Waar ben je dankbaar voor?
+12
Burn
Lejow
CarpeDiem
mo-lola
Esperanza
Alex
Susan
Mamsie
Jeanette
TGR
Shy
girli
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar ben je dankbaar voor?
Ik ga alvast nadenken over mijn antwoord.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Waar ben je dankbaar voor?
Dat ik zwanger ben!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Het eerste waar ik aan denk, en om ook in forumthema te blijven, zijn June en Merai. Ik ben dankbaar dat ik ze heb leren kennen, dat we het leuk hebben en dat ze er voor me zijn.
Gast- Gast
Voor alles wat ik meemaak, want alles laat me iets leren.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind het knap dat je dat kan.TGR schreef:Voor alles wat ik meemaak, want alles laat me iets leren.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik ben het meest dankbaar voor dat mijn zus na angstige maanden 'schoon' is verklaard.
Gast- Gast
ik ben het meest dankbaar dat we onze dochter hebben mogen krijgen. En dat het leven gelopen is zoals het is gelopen, ik zou niet anders willen (op wat kleine dingetjes na dan natuurlijk, 100% tevreden is ook niet leuk )
Gast- Gast
Dat ik gezond en gelukkig ben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
girli schreef:Ik vind het knap dat je dat kan.TGR schreef:Voor alles wat ik meemaak, want alles laat me iets leren.
Het klinkt een beetje afgezaagd misschien, maar ik ben niet alleen dankbaar voor de leuke en mooie dingen die ik heb meegemaakt. Ik ben ook dankbaar voor alle pittige gesprekken met mijn ouders, voor het meemaken van het leven van mijn vader en mijn moeder. Voor alle onterecht kwetsende dingen die er naar mijn hoofd zijn geslingerd door klasgenoten en mijn vader tijdens de eerste 16 jaar van mijn leven.
Het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben en ik merk dat ik daardoor echt een enorme voorsprong heb op mensen die alles altijd voor de wind hebben gehad.
Het lichaam dat ik heb is slechts een omhulsel van mijn persoon, mijn herinneringen en mijn gedachten, als ik stop met ademhalen, eindigt de functie van dat lichaam. Als ik lees of hoor dat mensen door ziekte balen dat hun haar uitvalt, dan heb je het niet begrepen als je het mij vraagt.
Het leven heeft geen doel, het leven is het doel. Alles wat je leert kun je gebruiken om door te geven aan de generatie na je.
Helaas is niet iedereen geschikt om te leven, dat is jammer, maar niet onoverkomelijk. Uiteindelijk worden we allemaal (meestal na een jaar of 80) vervangen, hoe slim of hoe dom je ook was, hoe erg je ook baalde of genoot van het leven.
Dood ga je toch en iedere dag dat je er een potje van maakt, is zonde.
TGR- Kletskop
Ik ben erg dankbaar dat ik een mooie zoon heb en een hele lieve vriend en dat we alle 3 gezond zijn ! Ook ben ik dankbaar dat ik beide ouders nog heb. Ik hou echt zo veel van ze en ik moet er niet aan denken om ze te moeten missen
Gast- Gast
Voor alle lieve mensen die ik momenteel om me heen heb. Had die steun en lieve woorden van alle kanten echt nooit verwacht
Gast- Gast
Maple schreef:Voor alle lieve mensen die ik momenteel om me heen heb. Had die steun en lieve woorden van alle kanten echt nooit verwacht
TGR- Kletskop
Ik ben dankbaar voor de gene wie ik ben. Klinkt raar maar zo voel ik het wel.
Jaren lang heb ik gevochten en me staande proberen te houden. En als ik dan nu erop terug kijk en hoe ik er nu bij zit en wie ik ben geworden ben ik daar echt heel erg dankbaar voor.
Ondanks dat het allemaal verrot was, ben ik er trots op want het heeft me gemaakt tot de persoon wie ik nu ben !
En ben natuurlijk onzettend dankbaar dat ik mama mag zijn van mijn zoon !
Jaren lang heb ik gevochten en me staande proberen te houden. En als ik dan nu erop terug kijk en hoe ik er nu bij zit en wie ik ben geworden ben ik daar echt heel erg dankbaar voor.
Ondanks dat het allemaal verrot was, ben ik er trots op want het heeft me gemaakt tot de persoon wie ik nu ben !
En ben natuurlijk onzettend dankbaar dat ik mama mag zijn van mijn zoon !
Gast- Gast
Lekker cliché maar ik ben dankbaar voor 3 gezonde kinderen en voor een partner die voor mij perfect is.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Jouw PM's een tijdje terug had ik eigenlijk al helemáál niet verwachtTGR schreef:Maple schreef:Voor alle lieve mensen die ik momenteel om me heen heb. Had die steun en lieve woorden van alle kanten echt nooit verwacht
Gast- Gast
Dat we in een maatschappij leven waarin er zoveel mogelijk is voor kinderen met autisme en dat ze in de huidige tijd ook met liefde en respect worden behandeld.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Jouw PM's een tijdje terug had ik eigenlijk al helemáál niet verwachtTGR schreef:Maple schreef:Voor alle lieve mensen die ik momenteel om me heen heb. Had die steun en lieve woorden van alle kanten echt nooit verwacht
Dat weet ik Ik ben niet zo rot hoor.
TGR- Kletskop
Susan, ik heb zo ontzettend veel respect voor jou. Ondanks dat je al rekening had gehouden met Ezra's autisme, wordt je wereld toch maar mooi even op z'n kop gezet. Vind het bewonderigswaardig hoe je ermee om gaat. Ezra en Yrsa kunnen zich geen betere ouders wensen.
