Boer zoekt vrouw 2012
+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers
Pagina 4 van 22
Pagina 4 van 22 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22
Re: Boer zoekt vrouw 2012
Ja Beachgirl, je moet wel een beetje 'opvallen', dus ik zal wel iets groots doen wat zijn aandacht meteen trekt. Wel heel stoer dat je gaat schrijven!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Kerel schreef:ik zou inderdaad een foto van jezelf kiezen als kaart.. kan je gewoon op greetz ofzo maken. Liefst eentje met een beetje boerenachtergrond ofzo
Hmmm ik hoef niet zo nodig met mijn hoofd op de voorkant van een kaart . En een boerenachtergrond vond ik juist nogal afgezaagd.... denk dat een hoop meiden dat doen. Heb een paar leuke foto's van mezelf op t strand en met mn huisdieren enzo, zodat ie wel ziet dat ik gek ben op dieren.
Ga denk ik dit weeken even bij de EXPO kijken, daar hebben ze volgens mij ook grote kaarten.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Stoer van je Beachgirl! Op greetz kun je ook een grote kaart bestellen en daar eigen foto's bijvoegen eventueel.
Edit: oh zie nu dat Kerel dat al gezegd heeft.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ga mijn vriendin dit weekend ook ff overtuigen dat ze een brief aan Henk moet schrijven
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Eris schreef:Stoer van je Beachgirl! Op greetz kun je ook een grote kaart bestellen en daar eigen foto's bijvoegen eventueel.
Ja maar k wil er een handgeschreven brief bij doen en voor zover ik weet kun je de kaart van Greetz niet eerst thuis laten bezorgen, en dan zelf opsturen. Kun je wel naar jezelf sturen natuurlijk maar dan is de envelop al bedrukt geweest.
Beachgirl- Kletskop
Volgens mij kan je er wel voor kiezen om het naar jouw eigen adres te sturen. Dat kost je alleen wat extra's dacht ik, hoeveel weet ik niet precies.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Beachgirl! Wat cool!
Ik word hier thuis ook al aangespoord, ga er nu nog serieus over nadenken ook! =)
Ik word hier thuis ook al aangespoord, ga er nu nog serieus over nadenken ook! =)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Brief is af, en heb een leuke a4 kaart gevonden via Greetz (en die idd thuis laten bezorgen), dus ga straks brief erin plakken en foto's erbij. En dan gaat ie maandag op de post!!
Beachgirl- Kletskop
Jeej, goed zo Beachgirl! Ben benieuwd!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Beachgirl
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Leuk beachgirl, dat je gaat schrijven!
Ik zou niet alleen een kaart doen, misschien dat je iets erbij kan doen wat met jou persoonlijk te maken heeft.
Bijvoorbeeld een landkaartje van de omgeving waar je woont, en dan een rondje om de straat waar je woont met een grote peil erbij en dan daarbij schrijven dat je daar woont en ditzelfde kan je doen met (sport)verenigingen, o.i.d.
Ik zou niet alleen een kaart doen, misschien dat je iets erbij kan doen wat met jou persoonlijk te maken heeft.
Bijvoorbeeld een landkaartje van de omgeving waar je woont, en dan een rondje om de straat waar je woont met een grote peil erbij en dan daarbij schrijven dat je daar woont en ditzelfde kan je doen met (sport)verenigingen, o.i.d.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Leuk dat je echt gaat schrijven Beachgirl! Dat van Schaapke is een leuk idee zeg!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Lachen dat je gaat reageren Beachgirl! Ik zou vooral een mooie foto sturen van jezelf en een verhaaltje wie je bent en wat je zoekt. Niet te veel poespas.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Lachen dat je gaat reageren Beachgirl! Ik zou vooral een mooie foto sturen van jezelf en een verhaaltje wie je bent en wat je zoekt. Niet te veel poespas.
Heb ik gedaan. T is wel een lange brief geworden uiteindelijk, iets van 3 kantjes, die ik dus in die A4 formaat kaart heb geplakt! Heb verteld wie ik ben, wat ik doe qua studie/werk, en waarom ik hem geschreven heb en wat ik van t boerenleven vind. Ook nog even kort gezegd dat ik een aantal rotjaren gehad heb en nu alleen nog maar leuke positieve dingen wil in mijn leven. En 3 fotootjes erbij.
Landkaart vond ik zelf iets teveel van t goede, mijn buurt is niet zo boeiend haha!
Beachgirl- Kletskop
Wat leuk Beachgirl!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Wat leuk Beachgirl!
Vind t ook wel erg leuk ja, maar ik verwacht er niet teveel van want hij schijnt nu al de populairste boer te zijn.
Vraag me ook echt af op welke termijn ik nieuws kan verwachten van wel/niet uitgenodigd voor de speeddates.
En of je uberhaupt bericht krijgt als je niet uitgekozen wordt.
Beachgirl- Kletskop
Hoewel ik veelal een meelezer ben, wil ik nu ook reageren...
Ik heb namelijk gereageerd op boer Doede! Ben zeer benieuwd of ik überhaupt iets hoor, maar ik vermoed wel dat mijn brief opvalt; in de kick-off at hij met Yvon lasagne en nu heb ik een doosje met mix voor lasagnesaus en lasagnebladen gemaakt, daarbij de brief met oa. of ik eens mag aanschuiven en 3 foto's van mijzelf...
Het doosje was met cupcakesdesign, hobby, en is ingepakt met fel groen inpakpapier....ben benieuwd of ik wat hoor en of ik mijn pakje mss voorbij zien komen op 2 september tijdens de eerste uitzending...
Ik heb namelijk gereageerd op boer Doede! Ben zeer benieuwd of ik überhaupt iets hoor, maar ik vermoed wel dat mijn brief opvalt; in de kick-off at hij met Yvon lasagne en nu heb ik een doosje met mix voor lasagnesaus en lasagnebladen gemaakt, daarbij de brief met oa. of ik eens mag aanschuiven en 3 foto's van mijzelf...
Het doosje was met cupcakesdesign, hobby, en is ingepakt met fel groen inpakpapier....ben benieuwd of ik wat hoor en of ik mijn pakje mss voorbij zien komen op 2 september tijdens de eerste uitzending...
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Stoer dames!
Waarom schrijven jullie precies op deze boeren? Wat spreekt je aan?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Bij het zien van boer Doede kreeg ik een speciaal gevoel, een niet echt te beschrijven gevoel..
Vertrouwd, veilig, gezellig, het zei me iets...toen ook mijn moeder nog zei dat hij echt iets voor mij was, dacht ik maar één ding: ' nu niet zo bang zijn om evt op tv te komen, maar kiezen voor evt geluk en schrijven, zorgen dat jij opvalt! '
Tja, niet echt heel duidelijk he...
Vertrouwd, veilig, gezellig, het zei me iets...toen ook mijn moeder nog zei dat hij echt iets voor mij was, dacht ik maar één ding: ' nu niet zo bang zijn om evt op tv te komen, maar kiezen voor evt geluk en schrijven, zorgen dat jij opvalt! '
Tja, niet echt heel duidelijk he...
Stoplicht- Fluisteraar
Stoplicht, wat een leuk idee zeg die lasagne doos!
Ben benieuwd of de dames die gereageerd hebben ook in de uitzending komen!
Ben benieuwd of de dames die gereageerd hebben ook in de uitzending komen!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Inmiddels heb ik bericht gehad van de redactie dat mijn brief ontvangen is en of ik wil laten weten of ik de in de mail genoemde data beschikbaar zou kunnen zijn ivm opnames mocht de boer tot de 5 populairste boeren horen...spannend!
Stoplicht- Fluisteraar
Stoplicht schreef:Inmiddels heb ik bericht gehad van de redactie dat mijn brief ontvangen is en of ik wil laten weten of ik de in de mail genoemde data beschikbaar zou kunnen zijn ivm opnames mocht de boer tot de 5 populairste boeren horen...spannend!
Superleuk stoplicht, en wat heb je er veel werk van gemaakt!
Ik heb inmiddels ook bericht gehad dat mijn brief ontvangen is, en met de data erin. Wordt voor mij wel erg lastig met vrij vragen van mijn werk zo midden in de zomer, maar ga het even met mijn leidinggevende bespreken wat mogelijk is.
Atelier Madame schreef:Stoer dames!
Ik vind Henk een hele leuke spontane jongen, kreeg toch stiekem wel rode wangen toen ik hem zag! Ook is hij van mijn leeftijd, en heeft hij een hele positieve instelling, iets wat ik heel erg nodig heb in mijn leven. (heb een aantal rotjaren achter de rug, en een hele lange maar slechte relatie, en ben nu weer echt toe aan een positieve vibe) En ik weet zeker dat ik spijt krijg als ik hem niet schrijf!
Beachgirl- Kletskop
Voor mij is vrij krijgen ook niet echt makkelijk, mede door vakantietijd maar mede ook doordat ik het niet geweldig naar mijn zijn heb op t werk en het idee heb dat niet alles meer gaat zoals voorheen...maar ik geef door tijd te hebben en zie dan wel hoe of wat, desnoods meld ik me spontaan ziek Haha...alles voor een leuke boer!
Stoplicht- Fluisteraar
Wat spannend meiden en wat een lef dat jullie dat durven!!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Pagina 4 van 22 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw!!
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt mee?
» Boer zoekt vrouw!!