Waar ben je dankbaar voor?
+30
L!ND@
widko
Lejow
SDL
Kaboutertje
Burn
Guusje
rapa nui
Bisq
Sarah1985
M-G
SoGood
Japie
Toet
bolus26
Sugarfall
SuperGrover
Puggle
Bimbam
Aimee
Bliss
Pinkel
Paper Crown
Derpy
Lonely Goatherd
Ella
Elliot
Caribbeanlover
Jeanette
Marin
34 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Waar ben je dankbaar voor?
Het is vandaag weer Thanksgiving in Amerika. Dit jaar ga ik eens geen kalkoen eten, maar ik sta wel eventjes stil bij waar ik dankbaar voor ben.
Waar ben jij dankbaar voor?
Waar ben jij dankbaar voor?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Waar ben je dankbaar voor?
Dat ik gezond en gelukkig ben. Heel cliché, maar ben er toch echt dankbaar voor.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Elk jaar weer wil ik een kalkoen gaan maken en ik vergeet het iedere keer! verdorie!
Maar goed OT: Ik ben dankbaar voor mijn gezondheid, mjn familie, J.ason het allermeest en natuurlijk de baby in mijn buik!
Maar goed OT: Ik ben dankbaar voor mijn gezondheid, mjn familie, J.ason het allermeest en natuurlijk de baby in mijn buik!
Gast- Gast
Dat ik toch een kans heb gekregen anders was ik er niet meer als ik nog in mijn geboorteland was gebleven.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Dat mijn familie en vrienden (en ikzelf natuurlijk) gezond zijn. En dat ik zo'n vreselijk lief en mooi en schattig neefje heb gekregen dit jaar.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Poison schreef:Elk jaar weer wil ik een kalkoen gaan maken en ik vergeet het iedere keer! verdorie!
Je kunt ook gewoon kalkoenfilet maken. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Wel zo makkelijk
Gefeliciteerd nog met je zwangerschap!
Jeanette, groot gelijk. Dat is eigenlijk ook het allerbeste.
CBL, dat vind ik een hele mooie reden om dankbaar voor te zijn. Sta je daar vaak bij stil?
Stof, op de een of andere manier had ik jou in m'n hoofd toen ik dit topic opende, dat je zo dankbaar voor je beren bent.
Caroline, lief he, zo'n klein wurmpje. Geniet er maar lekker van, het wordt alleen maar leuker met die kleintjes!
Ik zelf ben dankbaar voor de manier waarop ik kan leven op het moment. Samenwonend met de liefde van m'n leven, werk doen waar ik een passie voor heb. Wat ben ik dankbaar dat ik dat dal uit ben gekropen en de mogelijkheid heb om m'n eigen geluk weer te creëren.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, niet zo vaak soms wel eens als ik arme kids/mensen op tv zie zoals nu met dat Unicef project wat nu gaande is.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
.
Laatst aangepast door Stofzuiger op do 22 nov 2012 - 0:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat ik een kindje in mijn buik mag hebben
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Voor mijn zoontje, mijn man, dat we allemaal gezond zijn. Dat ik mijn beide ouders nog heb en een lief omaatje. Dat ik in een fijn land als Nederland woon. Dat de zon heerlijk schijnt buiten. Nouja, voor mijn leven dus.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik wist niet dat het weer een tijd zo slecht is gegaan Stof. Fijn dat het nu de goede kant opgaat.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Dat ik zo gelukkig ben. Klinkt klef en dat ben ik eigenlijk niet, maar ik heb superlieve vrienden die er echt voor me zijn, ben blij met m'n familie en heb iemand leren kennen waar ik alleen maar nog gelukkiger van word, dus daar ben ik best dankbaar voor.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Voor mijn lieve stuiterbal! Het is ongelofelijk hoeveel ik nu al van hem hou.. Als hij me weer heel hard trapt, en ik echt pijn heb ga ik verzitten, niet voor mezelf maar zodat hij meer ruimte heeft.
Ivf is iets wonderlijks en 't slaagt niet bij iedereen, dus mijn allergrootste dankbaarheid is voor hem.
Verder voor ons mooie leven! Voor mijn man en alle lieve mensen om ons heen.
Ivf is iets wonderlijks en 't slaagt niet bij iedereen, dus mijn allergrootste dankbaarheid is voor hem.
Verder voor ons mooie leven! Voor mijn man en alle lieve mensen om ons heen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ook ik ben enorm dankbaar dat ik een baby bij me draag, die ik over 1.5 maand in mijn armen kan houden!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Derpy schreef:Dat ik zo gelukkig ben. Klinkt klef en dat ben ik eigenlijk niet, maar ik heb superlieve vrienden die er echt voor me zijn, ben blij met m'n familie en heb iemand leren kennen waar ik alleen maar nog gelukkiger van word, dus daar ben ik best dankbaar voor.
Hé heb je een vriend? Leuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben dankbaar voor mijn gezondheid, en die van de mensen om mij heen. En ik ben dankbaar voor mijn zoontje, dat het mij gegund is om moeder te worden van zo'n geweldig mannetje.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Marin schreef:Poison schreef:Elk jaar weer wil ik een kalkoen gaan maken en ik vergeet het iedere keer! verdorie!
Je kunt ook gewoon kalkoenfilet maken. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Wel zo makkelijk
Gefeliciteerd nog met je zwangerschap
Bedankt
Gast- Gast
Ik ben ook enorm dankbaar dat ik een baby in mijn buik heb, maar vooral voor alle dingen rond de zwangerschap die ik nog met mijn moeder heb kunnen delen. Zoals de pretecho die ik samen met haar heb laten maken.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Mijn man en onze prachtige baby
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Dat ik gezond en gelukkig ben, lieve vrienden en familie om me heen heb, dat mijn zus een kindje verwacht. Maar ik ben ook dankbaar voor het feit dat ik het zo goed heb in Nederland, dat ik kan studeren en in vrijheid kan leven. Dat ik kan zeggen wat ik vind, zonder bang te hoeven zijn.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Bliss schreef:Derpy schreef:Dat ik zo gelukkig ben. Klinkt klef en dat ben ik eigenlijk niet, maar ik heb superlieve vrienden die er echt voor me zijn, ben blij met m'n familie en heb iemand leren kennen waar ik alleen maar nog gelukkiger van word, dus daar ben ik best dankbaar voor.
Hé heb je een vriend? Leuk!
Sort of. Het is nog pril en we doen rustig aan, maar ik word zo blij van hem! Hij is superleuk *geeft Euc vast een teiltje*
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Mooie reden CBL!
Fijn om te lezen dat zoveel meiden gewoon echt gelukkig zijn met hun leven!
Ik ben dankbaar dat mijn ouders naar Nederland zijn gegaan voor mij en mijn broers, en ik hier nu echt een goed leven heb en hopelijk ook een goede toekomst. Ik weet niet of jullie die reclame kennen van Dela, waar dat meisje haar ouders bedankt dat ze vanuit Iran naar Nederland zijn gekomen, ik zou precies hetzelfde kunnen zeggen, ik zit ook altijd te janken bij die reclame haha!
En voor mijn beste vriendin, ik ken haar al heel lang en gewoon het gevoel dat zij mij geeft, dat als er iets is dat ik altijd bij haar terecht kan no matter what vind ik ook heel bijzonder.
Fijn om te lezen dat zoveel meiden gewoon echt gelukkig zijn met hun leven!
Ik ben dankbaar dat mijn ouders naar Nederland zijn gegaan voor mij en mijn broers, en ik hier nu echt een goed leven heb en hopelijk ook een goede toekomst. Ik weet niet of jullie die reclame kennen van Dela, waar dat meisje haar ouders bedankt dat ze vanuit Iran naar Nederland zijn gekomen, ik zou precies hetzelfde kunnen zeggen, ik zit ook altijd te janken bij die reclame haha!
En voor mijn beste vriendin, ik ken haar al heel lang en gewoon het gevoel dat zij mij geeft, dat als er iets is dat ik altijd bij haar terecht kan no matter what vind ik ook heel bijzonder.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
ook hier een dankbare zwangere! Ik ben zo blij dat het ons zo snel gegunt was en dat ondanks alle mankementen/ziekenhuisbezoekjes e.d. die ik nu ervaar, ik het kindje toch al ruim 36 weken in mn buik heb zitten en ze heeft t daar nog prima naar dr zin.
ook ben ik dankbaar voor mn familie en vooral mn lieve man,die echt heel goed voor me zorgt momenteel. Fijn om te weten en ervaren dat je mensen achter je hebt staan en die voor je zorgen als het nodig is. Ik ben normaal niet zo van het leunen op anderen maar nu het even niet anders kan is het fijn om te ervaren dat ze er zijn!
ook ben ik dankbaar voor mn familie en vooral mn lieve man,die echt heel goed voor me zorgt momenteel. Fijn om te weten en ervaren dat je mensen achter je hebt staan en die voor je zorgen als het nodig is. Ik ben normaal niet zo van het leunen op anderen maar nu het even niet anders kan is het fijn om te ervaren dat ze er zijn!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dat lijkt mij een heel mooie herinnering, wat fijn!Bimbam schreef:Ik ben ook enorm dankbaar dat ik een baby in mijn buik heb, maar vooral voor alle dingen rond de zwangerschap die ik nog met mijn moeder heb kunnen delen. Zoals de pretecho die ik samen met haar heb laten maken.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar ben je dankbaar voor?
» Waar spaar jij voor?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Waar ben jij bang voor?
» Waar spaar jij voor?
» Waar spaar jij voor?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Waar ben jij bang voor?
» Waar spaar jij voor?