Gast- Gast
Maple schreef:Susan, ik heb zo ontzettend veel respect voor jou. Ondanks dat je al rekening had gehouden met Ezra's autisme, wordt je wereld toch maar mooi even op z'n kop gezet. Vind het bewonderigswaardig hoe je ermee om gaat. Ezra en Yrsa kunnen zich geen betere ouders wensen.
Dank je.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Susan, ik heb zo ontzettend veel respect voor jou. Ondanks dat je al rekening had gehouden met Ezra's autisme, wordt je wereld toch maar mooi even op z'n kop gezet. Vind het bewonderigswaardig hoe je ermee om gaat. Ezra en Yrsa kunnen zich geen betere ouders wensen.
Zo'n dikke vette plus 1 !!!!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Haha, dat wist ik al wel Daar kan ik wel doorheen prikken, al is het af en toe wel lekker om flink te happen bij sommige uitspraken van jouTGR schreef:Maple schreef:Jouw PM's een tijdje terug had ik eigenlijk al helemáál niet verwachtTGR schreef:Maple schreef:Voor alle lieve mensen die ik momenteel om me heen heb. Had die steun en lieve woorden van alle kanten echt nooit verwacht
Dat weet ik Ik ben niet zo rot hoor.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Susan, ik heb zo ontzettend veel respect voor jou. Ondanks dat je al rekening had gehouden met Ezra's autisme, wordt je wereld toch maar mooi even op z'n kop gezet. Vind het bewonderigswaardig hoe je ermee om gaat. Ezra en Yrsa kunnen zich geen betere ouders wensen.
Zo'n dikke vette plus 1 !!!!!!!!!!!!!
En een dikke vette plus 2 erbij
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik sluit me aan bij Maple, mooi gezegd.
Ik ben voor heel veel dingen dankbaar:
- dat ik in Nederland woon
- dat ik ook een andere taal en cultuur bij me draag en dat straks kan doorgeven aan mijn zoon
- dat ik me oprecht enorm gelukkig voel terwijl ik dat nooit voor mogelijk had gehouden een paar jaar geleden
- dat ik zwanger ben
- dat ik gezond ben
- dat ik dingen uit het verleden een plek heb kunnen geven en goed contact heb met mijn ouders
- dat een van mijn oma's nog leeft en dat ik de andere, één opa en één overgrootvader (allemaal schatten van mensen) nog heb mogen meemaken
- dat ik zo'n lieve, gestoorde, geweldige man heb
- dat ik zulke fijne vrienden heb
- dat ik meer dan drie jaar zo fijn bij mijn peutertjes heb kunnen werken met lieve collega's
- heel veel kleine dingen op een dag: de zon die schijnt, lekker eten, gave muziek, lekker knuffelen met mijn man etc. etc.
En gewoon in het algemeen ben ik er heel erg dankbaar voor dat ik leef.
Ik ben voor heel veel dingen dankbaar:
- dat ik in Nederland woon
- dat ik ook een andere taal en cultuur bij me draag en dat straks kan doorgeven aan mijn zoon
- dat ik me oprecht enorm gelukkig voel terwijl ik dat nooit voor mogelijk had gehouden een paar jaar geleden
- dat ik zwanger ben
- dat ik gezond ben
- dat ik dingen uit het verleden een plek heb kunnen geven en goed contact heb met mijn ouders
- dat een van mijn oma's nog leeft en dat ik de andere, één opa en één overgrootvader (allemaal schatten van mensen) nog heb mogen meemaken
- dat ik zo'n lieve, gestoorde, geweldige man heb
- dat ik zulke fijne vrienden heb
- dat ik meer dan drie jaar zo fijn bij mijn peutertjes heb kunnen werken met lieve collega's
- heel veel kleine dingen op een dag: de zon die schijnt, lekker eten, gave muziek, lekker knuffelen met mijn man etc. etc.
En gewoon in het algemeen ben ik er heel erg dankbaar voor dat ik leef.
Gast- Gast
+1 heel mooi verwoord door MapleSusan schreef:Maple schreef:Susan, ik heb zo ontzettend veel respect voor jou. Ondanks dat je al rekening had gehouden met Ezra's autisme, wordt je wereld toch maar mooi even op z'n kop gezet. Vind het bewonderigswaardig hoe je ermee om gaat. Ezra en Yrsa kunnen zich geen betere ouders wensen.
Dank je.
Ik ben heel dankbaar voor een paar mensen om me heen waar ik altijd bij terecht kan.
Daarnaast voor de dingen die ik heb meegemaakt, soms goede en soms minder goede dingen, waar ik van heb kunnen leren.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ben heel dankbaar voor
-Dat ik een lieve vriend heb al 9 jaar.
-Dat ik nog leef na verschillende hartinfarcten en een bloeding meegemaakt te hebben
-Dat ik lieve ouders en broer heb die er altijd voor me zijn
-Dat ik zulke fijne vrienden heb
-Dat ik een lieve vriend heb al 9 jaar.
-Dat ik nog leef na verschillende hartinfarcten en een bloeding meegemaakt te hebben
-Dat ik lieve ouders en broer heb die er altijd voor me zijn
-Dat ik zulke fijne vrienden heb
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar ben je dankbaar voor?
» Waar ben jij dankbaar voor/ blij om?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Waar spaar jij voor?