Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dankbaar...

+12
Susan
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Poisongirl
Blue flower
studiebol
Lejow
Fearie
_Lana_
Tania
Printje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dankbaar... - Pagina 2 Empty Re: Dankbaar...

Bericht  Fearie wo 9 mei 2012 - 5:35

Als ik dit zo lees ben ik alleen al dankbaar dat ik een goede zwangerschap en bevalling heb gehad en dat D op zijn piemelmankementje niets markeert.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:00

O ja meer dan genoeg. Ik ben dagelijks zo dankbaar dat M.ara nog bij ons is. Puur omdat ze nog leeft, dat ze nooit in een epileptische aanval is blijven hangen, dat ze het 3 keer in coma brengen heeft overleefd, het overdoseren van Morfine en Dormicum heeft doorstaan, dat haar ademstilstand is opgepakt en dat ze haar open hersen operatie heeft doorstaan. Ik kan eigenlijk niet in woorden uitdrukken hoe ontzettend dankbaar ik daarvoor haar ben. Zoveel wanhopige momenten, zoveel angsten, zoveel momenten waarop artsen niet meer wisten hoe verder te behandelen, ze werd bediend, ze zou met 4 maanden de nacht waarschijnlijk niet doorkomen en zie nu. Boven in bed ligt een prachtig mooi meisje van net 2 jaar die alles heeft doorstaan, heeft gevochten als een kleine maar o zo dappere leeuwin. Een meisje wat praat, en loopt boven alle verwachtingen in. Een meisje wat voor mij echt een voorbeeld voor iedereen mag en kan zijn I love you

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 9 mei 2012 - 7:05

Mama_van2 schreef:O ja meer dan genoeg. Ik ben dagelijks zo dankbaar dat M.ara nog bij ons is. Puur omdat ze nog leeft, dat ze nooit in een epileptische aanval is blijven hangen, dat ze het 3 keer in coma brengen heeft overleefd, het overdoseren van Morfine en Dormicum heeft doorstaan, dat haar ademstilstand is opgepakt en dat ze haar open hersen operatie heeft doorstaan. Ik kan eigenlijk niet in woorden uitdrukken hoe ontzettend dankbaar ik daarvoor haar ben. Zoveel wanhopige momenten, zoveel angsten, zoveel momenten waarop artsen niet meer wisten hoe verder te behandelen, ze werd bediend, ze zou met 4 maanden de nacht waarschijnlijk niet doorkomen en zie nu. Boven in bed ligt een prachtig mooi meisje van net 2 jaar die alles heeft doorstaan, heeft gevochten als een kleine maar o zo dappere leeuwin. Een meisje wat praat, en loopt boven alle verwachtingen in. Een meisje wat voor mij echt een voorbeeld voor iedereen mag en kan zijn I love you

Ik krijg altijd kippenvel van jouw stukjes.

Ik ben dankbaar dat we in een land wonen en in een tijd leven waarin kinderen met autisme respectvol worden behandeld, waarin er enorm veel onderzoek wordt gedaan naar autisme en er heel veel mogelijkheden zijn. Als ik soms bedenk hoeveel mensen er samenwerken om onze zoon zo goed mogelijk te helpen dan doet me dat goed. Laatst was ik naar een congres, Het 12e Nationaal Autisme Congres, als je dan al die mensen ziet, je ziet hoe groots alles is opgezet en dat het dus al de twaalfde keer is dat zoiets wordt georganiseerd, en dat er wereldwijd nog zoveel meer is, zoveel mensen die zich ermee bezighouden en het belangrijk vinden dat er zoveel mogelijk over autisme bekend wordt en dat er methodes worden ontwikkeld die helemaal optimaal zijn, dan krijg ik daar echt een gelukkig gevoel van, alsof Ezra en ik heel even door al die handen van al die mensen worden opgevangen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:08

Susan, wat omschrijf je die laatste zin mooi.

Gast
Gast

Bericht  Star007 wo 9 mei 2012 - 7:19

Ik ben dankbaar voor het feit dat D. gezond te wereld is gekomen. Dat had veel anders kunnen aflopen, door de loslating van de placenta. Dan had ik mijn gezonde dochter in zwangerschapsweek 37 kunnen verliezen. Gelukkig is dit dus niet zo gelopen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Pien wo 9 mei 2012 - 7:38

Ik ben heel erg dankbaar dat ik Eli.n haar mama ben!! Zo'n lief klein tevreden meisje... Ben zo ontzettend trots op haar!

