Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar gevoel...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:56

Jul (de poes) gaat altijd op reep.
Soms blijft ze wat rond het huis hangen en soms gaat ze wat verder weg en komt ze na een uurtje of 2 weer eens kijken.
1 Keer is ze veel langer weggeweest. Toen kwam de buur-buurman aan de deur dat ze bij hun binnen zat. Embarassed
Jul, de poes die overal bang voor is zat gewoon bij iemand anders binnen!! Nooit gedacht.

Daarna is ze nooit lang meer weggeweest... Tot vanavond.
En nu hoorde ik net een kat enorm krijssen, het werd stil, ik hoorde een hond grommen en een man zeggen: Goed gedaan.
En nu ben ik bang dat het Jul is. Normaal om deze tijd krijgen ze vlees. Dat weet ze en dan is ze of al thuis en anders komt ze als een speer aanlopen als ik met bakjes rammel en hoor ik haar al mauwen als ze er aan komt.
Maar nu... Niks. Mijn man komt om 00u thuis, ik wacht nog eventjes of ze misschien toch nog komt en anders hoop ik dat ze in de tuin is als ik naar bed ga. Dan zal ze wel mauwen en anders kan mijn man nog even kijken.
Als ze morgen niet terug is ga ik bij onze bijna buurman (andere dan hierboven) langs. De beste man heeft een hekel aan ons, al vanaf dat we daar gingen wonen en ik weet dat hij een hekel aan katten heeft....

Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:58

Wat naar! Ik zou toch even gaan zoeken denk ik. Als zij het wel was en dus geschrokken is, heb je kans dat ze voorlopig niet terug komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  love ma 20 aug 2012 - 8:58

Jeej vervelend zeg ! Naar gevoel... 699888

Hoop voor je dat het niet de buurman was dan !!
En hopelijk komt Jul gewoon aanlopen vanavond!

Sterkte met het wachten !
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:59

Oei... dat is naar zeg Naar gevoel... 1371890812 Hopelijk was het een andere kat óf was er iets heel anders (onschuldigs) een de hand!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:00

Sunprincess schreef:Wat naar! Ik zou toch even gaan zoeken denk ik. Als zij het wel was en dus geschrokken is, heb je kans dat ze voorlopig niet terug komt.

Maar de kindjes liggen op bed dus ik kan niet weg...
Ik ben al wel even hier achter door het paadje gelopen en aan de voorkant van de straat geweest.
Ik denk dat ik in elk geval maar opblijf tot mijn man thuis is.

Bah Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  TukTuk ma 20 aug 2012 - 9:00

Ik zou ook even gaan zoeken in de buurt, rammelen met wat voer en roepen etc. Als ze gewond is zal ze zich waarschijnlijk ergens verstopt hebben, en als ze dan je stem hoort zal ze zich misschien wel laten horen?

edit: Lees nu dat het niet gaat, vervelend zeg! Sad Heb je haar anders al geroepen vanuit de tuin?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:02

Waarom wachten tot morgen, als je het niet vertrouwd zou ik nu langs gaan. Anders zit je de hele avond in onrust. Bah wat vervelend hoop echt dat jouw kat niet is. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:04

Dropdraakje schreef:Waarom wachten tot morgen, als je het niet vertrouwd zou ik nu langs gaan. Anders zit je de hele avond in onrust. Bah wat vervelend hoop echt dat jouw kat niet is. Naar gevoel... 699888

Omdat die kerel behoorlijk kwaad kan worden om niks en ik ook nog 2 kindjes hier in bed heb liggen...
Nog een reden waarom het fijner is om dichter bij mijn ouders te gaan wonen, dan had ik ze gewoon even kunnen bellen of ze hierheen wilde komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:06

Wat naar dat je ook nog moet wachten. Ik zou in ieder geval, als je man thuis is, even een rondje lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:09

ZE IS ER WEER! Very Happy

Paniekkip dat ik ben. Als ze ook maar even wat langer weg is dan normaal...
Ze lijkt ook niet gewond ofzo, dus het zal een andere kat geweest zijn.
Ook heel erg natuurlijk, maar ik ben wel blij dat het Julleke niet is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:14

Watermeloen schreef:
Dropdraakje schreef:Waarom wachten tot morgen, als je het niet vertrouwd zou ik nu langs gaan. Anders zit je de hele avond in onrust. Bah wat vervelend hoop echt dat jouw kat niet is. Naar gevoel... 699888

Omdat die kerel behoorlijk kwaad kan worden om niks en ik ook nog 2 kindjes hier in bed heb liggen...
Nog een reden waarom het fijner is om dichter bij mijn ouders te gaan wonen, dan had ik ze gewoon even kunnen bellen of ze hierheen wilde komen.
Jak, gezellig z'n persoon. :O Nee dan begrijp ik dat je niet zo maar langs gaat. Maar gelukkig is ze weer terecht. smile Nu maar hopen dat de andere kat er goed vanaf is gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  SparklingEyes ma 20 aug 2012 - 9:15

Watermeloen schreef:ZE IS ER WEER! Very Happy

Paniekkip dat ik ben. Als ze ook maar even wat langer weg is dan normaal...
Ze lijkt ook niet gewond ofzo, dus het zal een andere kat geweest zijn.
Ook heel erg natuurlijk, maar ik ben wel blij dat het Julleke niet is.


Gelukkig maar! Enne.. Heb ik ook een paar keer gehad met ons katertje...die bleek een keer boven in een boom te zitten en durfde er blijkbaar niet meer uit .. Heeft 'ie drie dagen volgehouden .. Dus ik herken je paniekerikge gevoel wel hoor smile je geeft toch om die beestjes!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  TukTuk ma 20 aug 2012 - 9:18

Watermeloen schreef:ZE IS ER WEER! Very Happy

Paniekkip dat ik ben. Als ze ook maar even wat langer weg is dan normaal...
Ze lijkt ook niet gewond ofzo, dus het zal een andere kat geweest zijn.
Ook heel erg natuurlijk, maar ik ben wel blij dat het Julleke niet is.

Wat fijn! Overigs is de kans ook heel groot dat die hond de desbetreffende kat alleen maar bang heeft gemaakt, volgens mij doet een kat een hond eerder schade dan andersom, met die scherpe nageltjes en snelle uithalen Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:20

SparklingEyes schreef:
Watermeloen schreef:ZE IS ER WEER! Very Happy

Paniekkip dat ik ben. Als ze ook maar even wat langer weg is dan normaal...
Ze lijkt ook niet gewond ofzo, dus het zal een andere kat geweest zijn.
Ook heel erg natuurlijk, maar ik ben wel blij dat het Julleke niet is.


Gelukkig maar! Enne.. Heb ik ook een paar keer gehad met ons katertje...die bleek een keer boven in een boom te zitten en durfde er blijkbaar niet meer uit .. Heeft 'ie drie dagen volgehouden .. Dus ik herken je paniekerikge gevoel wel hoor Naar gevoel... 561177 je geeft toch om die beestjes!

Ja, echt wel! Als Jut op pad zou gaan zou ik er wel vertrouwen in hebben. Die loopt niet zomaar in 7 sloten tegelijk en is heel voorzichtig. Jul ook normaal gesproken maar met dit soort dingen sta ik af en toe echt van haar te kijken.
Ze is nog bang voor A. als hij in de box zit maar loopt wel bij wildevreemde naar binnen. Terwijl als we op vakantie zijn en mijn vader (die ze echt wel regelmatig ziet) voor ze zorgt dan komt ze de eerste 2 dagen niet achter de bank vandaan...

AngeNyn: Volgens mij weet Jul niet eens dat ze nagels heeft.
Ze "kan" ook niet tegen de schutting omhoog klimmen. Normaal als een kat in het nauw zit zal die inderdaad uithalen en een uitvlucht zoeken. Ik vrees dat Jul in een hoekje zou gaan zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Aziraphale ma 20 aug 2012 - 9:20

Gelukkig is ze weer thuis!

Wat Angelnyn zegt, wilde ik ook typen. Poezen krijsen vrij snel (onze iig wel, hoeft maar weinig voor te gebeuren en ze krijst en blaast al naar onze relaxte katers Laughing ).
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:24

Wat fijn dat ze er gewoon weer is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 10:56

Wat fijn dat ze er is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 11:10

Gelukkig dat ze er weer is. Als ik zulke dingen lees, boze buurmannen en mensen die een hekel hebben aan katten, ben ik altijd wel blij dat onze kat niet buiten-buiten komt zeg maar. Brr!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar gevoel... Empty Re: Naar gevoel...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum