Bang om te bellen!
+19
Zwerver
SleepingBeauty
Viva
Caroow
Parisienne
Snoopy
Lady Starstruck
Ooh La La!
Verde
Annemoontje
Steep
Lejow
Benthe
Blond
Paper Crown
Inge
Winegum
Verona
Atelier Madame
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bang om te bellen!
Ja ik heb ook bel angst. Echt heel vervelend. Mensen klagen al dat ik nooit mijn mobiele telefoon opneem. Voor mijn werk vind ik het niet erg om te bellen, maar privé gesprekken vind ik vreselijk.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik had er vroeger e rg last van, tot ik ergens stage liep waar ik wel moest. Had een hele goede begeleidster dus dat scheelt een hoop.
Nu heb ik alleen soms bij bepaalde teleoontjes naar vreemden dat ik het fijner vind als er niemand meeluisterd.
Wat voor interviews zijn het dan? Ik werk ook bij een gemeente, dus als ik kan helpen?
Nu heb ik alleen soms bij bepaalde teleoontjes naar vreemden dat ik het fijner vind als er niemand meeluisterd.
Wat voor interviews zijn het dan? Ik werk ook bij een gemeente, dus als ik kan helpen?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
+1. Bij mij is het ook vooral dat ik bang ben niet uit mijn woorden te kunnen komen. Morgen moet ik de zorgverzekeraar bellen met een normale vraag over vergoedingen.. heel stom, maar ik kijk er nu al tegenop.Annemoontje schreef:Ik vind bellen ook eng. Doe liever alles via de mail ofzo. Ben dan bang niet uit mijn woorden te komen. Het is dat het soms moet, anders zou ik echt nooit bellen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Tweede is geregeld! En bij big een derde gemeente wordt het maandag in het team besloten.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Oo je bent echt niet de enige! Ook thuis vind ik het vreselijk, dan mag mijn vriend echt niet meeluisteren.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Heb uiteindelijk via email nog een aantal mensen ook benaderd, waarvan ik nu sowieso nog 1 positieve reactie heb, de gegevens van 1 ander iemand ook heb gekregen.
Atelier Madame- Ratel
Ik haat bellen, als ik aan het werk ben bel ik zo naar een collega-filiaal of een klant die iets besteld heeft.
Maar prive bellen naar mensen die ik niet goed ken, mooi niet.
Maar prive bellen naar mensen die ik niet goed ken, mooi niet.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zoo herkenbaar! haha dacht dat ik de enige was....
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik vind het ook dood eng, stel het ook altijd uit! Het liefst laat ik een ander bellen.
Vinden jullie opnemen bij een onbekend nummer ook eng? Dat heb ik namelijk OOK. Soms neem ik gewoon niet op
Vinden jullie opnemen bij een onbekend nummer ook eng? Dat heb ik namelijk OOK. Soms neem ik gewoon niet op
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Ik vind het ook dood eng, stel het ook altijd uit! Het liefst laat ik een ander bellen.
Nee, dan neem ik niet op. Meestal word dan mijn voivemail ingesproken en bel ik dan terug.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Dit wordt bijna een soort van logboek over mijn belacties voor mijn scriptie
Heb net alweer 1 gemeente gebeld, de verantwoordelijke was een week op vakantie dus heb iig een persoonlijk emailadres gekregen. Blijf het niets vinden dat bellen en loop elke keer echt uren uit te stellen nog. Maar beetje bij beetje ben ik in ieder geval wel mn afspraken aan het inplannen
Heb net alweer 1 gemeente gebeld, de verantwoordelijke was een week op vakantie dus heb iig een persoonlijk emailadres gekregen. Blijf het niets vinden dat bellen en loop elke keer echt uren uit te stellen nog. Maar beetje bij beetje ben ik in ieder geval wel mn afspraken aan het inplannen
Atelier Madame- Ratel
Interview 5 gepland
En nog een andere met contactgegevens
En nog een andere met contactgegevens
Atelier Madame- Ratel
Goed bezig AM! Eigenlijk is het ook stom he dat niet durven bellen. Ze zien je toch niet haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik haat bellen als er iemand meeluistert (afgezien van de persoon aan de andere kant van de lijn natuurlijk). Ik weet niet precies waarom, maar ik denk dat ik een beetje "acteer" als ik met een onbekende bel, ik geloof dat ik een andere stem opzet, ander woordgebruik hanteer etc. En dan voel ik me zo nep en betrapt, als iemand die mij kent, meeluistert...
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Beter zeg! Je gaat lekker.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
haha inderdaad, maar je bent toch snel bang om te gaan stotteren.Zwerver schreef:Goed bezig AM! Eigenlijk is het ook stom he dat niet durven bellen. Ze zien je toch niet haha
Heb er vanochtend weer eentje gepland .
Atelier Madame- Ratel
Ik heb ze inmiddels al bijna allemaal rond heb er tot nu toe 5 afgenomen, 1tje heeft per email geantwoord en heb er nog 3 gepland staan
Atelier Madame- Ratel
Ik had vroeger ook zo'n telefoonvrees, maar inmiddels moet ik zo vaak instanties bellen dat ik er wel aardig overheen ben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat gaat goed AM!
Hier nog iemand die niet zo goed durft te bellen. Ik vind het niet erg als mensen mij bellen, want dan heb ik het gevoel 'de controle' te hebben. Zij hebben iets van mij nodig. Zelf bellen vind ik heel vervelend. Op m'n werk doe ik het wel (voor het grootste gedeelte bestaat mijn werk uit telefoon opnemen), maar echt leuk vind ik het niet. Prive stel ik het het liefst uit. Ook ga ik van tevoren wel 10 keer het gesprek oefenen en als ik dan bel, dan loopt het gesprek altijd anders. Ik vind vooral het overgaan van de telefoon en het wachten totdat iemand opneemt en het moment dat ik voor het eerst wat zeg, het ergst.
Hier nog iemand die niet zo goed durft te bellen. Ik vind het niet erg als mensen mij bellen, want dan heb ik het gevoel 'de controle' te hebben. Zij hebben iets van mij nodig. Zelf bellen vind ik heel vervelend. Op m'n werk doe ik het wel (voor het grootste gedeelte bestaat mijn werk uit telefoon opnemen), maar echt leuk vind ik het niet. Prive stel ik het het liefst uit. Ook ga ik van tevoren wel 10 keer het gesprek oefenen en als ik dan bel, dan loopt het gesprek altijd anders. Ik vind vooral het overgaan van de telefoon en het wachten totdat iemand opneemt en het moment dat ik voor het eerst wat zeg, het ergst.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb dat soms ook heb ik er geen zin in. Had vandaag ook nog een telefoontje wat ik best spannend vond. Was een overleg met een huisarts. Stelde uiteindelijk niets voor. Moet zoveel bellen voor stage, denk er niet meer zo over na.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Inmiddels alle interviews binnen, 9 in totaal! Jeej toch blij dat ok ben gaan bellen uiteindelijk
Atelier Madame- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wel bellen, niet bellen??
» Bellen of sms'en?
» Erg om de VK te bellen?
» Bah, bellen
» Wanneer gyn bellen
» Bellen of sms'en?