Verder ben ik dankbaar dat zij niks heeft overgehouden na haar moeilijke start!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  _Lana_ wo 9 mei 2012 - 7:50

Jeetje, toch nog heel veel kindjes die zo'n slechte start hebben gehad Cry .
Zo zie je maar weer dat gezondheid het allerbelangrijkste is en niet vanzelfsprekend.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Fearie wo 9 mei 2012 - 9:01

_Lana_ schreef:Jeetje, toch nog heel veel kindjes die zo'n slechte start hebben gehad Cry .
Zo zie je maar weer dat gezondheid het allerbelangrijkste is en niet vanzelfsprekend.

+1

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Thunder wo 9 mei 2012 - 9:09

Ik kwam er bij de oudste pas achter dat ik zwanger was met 25 weken. In het begin van die zwangerschap, terwijl ik het dus nog niet wist, heb ik een zwaar auto-ongeluk gehad. Ik brak o.a. mijn onderbeen op drie plaatsen. Ik ben geopereerd, heb dus narcosemiddelen gehad. Zware pijnstillers na de operatie, ik slikte twee soorten anti-depressiva, heb enorm veel röntgenfoto's gehad en rookte. Eigenlijk is het een wonder te noemen dat mijn oudste überhaupt geboren is en na 2 jaar is gebleken dat mijn zoon er helemaal niks aan over heeft gehouden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  luenca wo 9 mei 2012 - 9:55

@ rataplan, ik lees hier weleens mee, maar dat wist ik niet, wat heftig! hug
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  *Troela* wo 9 mei 2012 - 9:59

Jeetje Rataplan, gelukkig heeft je zoontje er niets aan over gehouden. Was het niet ontzettend vreemd om er met 25 weken achter te komen dat je zwanger was?

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Thunder wo 9 mei 2012 - 10:11

Ja, dat was heel vreemd. In 13 weken (hij kwam met 38 weken) moet je je voorbereiden om moeder te worden (ik wilde geen kinderen) en in de tussentijd moet je ook nog eens al die onzekerheid hebben en een kamer klaar zien te maken. Maar alles is gelukt, precies 1 voor de bevalling hadden we alles in huis.

Hoe bizar is het dan dat je een tweede wilt, die via de medische weg moest komen, waar je álles voor gelaten hebt. Juist omdat we bij de oudste zo vreselijk veel geluk hebben gehad. Juist dat kind komt met een chromosoomafwijking ter wereld en heeft problemen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Troela* wo 9 mei 2012 - 10:28

Dan zal het inderdaad wel heel dubbel voelen. Lijkt me ook ontzettend gek om zo snel te moeten wennen aan het idee om moeder te worden. Ik kwam er gelukkig achter met 8 weken, en dacht dat het bij de 2e inderdaad ook zo makkelijk zou gaan, niet dus.

Nu je bij je 2e alles ervoor hebt gelaten kan je het jezelf ook niet verwijten. Was het bij de 1e zo geweest, dan kan ik me voorstellen dat jij zelf dan met een ander gevoel had gezeten. Heb hier regelmatig stukjes van je gelezen, maar ook voor jou heel veel respect hoe jij er als moeder in staat!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Thunder wo 9 mei 2012 - 10:31

Mama1985 schreef:Dan zal het inderdaad wel heel dubbel voelen. Lijkt me ook ontzettend gek om zo snel te moeten wennen aan het idee om moeder te worden. Ik kwam er gelukkig achter met 8 weken, en dacht dat het bij de 2e inderdaad ook zo makkelijk zou gaan, niet dus.

Nu je bij je 2e alles ervoor hebt gelaten kan je het jezelf ook niet verwijten. Was het bij de 1e zo geweest, dan kan ik me voorstellen dat jij zelf dan met een ander gevoel had gezeten. Heb hier regelmatig stukjes van je gelezen, maar ook voor jou heel veel respect hoe jij er als moeder in staat!

Dank je. Dat is misschien wel waar. Al denk ik niet dat ik mezelf het dan kwalijk had genomen, ik wist het immers niet.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: