:19

Toen Ezra en Yrsa nog niet zelf konden lopen hadden ze slofjes van Bobux.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Liadan ma 15 aug 2011 - 23:36

Yara had op de fiets dan slofjes aan van oxxy en in de winter had ze gevoerde laarsjes van Aapie (ook slofjes).
Ze kreeg trouwens haar eerste schoenen pas toen ze een paar weken zelfstandig liep, daarvoor liep ze rond op haar slofjes of op blote voeten (het was toen wel zomer). En we lieten haar niet door het glas lopen Wink .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Coco ma 15 aug 2011 - 23:44

Ik zag van de week leuke slofjes/enkellaarsjes bij Prenatal voor nog geen tientje.

Maar het is nu op de fiets toch nog niet te koud voor een zomerjasje? Als ik ze nu een winterjas aan doe zou ik niet weten wat ik ze straks in de winter aan moet trekken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  mauwmauw di 16 aug 2011 - 0:30

Razz_ schreef:Welk jasje heb je gekocht Heartbeat? Ik ben me ook aan het orienteren voor een winterjasje voor S. maar tot nu toe heb ik nog geen leuke gezien !
deze heb ik en ik weet dat heartbeat die ook heeft.Kleding voor op de fiets/winterjasje Image.php?fn=products%2F4229%2F15400%2005%201
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Darius di 16 aug 2011 - 1:20

Winterjasje heb ik bij de hennes gekocht. Bij de webshop is daar nu 10% korting trouwens. En slofjes, ik had van die babyslofjes van leer van bobux, of zootjes. Er zijn genoeg leuke! Toen laurens een maand kon lopen hebben we die van shoesme, babyproof gekocht.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 7:54

Jammer genoeg nog niks leuks kunnen vinden hier in de stad qua jasjes! Welke maat schaffen jullie aan? Gewone kledingmaat?

Y. zit nu in 74 (soms nog 68) dus ik denk dat ik 80 (ligt eraan hoe het uitvalt) aanschaf...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Julia di 16 aug 2011 - 7:58

Anniej_S schreef:Jammer genoeg nog niks leuks kunnen vinden hier in de stad qua jasjes! Welke maat schaffen jullie aan? Gewone kledingmaat?

Y. zit nu in 74 (soms nog 68) dus ik denk dat ik 80 (ligt eraan hoe het uitvalt) aanschaf...

Hier precies hetzelfde en ik denk ook dat ik een maat 80 aanschaf. Ze groeien ook nog wat en je kan de mouwtjes altijd omslaan.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:04

Julia schreef:
Anniej_S schreef:Jammer genoeg nog niks leuks kunnen vinden hier in de stad qua jasjes! Welke maat schaffen jullie aan? Gewone kledingmaat?

Y. zit nu in 74 (soms nog 68) dus ik denk dat ik 80 (ligt eraan hoe het uitvalt) aanschaf...

Hier precies hetzelfde en ik denk ook dat ik een maat 80 aanschaf. Ze groeien ook nog wat en je kan de mouwtjes altijd omslaan.

Precies en als ze dan een shirtje aan heeft en ik denk toch maar een vestje eroverheen heb je ook nog wat speling, doe het zelf ook altijd met winterjassen, koop ze vaak 1 maat groter (ligt er ook aan hoe het uitvalt) zodat je er ook rekening mee kan houden mocht je een dikkere trui aanhebben zeg maar ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:10

AngelNyn schreef:
HeartBeat schreef:
AngelNyn schreef:Schoentjes zou ik pas doen als ze een aantal weken zelfstandig kan lopen. Het is slecht voor de ontwikkeling van de voetjes als ze nu al in schoentjes gestopt worden.
Gewoon lekker warme slofjes aan op de fiets.


Ja en dan...? In het glas laten lopen enz?

Ik persoonlijk zou mijn kindje dan zo min mogelijk laten lopen als ze buiten zijn, tot dat ze zelfstandig kunnen lopen. En binnen sowieso nooit schoentjes aan doen

Haha ja maar die van mij is eigenwijs als iee buiten is en loopt het liefst aan de hand (de kinderwagen kan soms drama's opleveren). Het is niet zo dat ie dag en nacht schoentjes aan heeft (misschien max 1 a 2 uurtjes per dag). Dat is toch niet zo erg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:11

Punk'd schreef:
HeartBeat schreef:
AngelNyn schreef:Schoentjes zou ik pas doen als ze een aantal weken zelfstandig kan lopen. Het is slecht voor de ontwikkeling van de voetjes als ze nu al in schoentjes gestopt worden.
Gewoon lekker warme slofjes aan op de fiets.


Ja en dan...? In het glas laten lopen enz?

TO zegt dat haar kindje nog niet loopt..

Ik had het ook niet over haar kindje Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:12

Mauwmauw en Heartbeat wat een leuk jasje !

Valt die ook zo klein uit als de truitjes van Noppies? Meestal als ik een maat heb gaat die door voor een maat kleiner dan in het labeltje staat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:13

Razz_ schreef:Welk jasje heb je gekocht Heartbeat? Ik ben me ook aan het orienteren voor een winterjasje voor S. maar tot nu toe heb ik nog geen leuke gezien !

Kleding voor op de fiets/winterjasje Scale.rb?img=8815394029598

Ben er helemaal verliefd op! Bij happybee heb ik een 20% kortingscode mocht je interesse hebben! Wink

Edit: Nee, ik vind hem zelf ERG ruim vallen, hij moet nog door gaan groeien, anders is echt nog veel te groot. Ik heb maat 86 gekocht, hij heeft nu maat 80/86.

Nog een edit: Oh zie nu pas dat mauwmauw ook het jasje al had geplaatst haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  mauwmauw di 16 aug 2011 - 8:26

ik heb maat 80 voor V gekocht,hij wordt 13-10 1 jaar.hij zit nu in maat 74.ik vind hem ook wel ruim vallen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  PiP di 16 aug 2011 - 9:23

Nois schreef:

Maar het is nu op de fiets toch nog niet te koud voor een zomerjasje? Als ik ze nu een winterjas aan doe zou ik niet weten wat ik ze straks in de winter aan moet trekken.

Ik dacht precies hetzelfde!
Gisteren is mijn dochter zelfs nog meegeweest zonder jasje op de fiets. Vandaag had ze in de wandelwagen een spijkerjasje aan. Die is dunner dan haar haar zomerjasje.

Slofjes had ik bij aapie schoenen vandaan, dit waren gevoerde laarsjes. www.baby-schoenen.nl De site doet het nu alleen niet bij mij!?

Ik ben ook druk aan het kijken voor een winterjasje, heb alleen al zoveel leuks gezien, dat ik niet kan kiezen...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor op de fiets/winterjasje Empty Re: Kleding voor op de fiets/winterjasje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum